madafaka Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 God morgen! Hva har folket tenkt å bruke dagen til på den fantastikse regn fredagen? Regner ikke her i Harstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) God morgen her også Har stått opp for en stund siden, men har sett på Discovery uten og tenke på at man kanskje skal dra frem PCen. Madafaka: Det er jo nesten sol her Endret 22. mai 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Discovery har irriterende reklamer. Bruk maskinen du Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) edit: er det lov å fortelle hvilken bruker det var? Sender deg en PM, vet ikke om jeg har lyst til å få eventuelle moderatorer på nakken, eller starte et lite hysteri med konspirasjonsteorier og whatnot. Gief! Jonas ; Det gjorde egentlig meg fysisk uvel også x( Endret 22. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 God morgen! Hva har folket tenkt å bruke dagen til på den fantastiske regn fredagen? Drar snart på butikken. Etter det hadde det vært deilig å tatt seg en tur ut i skauen. Du? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) God morgen! Hva har folket tenkt å bruke dagen til på den fantastiske regn fredagen? Drar snart på butikken. Etter det hadde det vært deilig å tatt seg en tur ut i skauen. Du? Skjer ikke mye her, vurderer å snart ta meg noe å spise. Endret 22. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 I dag har man klippet gress. :o) Hva sysler folket med? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 I dag har man klippet gress. :o) Hva sysler folket med? TV, mat og DNFK Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) --- Jeg liker Tøsberg Taxi mer og mer, noen av sjåførene har nå gått til innkjøp av minibærbare (som forøvrig er noe herk å skrive på fant jeg ut) og mobilt bredbånd - og låner ut gratis til kunder i bilen.. Passer meg godt da jeg tar taxi ~2 timer hver dag, en time hver vei til skolen Endret 22. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 --- Jeg liker Tøsberg Taxi mer og mer, noen av sjåførene har nå gått til innkjøp av minibærbare (som forøvrig er noe herk å skrive på fant jeg ut) og mobilt bredbånd - og låner ut gratis til kunder i bilen.. Passer meg godt da jeg tar taxi ~2 timer hver dag, en time hver vei til skolen Genialt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, hvordan kan man ikke like noe sånt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg lurer på når det blir aktuelt med internett på toget. Det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 I dag har man klippet gress. :o) Hva sysler folket med? Slapper av så godt jeg kan før eksamen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg lurer på når det blir aktuelt med internett på toget. Det hadde vært noe. Det er ikke så lenge til de ruller det ut tror jeg, det er på flere strekninger allerede - uheldigvis låst på mange av de. Prøveprosjektet går visst bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 --- Jeg liker Tøsberg Taxi mer og mer, noen av sjåførene har nå gått til innkjøp av minibærbare (som forøvrig er noe herk å skrive på fant jeg ut) og mobilt bredbånd - og låner ut gratis til kunder i bilen.. Passer meg godt da jeg tar taxi ~2 timer hver dag, en time hver vei til skolen Noe galt med meg når jeg klarer å se ulemper med det der? Jeg tør ikke tenke på hvor fordømt fulle av virus de maskinene blir etterhvert.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Foreløpig er de helt åpne, men de skal vel settes opp så de reinstalleres / renses en gang om dagen - det er vanlig prosedyre i Oslo hvertfall, regner med Tøsberg følger etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg