Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Elskling: Jeg leste en halvtime til matteeksamen, og det gikk brukbart. Men det er fordi du er så smart.. Jeg kan ikke lese i en halvtime til eksamen i R1 og forvente at det går brukbart, til det er jeg ikke smart nok. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Bitches! Jeg har gått ned 5kg på en måned! Fy faen, jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg gikk på vekta jeg. Med mindre du startet samme måned, er det for rask nedgang. Startet du samme måned, er mesteparten væske. Ellers: Bra jobba. Jeg må gå ned en god del kg selv, men drøyer det til sommeren. Endret 21. mai 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Bitches! Jeg har gått ned 5kg på en måned! Fy faen, jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg gikk på vekta jeg. Jeg begynte på treningsprogram for en måned siden jeg også, har gått ned like mange selv. Og det er litt skummelt iom. at jeg veide 65 kilo da jeg startet. Styrketrening here i come.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Driter jeg i!!!Uansett så gjorde jeg henne fornøyd............ Nå drar du den litt vel langt, synes jeg. Særlig med tanke på at jeg allerede har Hamsuns diksamling i bokhyllen, så det er begrenset hvor begeistret jeg blir over å se hans arbeid gjengitt på et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Du som er homo Vasker deg med Omo At det går ann Du er skikkelig mann xD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Bitches! Jeg har gått ned 5kg på en måned! Fy faen, jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg gikk på vekta jeg. Er veldig vanlig, slanker man seg seriøst så går man ned mye første måneden pga. vann Men bra uansett, for vannet er en del av det uansett:) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Driter jeg i!!!Uansett så gjorde jeg henne fornøyd............ Nå drar du den litt vel langt, synes jeg. Særlig med tanke på at jeg allerede har Hamsuns diksamling i bokhyllen, så det er begrenset hvor begeistret jeg blir over å se hans arbeid gjengitt på et diskusjonsforum. Jeg vet jeg drar den langt, herregud så seriøst folk tar dette. Tror jeg ikke skal si mer enn det. Ville bare se om jeg fant et dikt du likte. Men det er jo som og prøve og glede en forbanna låvedør. Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Bitches! Jeg har gått ned 5kg på en måned! Fy faen, jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg gikk på vekta jeg. Med mindre du startet samme måned, er det for rask nedgang. Startet du samme måned, er mesteparten væske. Ellers: Bra jobba. Jeg må gå ned en god del kg selv, men drøyer det til sommeren. Siden jeg ikke dietterer eller spiser slankepiller, men løper 4-6km hver dag, og har lagt om kostholdet, fra 3 poser potetgull i uka, 7-10 liter cola i uka, 1kg smågodt, masse feit mat osv, til helt og holdent sunt kosthold, så tror jeg nok, heldigvis at det er litt mer enn bare veske. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Men det er jo som og prøve og glede en forbanna låvedør. Hvorfor prøve å glede henne? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Da er du spessiell siden det skjer med ALLE at de første kiloene er vann, vann er en del av kiloene. Bra er det uansett:) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Siden jeg ikke dietterer eller spiser slankepiller, men løper 4-6km hver dag, og har lagt om kostholdet, fra 3 poser potetgull i uka, 7-10 liter cola i uka, 1kg smågodt, masse feit mat osv, til helt og holdent sunt kosthold, så tror jeg nok, heldigvis at det er litt mer enn bare veske. ganske tung veske hvis du går ned 5 kilo av å ta den av he he he Endret 21. mai 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Men det er jo som og prøve og glede en forbanna låvedør. Hvorfor prøve å glede henne? Trodde det var mulig og hun klarte og vise den siden i ca.2 sekund. Men hun tar jo sprette meg alt alvorlig. "passe på og vise siden som er seriøs hele tiden" Er nok av dagen man må være voksen. Siden jeg ikke dietterer eller spiser slankepiller, men løper 4-6km hver dag, og har lagt om kostholdet, fra 3 poser potetgull i uka, 7-10 liter cola i uka, 1kg smågodt, masse feit mat osv, til helt og holdent sunt kosthold, så tror jeg nok, heldigvis at det er litt mer enn bare veske. ganske tung veske hvis du går ned 5 kilo av å ta den av he he he DET var ikke jeg som skrev, det var NikkaYoichi. jeg er så og si ferdig med slanking, har noen få kilo igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Gratulerer, Sjur. Det der ér imponerende. Jeg tror aldri jeg har klart å ødelegge kylling med krydder. Takk. Det er min første gang, fatter ikke hva som gikk galt. Om altfor mye krydder faller ut av posene/krydderbøssa er det bare å stryke over kyllingen med henda slik at det faller av. Hva slags krydder er det du tilsetter for ammoniakksmak egentlig? Tydeligvis salt, sort pepper og piri piri. Jaok.For første gang tabba jeg meg ut da jeg lagde kyllingfilet. Krydra feil, evt. for mye. Nå smaker det popcorn og ammoniakk o_O Jeg prøvde å erstatte tandoorimarinade med tandoorikrydder en gang. Jeg blandet litt krydder og olje, og lot kyllingen ligge i det en liten halvtime. Det ble ikke så ille som popkorn og ammoniakk, men det var jamen ikke godt heller. chikkin: best left 4 bruvvas? Det verste er at jeg er for lat og gjerrig til å lage noe nytt og kaste dette også, så jeg spiser en og en bit. Probably. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Trodde det var mulig og hun klarte og vise den siden i ca.2 sekund. ;/ Jeg utfordrer deg, Gapwick. Er du klar? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Trodde det var mulig og hun klarte og vise den siden i ca.2 sekund.Men hun tar jo sprette meg alt alvorlig. "passe på og vise siden som er seriøs hele tiden" Er nok av dagen man må være voksen. Voksen? Jeg er jo vanvittig sarkastisk og kverulerer konstant. Synes det er ganske barnslig oppførsel, jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Elskling: Jeg leste en halvtime til matteeksamen, og det gikk brukbart. Men det er fordi du er så smart.. Jeg kan ikke lese i en halvtime til eksamen i R1 og forvente at det går brukbart, til det er jeg ikke smart nok. 2P her, veit du. Er ikke den skarpeste i matte, kan man si. (evt. den som orker å anstrenge seg) Endret 21. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Trodde det var mulig og hun klarte og vise den siden i ca.2 sekund.Men hun tar jo sprette meg alt alvorlig. "passe på og vise siden som er seriøs hele tiden" Er nok av dagen man må være voksen. Voksen? Jeg er jo vanvittig sarkastisk og kverulerer konstant. Synes det er ganske barnslig oppførsel, jeg. Det er ditt syn Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hva skjer? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det verste er at jeg er for lat og gjerrig til å lage noe nytt og kaste dette også, så jeg spiser en og en bit. Probably. Sånn er jeg også til en viss grad. Jeg åt en god del av gugget, men jeg gav opp til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg