Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Å herre. Er det virkelig nødvendig å sitere samtlige reklamer på Spotify. Kan ikke noen bare finne en komplett liste på nettet og legge her, så punkteres all denne meningsløse skinken på boks for denne omgang :p

Lenke til kommentar

Hmm. Vurderer å droppe bachelor i fysikk etter å ha fullført førsteåret og hoppe over til hint for å bli trafikklærer. Vet jeg sikkert ender opp som lærer på vgs etter fysikk, om jeg ikke ender opp i en standard butikkjobb elns.

 

Eller skal jeg fullføre fysikken bare for å ha gjort det? Kom jo faktisk inn, og er istand til å klare det. Orker bare ikke flytte langt på meg for å finne jobb.

Lenke til kommentar

Skal du begynne på bachelor nå, eller er du straks ferdig med 2. semester? Om du har null interesse av å jobbe med det, ser jeg ikke noen grunn til at du skal begynne om planen er å ikke fullføre. Ser ikke for meg at 60 studiepoeng i fysikk kommer så godt med om du er ute etter å bli trafikklærer.

Lenke til kommentar
Hmm. Vurderer å droppe bachelor i fysikk etter å ha fullført førsteåret og hoppe over til hint for å bli trafikklærer. Vet jeg sikkert ender opp som lærer på vgs etter fysikk, om jeg ikke ender opp i en standard butikkjobb elns.

 

Eller skal jeg fullføre fysikken bare for å ha gjort det? Kom jo faktisk inn, og er istand til å klare det. Orker bare ikke flytte langt på meg for å finne jobb.

 

Ville garantert ikke ha byttet hvis du synes fysikk er ok. Man har også bedre sjangse på jobb og høyere lønn hvis man utdanner seg som fysiker vil jeg tippe. En fysiker har tross alt mye større spenn i jobbmuligheter enn en kjørelærer.

Lenke til kommentar

Burde egentlig vært ferdig med 2. semester, men så langt har det blitt 30 sp siden det ble litt krøll når jeg flyttet for meg selv og 1. semester da gikk dårlig og jeg møtte en liten vegg i vår og tok permisjon.

 

Rett ut i en kjedelig vanlig jobb frister ikke. Må finne på noe fram til neste høst uansett, siden det stilles krav til hvor lenge man har hatt førerkort klasse A før man kan søke. Å komme inn er 0 problem, krav på 3.5-4 under det gamle poengregningssystemet, der jeg fikk 5.16

Lenke til kommentar

KVTL: Joda, om jeg fullfører bachelorgraden + bygger på med en master så er det greit å få fancy jobb med høy lønn - men da kan jeg ikke akkurat forbli i den lille bygden jeg bor i nå, lærer er vel egentlig eneste alternativet her som det er realistisk å satse på rett etter utdanning.

 

Fant ut at jeg ikke er et bymenneske, men siden jeg har mulighet til å dra hjem ofte når jeg studerer i Trondheim går det bra.

 

Liker egentlig fysikk, men på en måte blir det litt kjedelig og det går utover karakterene.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

 

Ler dere ikke etter 1:04 er jeg imponert :cool:

Syntes den der så kjekk ut jeg!

 

Flirte litt da han rev ned persienna, da :wee:

 

jeg håper den slap chop-reklamen var tull? papas fritas er vel ikke noe spansk ord?

Tacos, burritos, linguini, perechini, martini, bikini!

 

Graty!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
*film*

 

Ler dere ikke etter 1:04 er jeg imponert :cool:

 

Virket som en kjekk sak da. Jeg lo vel for å være ærlig ikke i det hele tatt, men fant det litt humoristisk hvordan persiennen plutselig er hel igjen også er den i stykker etterpå. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...