Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst og flytte til landet med muligheter.

 

United States of America !

 

Det er et land med muligheter for og gå fra lutfattig til rik :D

 

Vel, skal man være realistisk så fins det bedre muligheter her hjemme. Det fins vel knappt annet land der man kan komme seg inn på høyere utdanning og bare sitte igjen med noen hundre tusen i studielån. Har man gode nok karakterer på vgs så er det 0 problem å få til en utdanning som fører til en toppjobb. Har man ikke ork til å gjøre det godt på vgs så sliter man med å bygge seg opp fra fattig til rik samme hvilket land man er i.

Lenke til kommentar

Nettet føkker her så jeg får ikke lest noen sider tilbake, men slik jeg forstår det har du begynt å trene og spise sunt? I så tilfelle, drikk mye vann og spis frukt, en neve nøtter, en gulrot etc innimellom så holder du energien oppe. Forøvrig har jeg troen på deg, og jeg kommer til å følge fremgangen via RPP. Vaskebrett innen sommeren 2010?

Lenke til kommentar
Nettet føkker her så jeg får ikke lest noen sider tilbake, men slik jeg forstår det har du begynt å trene og spise sunt? I så tilfelle, drikk mye vann og spis frukt, en neve nøtter, en gulrot etc innimellom så holder du energien oppe. Forøvrig har jeg troen på deg, og jeg kommer til å følge fremgangen via RPP. Vaskebrett innen sommeren 2010?

Yeah. That's about it. Og slutta med nikotin, og har ikke drikki siden 17. Omveltninger i massevis her. Samt at jeg barberer meg annenhver dag. Ny reform.

Drikker vel 1 - 2 liter vann dagen, dog, frukt, nøtter og gulrøtter er det verre med pga. allergien.

Vaskebrett er nok litt å ta i, men grosserermagen skal bort til da håper jeg :)

Lenke til kommentar

I r sulten!

 

Nettet føkker her så jeg får ikke lest noen sider tilbake, men slik jeg forstår det har du begynt å trene og spise sunt? I så tilfelle, drikk mye vann og spis frukt, en neve nøtter, en gulrot etc innimellom så holder du energien oppe. Forøvrig har jeg troen på deg, og jeg kommer til å følge fremgangen via RPP. Vaskebrett innen sommeren 2010?

Vaskebrett er nok litt å ta i, men grosserermagen skal bort til da håper jeg :)

 

Vaskebrett på et år klarer du lett :)

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...