Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

God morgen her også :p

Har stått opp for en stund siden, men har sett på Discovery uten og tenke på at man kanskje skal dra frem PCen. :)

Madafaka: Det er jo nesten sol her :woot:

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
edit: er det lov å fortelle hvilken bruker det var?

Sender deg en PM, vet ikke om jeg har lyst til å få eventuelle moderatorer på nakken, eller starte et lite hysteri med konspirasjonsteorier og whatnot.

Gief! :D

Jonas ;

Det gjorde egentlig meg fysisk uvel også x(

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
God morgen!

Hva har folket tenkt å bruke dagen til på den fantastiske regn fredagen?

Drar snart på butikken. Etter det hadde det vært deilig å tatt seg en tur ut i skauen.

Du?

Skjer ikke mye her, vurderer å snart ta meg noe å spise.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

---

Jeg liker Tøsberg Taxi mer og mer, noen av sjåførene har nå gått til innkjøp av minibærbare (som forøvrig er noe herk å skrive på fant jeg ut) og mobilt bredbånd - og låner ut gratis til kunder i bilen.. :love:

Passer meg godt da jeg tar taxi ~2 timer hver dag, en time hver vei til skolen :D

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
---

Jeg liker Tøsberg Taxi mer og mer, noen av sjåførene har nå gått til innkjøp av minibærbare (som forøvrig er noe herk å skrive på fant jeg ut) og mobilt bredbånd - og låner ut gratis til kunder i bilen.. :love:

Passer meg godt da jeg tar taxi ~2 timer hver dag, en time hver vei til skolen :D

Genialt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
---

Noe galt med meg når jeg klarer å se ulemper med det der?

Jeg tør ikke tenke på hvor fordømt fulle av virus de maskinene blir etterhvert..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...