Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo du, vandrer av natt! Går det bra med deg?

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Plumbo-konsert på Tønsbergmessa. Var kjempekos, stod helt forrest og greier. Riktig flinke live, er de.

Så suset vi rundt og så på at kameraten min kjørte Oblivion (en sånn snurre-spinnekarusell, bluærgh) og så missa vi bussen hjem og kjøpte pølse.

Nam!

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Plumbo-konsert på Tønsbergmessa. Var kjempekos, stod helt forrest og greier. Riktig flinke live, er de.

Så suset vi rundt og så på at kameraten min kjørte Oblivion (en sånn snurre-spinnekarusell, bluærgh) og så missa vi bussen hjem og kjøpte pølse.

Nam!

Hvilken innholdsrik aften!

Jeg holder på å bli sjuk :(

Lenke til kommentar

Jada, jeg har det bra! :)

Kom akkurat hjem fra kino. Så "Engler & Demoner". Veit ikke helt hva jeg skal si ... :hmm:

Har ikke lest boka, men de jeg har snakka med sier boka er mye bedre.

Likte filmen jeg. Boka inneholder riktignok _mer_, men jeg synes filmen oppsummerer hele boka ganske så greit!

Lenke til kommentar
Jada, jeg har det bra! :)

Kom akkurat hjem fra kino. Så "Engler & Demoner". Veit ikke helt hva jeg skal si ... :hmm:

Har ikke lest boka, men de jeg har snakka med sier boka er mye bedre.

Så fint! Ja, er visst heller variable kritikker rundt den. Påstås det er mye muffins som ikke var helt til forventningene. Får vel vente til jeg har sett den selv.

Det er jo ikke noe gøy. Ta også legg kamferdrops på brystet. :wee: Skal visst funke mot både magasjau og kjærlighetssorg, tenk på det du!

EDIT: Drops på brystet når du sover altså... Men hmm.. da detter det jo av. Hvis du sparker i søvne. (Det er søtt :love:)

Endret av BiNko
Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe gøy. Ta også legg kamferdrops på brystet. :wee: Skal visst funke mot både magasjau og kjærlighetssorg, tenk på det du!

EDIT: Drops på brystet når du sover altså... Men hmm.. da detter det jo av. Hvis du sparker i søvne. (Det er søtt :love:)

Skal testes! Kanskje det virker bedre enn antibiotika?

jag heter arvid och jag gillar spotify

Fordi dom har alla Lordis skivor.

Jeg hater den gutten :(

Lenke til kommentar

Okei, jeg løftet vekter før middag i dag, hadde en proteinrik middag - hadde bestemt meg for å ikke ut å jogge i dag, men jeg klarte ikke å la være. Det ble 4,2km i dag - i helt greit tempo, brukte ganske nøyaktig 22:17. Jada, jeg veit ... det er treigt, men for en fyr som ikke har rørt seg på 10 år, røyka og snusa om hverandre, dyttet i seg usunn mat og fett og brus og alkohol til gull i alle år, så er det litt av en prestasjon å bare komme seg ut. :) Nå er jeg litt sliten, belønnet meg selv med 1,25 dl med drikkeyoghurt og et galss farris nå da. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...