Ballus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 hei! igjen stikker du bare innom og sier hei sånn av og til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Smørf: Synd for dem. Endret 22. mai 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Aften, M_W! Hei til resten og! NP: Simon & Garfunkel - Sound of Silence Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 stikker du bare innom og sier hei sånn av og til? ja, blir ikke værende lenge msn, din tøs! snakk til meg da Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hallo du, vandrer av natt! Går det bra med deg? Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Plumbo-konsert på Tønsbergmessa. Var kjempekos, stod helt forrest og greier. Riktig flinke live, er de. Så suset vi rundt og så på at kameraten min kjørte Oblivion (en sånn snurre-spinnekarusell, bluærgh) og så missa vi bussen hjem og kjøpte pølse. Nam! Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hallo du, vandrer av natt! Går det bra med deg? Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Plumbo-konsert på Tønsbergmessa. Var kjempekos, stod helt forrest og greier. Riktig flinke live, er de. Så suset vi rundt og så på at kameraten min kjørte Oblivion (en sånn snurre-spinnekarusell, bluærgh) og så missa vi bussen hjem og kjøpte pølse. Nam! Hvilken innholdsrik aften! Jeg holder på å bli sjuk Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 msn, din tøs! snakk til meg da Du er ikke på. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 ja, blir ikke værende lenge Ok, kult. Du er ikke på. Hørt om "vis som frakoblet"? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Når det gjelder Spotify så prøv denne: spotify:track:1gk9bP5VH6qXJNjfJ0GngU Noen som har en Wimp invite fortresten? hadde vært morsomt å prøve.. Trodde ikke det var ferdig enda? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hallo du, vandrer av natt! Går det bra med deg? Jada, jeg har det bra! Kom akkurat hjem fra kino. Så "Engler & Demoner". Veit ikke helt hva jeg skal si ... Har ikke lest boka, men de jeg har snakka med sier boka er mye bedre. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du er ikke på. er jeg vel. du bare ser meg ikke Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hallo du, vandrer av natt! Går det bra med deg? Jada, jeg har det bra! Kom akkurat hjem fra kino. Så "Engler & Demoner". Veit ikke helt hva jeg skal si ... Har ikke lest boka, men de jeg har snakka med sier boka er mye bedre. Likte filmen jeg. Boka inneholder riktignok _mer_, men jeg synes filmen oppsummerer hele boka ganske så greit! Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Jada, jeg har det bra! Kom akkurat hjem fra kino. Så "Engler & Demoner". Veit ikke helt hva jeg skal si ... Har ikke lest boka, men de jeg har snakka med sier boka er mye bedre. Så fint! Ja, er visst heller variable kritikker rundt den. Påstås det er mye muffins som ikke var helt til forventningene. Får vel vente til jeg har sett den selv. Jeg holder på å bli sjuk Det er jo ikke noe gøy. Ta også legg kamferdrops på brystet. Skal visst funke mot både magasjau og kjærlighetssorg, tenk på det du! EDIT: Drops på brystet når du sover altså... Men hmm.. da detter det jo av. Hvis du sparker i søvne. (Det er søtt ) Endret 22. mai 2009 av BiNko Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 jag heter arvid och jag gillar spotify Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg holder på å bli sjuk Det er jo ikke noe gøy. Ta også legg kamferdrops på brystet. Skal visst funke mot både magasjau og kjærlighetssorg, tenk på det du! EDIT: Drops på brystet når du sover altså... Men hmm.. da detter det jo av. Hvis du sparker i søvne. (Det er søtt ) Skal testes! Kanskje det virker bedre enn antibiotika? jag heter arvid och jag gillar spotify Fordi dom har alla Lordis skivor. Jeg hater den gutten Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Okei, jeg løftet vekter før middag i dag, hadde en proteinrik middag - hadde bestemt meg for å ikke ut å jogge i dag, men jeg klarte ikke å la være. Det ble 4,2km i dag - i helt greit tempo, brukte ganske nøyaktig 22:17. Jada, jeg veit ... det er treigt, men for en fyr som ikke har rørt seg på 10 år, røyka og snusa om hverandre, dyttet i seg usunn mat og fett og brus og alkohol til gull i alle år, så er det litt av en prestasjon å bare komme seg ut. Nå er jeg litt sliten, belønnet meg selv med 1,25 dl med drikkeyoghurt og et galss farris nå da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg hater den gutten Jeg elsker ham <3 Også hater jeg å lese til trykksakproduksjonseksamen. Oh ye! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 jag heter arvid och jag gillar spotify Haha Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fordi dom har alla Lordis skivor. Jeg hater den gutten Han har jo smak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg