CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Lol, hva er galt med game? Høres bedre ut enn spille spør du meg. LOL. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Dagens barn *riste på hodet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Lol, hva er galt med game? Høres bedre ut enn spille spør du meg. Bruker begge to jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Dagens barn *riste på hodet* Søk på the game (mind_game) på wiki, du. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Datasmurf: husk at mobilbruk i tordenvær faktisk er farlig det og. Den sikreste måten å surfe i tordnenvær på er laptop som går på batteri med wifi og bluetooth avskrudd + nettilkobling som har ett ledd med fiber mellom ruter/svitsj og laptopen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 jippi jeg fant studio ghibli cd ^^ klarte å spørre om det uten at jeg måtte prøve å forklare ( super bra japansk på meg ja ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg vet hva det er, Cyph. Jeg tenker aldri på det. Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 The Game var morsomt i NULLFIRE. Uansett, nå erre Tønsbergmessa neste. I regn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg vet hva det er, Cyph. Jeg tenker aldri på det. Heldig du. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Dagens barn *riste på hodet* Søk på the game (mind_game) på wiki, du. Det der gidder jeg ikke å lese. Kan du beskrive det med 17 ord? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Svinesund er bare best. 1.5kg med smågodt for 95 kr, det er utrolig billig! Nam. Tar turen ut dit straks! Har de Dr. Pepper? Glemte å se etter, men det har de sikkert. Hadde jo vanilia (sp?) coke og alt mulig rart på maxi mat @ nordbysenteret, så har sikkert Dr. Pepper et eller annet sted. Har de vanilla coke i sverige?? Trodde det var utdødd Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Dagens barn *riste på hodet* Søk på the game (mind_game) på wiki, du. Det der gidder jeg ikke å lese. Kan du beskrive det med 17 ord? There are three rules to The Game 1. Everyone in the world is playing The Game. (Sometimes narrowed to: "Everybody in the world who knows about The Game is playing The Game,"[4] or alternatively, "You are always playing The Game.") 2. Whenever one thinks about The Game, one loses. 3. Losses must be announced to at least one person[6] (a statement such as "I lost The Game" is often used Simple as dat. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Innlegg som går på reaksjon rundt moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en PM til den aktuelle moderator. Ytterligere overtredelse vil medføre reaksjoner! Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har de vanilla coke i sverige?? Trodde det var utdødd Ja, på nordby iallefall Lillebroren min kjøpte og jeg smakte det. Lenge siden sist ja! Den var faktisk god. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har de vanilla coke i sverige?? Trodde det var utdødd Ja, på nordby iallefall Lillebroren min kjøpte og jeg smakte det. Lenge siden sist ja! Den var faktisk god. Savner den smaken På tide med en tur til Sverige Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Savner den smaken På tide med en tur til Sverige Rart de ikke selger den i Norge... sikkert en del som vil ha den tilbake. Dere med facebook kan vel prøve å få den tilbake... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Eff >< Hovedmaskina mi har tarda seg og jeg har ikke noe funky kabel så jeg kan gjøre break in og finne ut hva som er galt. *banne stygt* Denne laptopen duger kun til Morrowind. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Eid Denne karen skal snart ha ny hovedmaskin Det er /win Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Denne laptopen duger kun til Morrowind. Skjønner ikke helt hva som er problemet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Denne laptopen duger kun til Morrowind. Skjønner ikke helt hva som er problemet? Null problem, men jeg vil game WoW igjen. Samt D2, Baldur's Gate og AoE2. Merkelig nok fungerer bare Morrowind her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg