CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Back til Topic i guess; hva driver menneskene med? Skal straks i dusjen, etter det blir jeg henta og kjørt til Sverige, kjøpe inn snacks og drikke til kvelden. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hahaha, så usaklig. Folk ble IP-bannet uten advarsel for å si noe kritisk om DNFK i natt. Yup, det er i grunn ekstremt dumt. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Er dette en beat south park folkene har laget selv? Eller er det noe Kanye West har laget? Uansett må south park hate Kanye west. Se filmen hos Youtube "Found me a lover A brother who’s a cross-dressing pike named Trish" (Uh. Come on.) I’ve been so lonely, girl I’ve been so sad and down Couldn’t understand Why haters joked around I wanted to be free with other creatures like me And now I got my wish ‘Cuz I know that I’m a gay fish (Gay fish, yo) Mother fuckin’ gay fish (I’m a fish, yo) Girl I am a gay fish (it’s alright, girl) Makin’ love to other gay fish All those lonely nights At the grocery store In the frozen fish aisle Feeling like a whore ‘Cuz I wasn’t being true Even though everyone said That I had to make a switch (gay fish) Now I know that I’m a gay fish (Gay fish, yo) Mother fuckin’ gay fish (I’m a fish, yo) Girl I am a gay fish (Now where I belong, girl) Making love to other gay fish I used to be scared, denying who I was Actin’ straight, but then goin’ out to the gay fish clubs Dancin’ with the marlins, makin’ out with all the snappers I’d take a salmon home and work that caudal fin for hours But now I’m out and I’m free to love what I want Be it yellowfin or bass or that trout in Vermont I slap that marlin ass, make that grouper butt shake I’ll come to your house and have an orgy in your mother fucking fish tank Mother fuckin’ gay fish (I’m a fish, yo) Girl I am a gay fish (Now where I belong, girl) Making love to other gay fish I really get around I’m a slut of the sea When I say I got crabs I mean it literally I was eating dinner And just had to go down On that mackerel on the dish ‘Cus I’m the gayest of the gay fish Mother fuckin’ gay fish (I’m a fish, yo) Girl I am a gay fish (Now where I belong, girl) But I got to settle down I can’t be a whore I ain’t gonna just sleep With any fish no more Found me a lover A brother who’s a cross-dressing pike named Trish And together we are gay fish Mother fuckin’ gay fish (I’m a fish, yo) Girl I am a gay fish (Now where I belong, girl) Making love to other gay fish Endret 22. mai 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Brød > Lompe. Serr. Det er helt normalt å være litt forvirret i puberteten. Etter hvert vil du nok forstå at de luftige, gode deigflakene man refererer til som 'lomper' er mye, mye bedre enn 'brød'. Tjomsekoppen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) ... i'll refrain from commenting that koffertinnlegg above. rundstykker FTW Endret 22. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 ...i'll refrain from commenting that koffertinnlegg above. rundstykker FTW Det er bra. Den er kanskje litt i groveste laget. Til og med for meg. Og da er den grov, grovere enn grovsiden på sånne rasper. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Raspeballer, any? Da har man kewl signatur for denne tråden onlyh Endret 22. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Svinesund er bare best. 1.5kg med smågodt for 95 kr, det er utrolig billig! Nam. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Brød > Lompe. Serr. Det er helt normalt å være litt forvirret i puberteten. Etter hvert vil du nok forstå at de luftige, gode deigflakene man refererer til som 'lomper' er mye, mye bedre enn 'brød'. Tjomsekoppen. Morra di! Svinesund er bare best. 1.5kg med smågodt for 95 kr, det er utrolig billig! Nam. Tar turen ut dit straks! Har de Dr. Pepper? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Svinesund er bare best. 1.5kg med smågodt for 95 kr, det er utrolig billig! Nam. Var du der i dag? Ownd, i waz yessthurdaj Endret 22. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Svinesund er bare best. 1.5kg med smågodt for 95 kr, det er utrolig billig! Nam. Tar turen ut dit straks! Har de Dr. Pepper? Glemte å se etter, men det har de sikkert. Hadde jo vanilia (sp?) coke og alt mulig rart på maxi mat @ nordbysenteret, så har sikkert Dr. Pepper et eller annet sted. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Var du der i dag?Ownd, i waz yessthurdaj Kom hjem for 5 minutter siden. Ownd, er der hver uke jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Svinesund er bare best. 1.5kg med smågodt for 95 kr, det er utrolig billig! Nam. Tar turen ut dit straks! Har de Dr. Pepper? Glemte å se etter, men det har de sikkert. Hadde jo vanilia (sp?) coke og alt mulig rart på maxi mat @ nordbysenteret, så har sikkert Dr. Pepper et eller annet sted. Ved second thought, så skal jeg jo ut dit med en kompis som jobber på Maxi Mat, så han kan jo bekrefte eller avkrefte det uansett Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kan bare tilføye at når man kjøper halvannen kilo med smågodt så er drikke et MUST... noe jeg hadde glemt... Ved second thought, så skal jeg jo ut dit med en kompis som jobber på Maxi Mat, så han kan jo bekrefte eller avkrefte det uansett Er/var helt ekstreme køer der, glhf... tok 30 minutter å finne parkeringsplass... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ulempen med å slutte og røyke, er at jeg ikke har noe som helst lyst til å gå ut lenger Eller game. Før i tiden når det tordna, pleide jeg å være første mann ut døra og kose meg i regnvær med lyn og torden rundt meg, brus i baklomma og sigg i kjeften, nå ligger jeg på senga med alt elektrisk avskrudd og surfer fra mobilen. Yeeha. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 tok 30 minutter å finne parkeringsplass... vi bare hopper av så får morra til han som kjører oss slite selv^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (...) game. (...) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Lol, hva er galt med game? Høres bedre ut enn spille spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg