Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg sett 3 hele fotballkamper uten å sovne (sport gjør stort sett at jeg døser av, men fotball sovner jeg stort sett etter fem minutter med, litt som days of our lives). Viking - Chelsea, Chelsea - Viking og Viking - RBK.

Dog har jeg spilt skremmende mye CM, FM, PM, Fifa, PES etc :p

Til tross for at jeg absolutt ikke syns noe om sporten. Personally, I blame my friends.

Men hey, jeg klarte én rett.

Den eneste jeg var sikker på også.

Det med Håland og Keane. Jævelen Keane burde vært utestengt for å ha ødelagt for Alf Inge sånn ><

Lenke til kommentar
Hvor mange fotballkamper har du sett Nie? 2?

:p

Jeg skal formulere meg litt annerledes.

Som baklengsparket har jeg hørt utrykket. Men som brasilianer? Aldri.

Og jeg har -spilt- fotball, skal jeg si deg! xD

(At vi var det dårligste laget og vårt beste resultat var 2-2 i en eller annen minikamp trenger vi ikke nevne. xD)

Lenke til kommentar
Selv har jeg sett 3 hele fotballkamper uten å sovne (sport gjør stort sett at jeg døser av, men fotball sovner jeg stort sett etter fem minutter med, litt som days of our lives). Viking - Chelsea, Chelsea - Viking og Viking - RBK.

Til tross for at jeg absolutt ikke syns noe om sporten. Personally, I blame my friends.

Det med Håland og Keane. Jævelen Keane burde vært utestengt for å ha ødelagt for Alf Inge sånn ><

Du vet at Håland la opp som følge av kneskade i DET ANDRE kneet, ikkesant?

Lenke til kommentar

Nei, det var helt nytt for meg.

Og jeg burde egentlig ikke ta meg nær av hva Keane gjorde, da jeg er like ille selv og har sendt skremmende mange av klassekameratene mine og de eldre barna av banen i smerte (og meg selv i garderoben / dusjen, og utestengt fra alt ballspill halve 10. klasse) siden jeg aktivt gikk ut på banen med rå taklinger, ofte i min egen verden, uten å se forskjell på medspiller og motspiller og uten å ta hensyn til om de hadde ballen. Verste var vel da jeg sparka en "kompis" (fyr som mobba meg halve barneskolen" i hodet da jeg tok det for å være ballen.

Skjønner ikke at jeg sto i gym :p

Lenke til kommentar

Du vet at Håland la opp som følge av kneskade i DET ANDRE kneet, ikkesant?

det var faktisk Keane som ødela karrieren hans....

Lenke til kommentar
Når mamma skal ha ny TV kommer foreldregenerasjonens uvitenhet fram: "Hva er forskjellen på HD-ready og HDMI?"
Og da skal du være glad for at de i det hele tatt spør deg så du kan råde de til å gjøre et fornuftig valg og ikke kjøpe noe totalt unøvendig. Vær glad de spør deg :)
Lenke til kommentar
Og da skal du være glad for at de i det hele tatt spør deg så du kan råde de til å gjøre et fornuftig valg og ikke kjøpe noe totalt unøvendig. Vær glad de spør deg :)

Joa. Faren av en kompis av meg gikk mot alle tips og råd, og kjøpte Philips med lys bak selve TVen. Ræva alt, men prisen var god("Fikk den til 17000, den kosta egentlig 17300", elns). :wee:

Tror jeg tvinger fram Tatung 32". Mer trenger hu ikke.

Lenke til kommentar

Er glad pappa har satt seg inn i alt mulig sånn at jeg fortsatt kan spørre ham fremfor å sette meg inn i noe nytt og presse ut noe gammelt :p

Jeg foretrekker min andel unyttig informasjon, fremfor noe nyttig. Dog, er vel bare meg.

Og å ha ødelagt et par fotballkarrièrer med mine tær med sko med beskytta tupp mot deres skinnlegger, knehasper, klipping i lyskehøyde et cetera :love:

Lenke til kommentar

Nå gikk jeg for å hente noe som ikke stod på lista mi... nemlig tequilla. Hva fant jeg ut mens jeg gikk gjennom gangen? Jo, dama til bruttern kom akkurat. :fun:

edit: Altså ikke som "kom inn døra"

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...