HalogenpæreUtenLys Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Kritisk du var i kveld. Jeg begynner å innse at vi trenger flere kritiske mennesker her, så det ikke ender som fjas skjult som rævslikking for en haug mennesker som sliter sosialt. Er ikke dette litt for brutalt sagt? Et par sitater, uten å direkte knytte dem til noen personer: Det er mye lettere å være kritisk enn å være rettferdig. Av Benjamin Disraeli For å unngå kritikk - si ingenting, gjør ingenting, vær ingenting. Av Elbert Hubbard Endret 21. mai 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Yikes. Et poeng. Jeg har ikke sett en zombie, derfor er det en mulighet til at de finnes. Prøver du å bringe religion inn i hele sammenhenge?Religion? Nei det har jeg ingen planer om å bringe inn i diskusjonen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Og du tror den måten er redningen......... :!: Ja, klart det er. Synes vi beviser det nærmest hver dag, jeg, når mzn-pjattet blir avbrutt av en eller annen syrlig kommentar, og folk faktisk begynner engasjere seg litt. Feil, dere oppnår at mennesker blir iriterte. Har NULL med og engasjere seg, ihvertfall hvis vi går utifra forumkafèen. For dere er at kritiske til alt man kan være kritisk til. Negativt til alt det går an og være negativt til. Og kverulerer på totalt idiotiske ting. Så jeg sier igjen...Feil Det bringer ingenting som har med og få folk til og engasjere seg. Ihvertfall ikke positivt. Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 M_W jeg fant ut hva feilen var! Det mangla en slik en ; på en av linjene :wallbash: Det var ikke værre nei ... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Kritisk du var i kveld. Jeg begynner å innse at vi trenger flere kritiske mennesker her, så det ikke ender som fjas skjult som rævslikking for en haug mennesker som sliter sosialt. Er ikke dette litt for brutalt sagt? Jo...? Et par sitater, uten å direkte knytte dem til noen personer:Det er mye lettere å være kritisk enn å være rettferdig. Av Benjamin Disraeli Det er kjekt at noen er kritiske, ellers ender man opp med en haug med rævslikkende idioter. - :--}D For å unngå kritikk - si ingenting, gjør ingenting, vær ingenting.Av Elbert Hubbard Om du er kjip, hold kjeft - :--}D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg likte Død Snø jeg, godt nok til å betale for å se den på kino 5 ganger. Syns den var bra også, og bedre å bruke penga på å støtte norsk film enn noe random piss fra Hollywood som er laga for sauene. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Av Benjamin Disraeli "You don't even know who I am." Den som veit hvilken serie det er fra, er god! Endret 21. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg er ikke særlig imponert over død snø, men den var helt grei til å være en hardbarka harryfilm. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) For å unngå kritikk - si ingenting, gjør ingenting, vær ingenting.Av Elbert Hubbard Kritikk er positivt, ikke noe man for enhver pris bør unngå. Feil, dere oppnår at mennesker blir iriterte. Det er jeg uenig i, men uansett, heller irritert enn apatisk. For dere er at kritiske til alt man kan være kritisk til.Negativt til alt det går an og være negativt til. Konstruktivitet kaller jeg det, og det er noe positivt. Og kverulerer på totalt idiotiske ting. OK, det gjør jeg fordi det er morsomt. Så jeg sier igjen...FeilDet bringer ingenting som har med og få folk til og engasjere seg. Ihvertfall ikke positivt. Men for guds skyld, for min sin del så er det bare og tro det;) Igjen er jeg uenig, da jeg kan minnes opptil flere festlige diskusjoner omkring musikksmak og språkbruk. Endret 21. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Av Benjamin Disraeli "You don't even know who I am." Den som veit hvilken serie det er fra, er god! Er jo bare å google det om man er interessert. Jeg kan ikke se at man skulle kvalifisere som god bare fordi man tilfeldigvis har sett episoden. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det har ingenting med at filmen er dårlig teknisk sett. Helt enig. HOLD DEG UNNA, DET, DETTE HAR DU IKKE NOE MED! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Gapwick: Du får mene hva du vil For dere er at kritiske til alt man kan være kritisk til. Negativt til alt det går an og være negativt til. Konstruktivitet kaller jeg det, og det er noe positivt. Såklart mener du det, for DU får noe ut av det;) Gidder ikke og gå dypere nå. Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva med å omvende holdningen sin helt. Å være positiv til alt en egentlig er negativ til ? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Såklart mener du det, for DU får noe ut av det;) Jeg håper dere andre lærer noe av prosessen, da; råd og anbefalinger er jeg rundhåndet med. Endret 21. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva med å omvende holdningen sin helt. Å være positiv til alt en egentlig er negativ til ? Det fins ikke mer avskyelige personer enn de som er positivt innstilt til alt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nå kan dere roe dere ned litt. Play them off; keyboard cat! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Diplomatisk som alltid syns jeg det er greit sånn det er nå, jeg. Med både skarpe kritikere og folk som går inn for å være hyggelige mot alle. Det blir om ikke annet som Gapwick sier, sunne diskusjoner ut av det. Jeg tar kvelden, jobb i morra. Natta! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 God natt HB! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Da stikker jeg! Natta DNFK Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Natta HB! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg