Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Nå skal jeg se "Død snø" ...

 

Fantastisk, den scena på slutten av filmen. :!:

Den er rimelig dårlig gjennomført. Tommy Wirkola viser at han ikke har noen god oversikt over hva som skjer i tidligere scener når zombiene som er "hakk i hæl" bruker dritlang ting før de får tak i de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg se "Død snø" ...

 

Fantastisk, den scena på slutten av filmen. :!:

Den er rimelig dårlig gjennomført. Tommy Wirkola viser at han ikke har noen god oversikt over hva som skjer i tidligere scener når zombiene som er "hakk i hæl" bruker dritlang ting før de får tak i de.

Det er en splatterfilm.

 

Hvor ofte finner du nazizombier i virkeligheten uansett? Kanskje de kliner når de ikke har kamera på seg?

Lenke til kommentar
Det er en splatterfilm.

 

Hvor ofte finner du nazizombier i virkeligheten uansett? Kanskje de kliner når de ikke har kamera på seg?

Det har da vitterlig ikke noe med saken å gjøre. Ja, det er zombier, som er fiksjonelle. Men selv om nazizombier ikke finnes i virkeligheten slipper man ikke kontinuiteten i filmen.

Lenke til kommentar
Det er en splatterfilm.

 

Hvor ofte finner du nazizombier i virkeligheten uansett? Kanskje de kliner når de ikke har kamera på seg?

Det har da vitterlig ikke noe med saken å gjøre. Ja, det er zombier, som er fiksjonelle. Men selv om nazizombier ikke finnes i virkeligheten slipper man ikke kontinuiteten i filmen.

Hvis du går på norsk splatterfilm for å nyte filmkunsten har du virkelig misforstått noe.

 

Det er en tullefilm tvers igjennom. Kan og tenkes at tanken er at folk skal skjønne at de to sammenklipte scenene skjer samtidig, uten at det nødvendigvis er fakta :)

Lenke til kommentar
Hvis du går på norsk splatterfilm for å nyte filmkunsten har du virkelig misforstått noe.

 

Det er en tullefilm tvers igjennom. Kan og tenkes at tanken er at folk skal skjønne at de to sammenklipte scenene skjer samtidig, uten at det nødvendigvis er fakta :)

Jeg går på en norsk splatterfilm for å nyte film. Eller bli underholdt av film som er mer vanlig å si.

 

Det jeg prøver å si er at man ikke kan si at en film ikke trenger å være godt teknisk, selv om den er en tullefilm. Se på Shaun of the Dead. Det er en strålende tullefilm som allikevel er godt laget teknisk sett.l

 

Fakta har virkelig ikke noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg går på en norsk splatterfilm for å nyte film. Eller bli underholdt av film som er mer vanlig å si.

 

Det jeg prøver å si er at man ikke kan si at en film ikke trenger å være godt teknisk, selv om den er en tullefilm. Se på Shaun of the Dead. Det er en strålende tullefilm som allikevel er godt laget teknisk sett.l

 

Fakta har virkelig ikke noe med saken å gjøre.

Tipper Shaun of the Dead hadde et _vesentlig_ større budsjett, flere folk til å tenke over ting som tagline osv.

 

Å irritere seg over slike småting i en, i denne sammenhengen, amatørfilm synes jeg blir meningsløst.

Lenke til kommentar
Men selv om nazizombier ikke finnes i virkeligheten slipper man ikke kontinuiteten i filmen.
Har du sett en zombi og kan bekrefte dette?

 

Me thinks not. ty.

Yikes. Et poeng. Jeg har ikke sett en zombie, derfor er det en mulighet til at de finnes. Prøver du å bringe religion inn i hele sammenhenge?

 

Fortsatt. Det har ingenting med at filmen er dårlig teknisk sett. Det er en del ting de har klart ganske godt, men å nekte for at det er noe negativt med filmen er absurd.

Tipper Shaun of the Dead hadde et _vesentlig_ større budsjett, flere folk til å tenke over ting som tagline osv.

 

Å irritere seg over slike småting i en, i denne sammenhengen, amatørfilm synes jeg blir meningsløst.

Etter hva jeg finner er Død Snø sitt budsjett på 13,6 millioner. Det er ingen bortforklaring på at Død Snø har en del nybegynner-feil.

Endret av :--}D
Lenke til kommentar

kanskje han vil ha en diskusjon :hmm:

 

Alle filmer har et eller annet som ikke stemmer, men om man velger og henge seg opp i de eller ikke er et valg.

Eller at man kanskje syns at filmen i sin helhet gjorde at de feilene som var der ikke gjør noe.

Det gjelder forøvrig alt for mange filmer.

 

Zombier ser man også hver dag, men igjen så spørs det hva du legger i zombie da.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...