Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det fins ikke mer avskyelige personer enn de som er positivt innstilt til alt.

 

Dette er så utrolig sant. Kjenner ei jente som smiler og ler (høylytt) av alt. Pga. dette takler jeg ikke synet av henne, selv om hun i teorien er litt søt, og blir gal av stemmen hennes, selv om den er helt normal. Vet ikke hvorfor, men jeg får henne helt i halsen. Oppførte meg lignende da jeg var yngre, men ble fort satt på plass av de smågretne menneskene jeg hadde rundt meg.

Lenke til kommentar
Det fins ikke mer avskyelige personer enn de som er positivt innstilt til alt.

 

Dette er så utrolig sant. Kjenner ei jente som smiler og ler (høylytt) av alt. Pga. dette takler jeg ikke synet av henne, selv om hun i teorien er litt søt, og blir gal av stemmen hennes, selv om den er helt normal. Vet ikke hvorfor, men jeg får henne helt i halsen. Oppførte meg lignende da jeg var yngre, men ble fort satt på plass av de smågretne menneskene jeg hadde rundt meg.

 

Det sies at verden ikke går fremover så lenge man kun er positiv. Det å være negativ, vil si å være kritisk. En kritikker vil ta seg til bry å undersøke sakene nærmere. 

Å være positiv innimellom gir ekstra mot til å fortsette, til visse grenser. Det å være negativt innstilt på en fest, der folk er for å hygge, er ingen god blanding. 

 

Igjen, et nytt sitat, fra selveste "Yssen":

Samfunnet går ikke fremover med mindre noen er upassende innimellom. Det er altfor mange som bruker altfor mye tid til å være akkurat passe.

Lenke til kommentar

En ting jeg hater, og spesielt i det virkelige liv, er når folk angriper folk som prøver å slå an en spøk. Spørsmål som "Skulle det være morsomt?" er unødvendige, og dreper stemningen helt. I virkeligheten holder det lenge med å ikke le.

 

Det sies at verden ikke går fremover så lenge man kun er positiv. Det å være negativ, vil si å være kritisk. En kritikker vil ta seg til bry å undersøke sakene nærmere. 

Å være positiv innimellom gir ekstra mot til å fortsette, til visse grenser. Det å være negativt innstilt på en fest, der folk er for å hygge, er ingen god blanding. 

 

Jeg ser poenget, men det forteller meg ikke hvorfor jeg blir nedstemt av å se ett enkelttilfelle oppføre seg slik. Verden går jo fremover pga. andres kritiske sans likevel.

 

Jeg tror mest at det at jeg føler det som en spesiell menneskelig svakhet når folk alltid er blide. At de er usikre/misfornøyde med seg selv. En falsk fasade de holder oppe kanskje.

 

Enten det, eller så kan det være misunnelse. Man ser noen er altfor blid, og blir irritert over at man ikke selv klarer å føle seg så bra hele tiden selv.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

TP: Ja, de kan faktisk det. Så lenge det er litt mer kreativt enn de typiske "lol i r hardcore 4chan lol lol!11".

 

Hva som skjer i dnfk er en helt annen ting. Men jeg er da her selv om folk er både positive og negative. dvs at det ikke betyr noe for meg hvordan du/dere velger å opptre.

Endret av Lillium
Lenke til kommentar
Jeg tror mest at det at jeg føler det som en spesiell menneskelig svakhet når folk alltid er blide. At de er usikre/misfornøyde med seg selv. En falsk fasade de holder oppe kanskje.

 

Enten det, eller så kan det være misunnelse. Man ser noen er altfor blid, og blir irritert over at man ikke selv klarer å føle seg så bra hele tiden selv.

Jeg har mest tro på forklaring 1, uten at jeg skal si for sikkert at det ikke skyldes forklaring 2.

Lenke til kommentar
Jeg tror mest at det at jeg føler det som en spesiell menneskelig svakhet når folk alltid er blide. At de er usikre/misfornøyde med seg selv. En falsk fasade de holder oppe kanskje.

 

Tror jeg hvor du vil her. Personer alltid er blide, vil jeg også ha sett på som personer som har noe vondt inni seg, som ønsker å vise det motsatte. Kanskje ønsker dem å kurrere sitt usikre indre eller ønsker å vise en annen "fassade" av seg selv.

 

(Svart på svært relativt grunnlag nå og kan bli misforstår)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

God kveld :p

 

Er det noen lov som sier at jeg ikke har lov og gå på dører og selge lodd ??

Da tenker jeg at pengene ikke går til noe forbund eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Men jeg er veldig rastløs og finner ikke på noe spennende å gjøre.

Det er vi faktisk to om, nettop kommet hjem fra en pokerturnering hos en kompis. Desverre stakk ikke jeg av med potten denne gangen. Så nå sitter jeg bare her å Stumbler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...