Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg spiste overprisa fløtegratinerte poteter i går. Det var usannsynlig godt. Har vi råd til slik? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 dama mi dro hjem for en liten stund siden, har hatt en super dag å ja, vi klinte villt! ja, så det Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Når jobben betaler, så. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg kjente en mannSom var over snittet lam Han hadde en bart Og var i slekt med Johan Sebastian Bach Wow, det var virkelig dårlig nederst der. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Så akkurat The Bourne Identity igjen. Knallfilm! Endret 21. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg sitter her i stolen og tenker hva faen man skal på skolen? Jeg åpner spillet Og ødelegger livet mitt med vilje MMORPG er ikke bra når det er skole dagen etter Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Ang. diktet: Jepp. Ordene ligner for mye på hverandre uten å rime. Og siste linja ødelegger også rytmen i hele greia. Endret 21. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg kjente en mannSom var over snittet lam Han hadde en bart Og var i slekt med Johan Sebastian Bach Wow, det var virkelig dårlig nederst der. Jeg vet...vis du vet noe som rimer bedre, tell me Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Bart - fart, kart etc. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 MORDER Æ skal faen meg rive av dæ hodet Din stygge faen du skal død straks Æ kan lukte det søte blodet Å det blir godt med sprøstekt laks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jaok. For første gang tabba jeg meg ut da jeg lagde kyllingfilet. Krydra feil, evt. for mye. Nå smaker det popcorn og ammoniakk o_O Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 MORDER Æ skal faen meg rive av dæ hodet Din stygge faen du skal død straks Æ kan lukte det søte blodet Å det blir godt med sprøstekt laks Samme greia ... Siste setninga passer liksom ikke inn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 SALG Mot russerjenta kom det en kunde Som likte dem faste og runde Han ville ha noe som smakte reker og sjø Hu spurte om han var sprø Alt hu solgte var brød Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Gratulerer, Sjur. Det der ér imponerende. Jeg tror aldri jeg har klart å ødelegge kylling med krydder. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har en kvise på haka den er ikke særlig vond men den tar seriøst kaka Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 MORDER Æ skal faen meg rive av dæ hodet Din stygge faen du skal død straks Æ kan lukte det søte blodet Å det blir godt med sprøstekt laks Fy faen som jeg lo! xD Var vel noe sånt som gikk rundt i hodet på han til venstre her Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Om altfor mye krydder faller ut av posene/krydderbøssa er det bare å stryke over kyllingen med henda slik at det faller av. Hva slags krydder er det du tilsetter for ammoniakksmak egentlig? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Når jobben betaler, så. Hva skulle vi gjort uten jobben din! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 okey da, hva slags potet\poesi liker du? André Bjerke, Knut Hamsun, James Joyce, Robert Frost, William Yeats og Ezra Pound. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 De tar vare på oss, det skal de ha. De kan sikkert fikse blomster óg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg