Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slettet over 200 tråder med møkk fra tråden. Når det gjelder hvilken tilbud som skal være tilgjenglig for hvilken brukere, så er det vi moderatorer og administratorer som bestemmer dette. Det er vi som har opprettet dette tilbudet til dere som brukere, og det er vi som regulerer samme tilbudet.

Selv om det er ganske frie tøyler i forumkafeen så er det vi som modererer den, og det er ikke et slags ville vesten der noen brukere har en sedvane til å leke sjefer. Det gjelder her som resten av forumet at man skal følge regler for god oppførsel samt de retningslinjer som gjelder for forumet.

Håper dette er en av de siste oppryddingene i den nærmeste fremtid, da ingen er tjent med dette.

MVH

KVTL- deputy sheriff of Forumkaféen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
"And we are those who reign with the power to fuck everything up!"

Nuvel, sovet godt?

Neh, ikke egentlig

Hva skjer i dag?

Samme som enhver annen helg.

Drikke seg snydens!

Hvorfor?

Bare fordi jeg har lyst :D

Drikk litt for meg Ghraag, ser ut til at jeg er edru denne helga.

(Fordømte kamerater som har eksamen og annet piss)

Lenke til kommentar
Drikk litt for meg Ghraag, ser ut til at jeg er edru denne helga.

Ser ut til at jeg holder den profilen i helga, jeg og. Jobber både i dag og i morra, så orker nok ikke. Kanskje jeg tar meg en tur bort til lillesøs sin fest i morra, uten å drikke noe særlig =]

Lenke til kommentar

Du har i det minste fri. Jeg er på jobb, så elevene skal få en så knirkefri eksamen som mulig.

Today, I got a call saying that my son was chasing all the girls in the class with his "Sword of Death" (my dildo). FML
Endret av clvn
Lenke til kommentar

Tøseguri: Joda, livet ble reddet, men jeg er redd permanent hjernedødhet er et resultat av den lange pausen kaféen led av.

Fargoth: Jeg gliste. Og så lo jeg litt, og tenkte "ah, jeg er awesome som synes dette er hysterisk morsomt" :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...