Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så snart jeg våkna i ti-tida ble jeg satt i slavearbeid av faren til forloveden min. Måtte ut i skauen for å flytte på greiner og annet faenskap. Skal si dere at det var godt med badstue etterpå. Nå står middagen snart for tur også, så nå er det bare fryd og gammen. :)

Lenke til kommentar
Så snart jeg våkna i ti-tida ble jeg satt i slavearbeid av faren til forloveden min. Måtte ut i skauen for å flytte på greiner og annet faenskap. Skal si dere at det var godt med badstue etterpå. Nå står middagen snart for tur også, så nå er det bare fryd og gammen. :)

Har du flytta tilbake noen år? :p Hørtes egentlig veldig koselig ut.

 

Mormor er på besøk her, så det blir litt mer snacks, bedre middager og mer slappe av-ing. Ellers har jeg hørt på musikk som vanlig, gjort diverse på internett og spilt Pokémon Leaf Green på emulator. ^^

Lenke til kommentar
Smurf: Absolutt. Hva sysler du med på denne lørdagskvelden? :) Nå er det vel ikke lenge igjen til du har sommerferie?

Sommerferien er fortsatt 3-4 uker unna. Mest sannsynlig 4 uker unna.

Jeg sitter og prøver å nedkjempe abstinensene etter kjeks, sjokolade, brus og sigaretter.

Det problemet har jeg og nå! spis en busk sjuur. Det hjelper (tror jeg)...

Lenke til kommentar
Jeg så et emne hå forumet her nå. Det hadde 2 svar og 0 visninger(?)

visninger oppdateres hver time eller no.

hver 3. tror jeg. :)

Ahaa... Etter jeg skrev innlegget tenkte jeg at det kanskje var fra en annen nettside som gamer.no eller noe sånt. Tror det går ann å skrive innlegg der sånn at det vises på diskusjon.no

Lenke til kommentar
Smurf: Hva med å prøve druer, pærer eller andre frukter? Det kan jo hjelpe.

Spiser mye druer, selv om jeg føler jeg reagerer der også, dog, det kan være at jeg innbiller meg jeg er allergisk eller noe, siden jeg er allergisk mot så mye annen frukt. Inkludert pærer.

Men åh, gud ... Som jeg savner å spise epler.

Prøver en gang hvert femte år for å se om det går enda, men neida. Vært allergisk mot de siden jeg var åtte år eller noe.

Samme gjelder sitrusfrukter, sistemann i rekka er sitron, noe som ødela kraftig for forkjølelseskuren min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...