Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 2P her, veit du. Er ikke den skarpeste i matte, kan man si. (evt. den som orker å anstrenge seg) P-matte er egentlig ganske stress, masse rart jeg ikke skjønner bæret av.. Jeg syns du er flink jeg kjære. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva skjer? One More Time / Aerodynamic 2P her, veit du. Er ikke den skarpeste i matte, kan man si. (evt. den som orker å anstrenge seg) P-matte er egentlig ganske stress, masse rart jeg ikke skjønner bæret av.. Jeg syns du er flink jeg kjære. Jeg har P.. og jeg har tentamen i morra.. Wish me good luck Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva skjer? One More Time / Aerodynamic *Flashback til ungdomskolen* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det verste er at jeg er for lat og gjerrig til å lage noe nytt og kaste dette også, så jeg spiser en og en bit. Probably. Sånn er jeg også til en viss grad. Jeg åt en god del av gugget, men jeg gav opp til slutt. He he, ja, jeg orka bare den ene fileten. Får ta en banan om en time i stedet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva skjer? One More Time / Aerodynamic *Flashback til ungdomskolen* Jeg har tentamen om ni timer... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva skjer? Stuck with a problem in php...again Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har tentamen om ni timer... Lykke til! Det greier du fint! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har tentamen om ni timer... Lykke til! Det greier du fint! Uff, jeg får prøve. Sitti med matte to timer i dag, og fire timer i går.. Blir deilig med helg nå.. Jeg får tenke på det Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hva skjer? Stuck with a problem in php...again Programmering? Endret 21. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har P.. og jeg har tentamen i morra.. Wish me good luck Eksamen slår tentamen. glhf. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva skjer? Stuck with a problem in php...again Programering? Jepp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har P.. og jeg har tentamen i morra.. Wish me good luck Eksamen slår tentamen. glhf. Takk, du også. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva skjer? Stuck with a problem in php...again Programering? Jepp. Har ingen erfaring med det, så kan nok ikke hjelpe Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Har ingen erfaring med det, så kan nok ikke hjelpe Thanks anyway Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 2P her, veit du. Er ikke den skarpeste i matte, kan man si. (evt. den som orker å anstrenge seg) P-matte er egentlig ganske stress, masse rart jeg ikke skjønner bæret av.. Jeg syns du er flink jeg kjære. Er det rart jeg vil gifte meg med deg? Jeg har P.. og jeg har tentamen i morra.. Wish me good luck Muahahah. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Tar jeg ikke helt feil har Gapwick en søt, sjarmerende og så smått underdanig side som bevist ikke kommer til uttrykk her i DNFK. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hun er nok ikke så verst. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Er det rart jeg vil gifte meg med deg? Jeg har P.. og jeg har tentamen i morra.. Wish me good luck Muahahah. Ditto. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Tar jeg ikke helt feil har Gapwick en søt, sjarmerende og så smått underdanig side som bevist ikke kommer til uttrykk her i DNFK. Hun er ikke så god til å vise det, vaffal. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva skjer? Jeg er i gledesrus pga. dette: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseact...logId=490317912 @fargoth: Det tror jeg også. Forresten blir jeg mer og mer overbevist om at dere enten er samme person eller kjenner hverandre i virkeligheten. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg