CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 okey da, hva slags potet\poesi liker du? Fløtegratinerte. Du a? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Litt overraskende at alle de andre har svart motsatt. Heller det en wannabe. Om jeg sku greid å få alba til sengs, hadde ikke andre jenter vært noe problem. Sjekk editen min. Hukommelsen min tilsier at Rebecca Loos tjente nesten et tosifret antall millioner kroner på intervjuer til sladreblader. Er det fortsatt like opplagt? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke for å være på noen måte frekk mot dere som har postet lyrics i DNFK (det er en god del), men jeg forstår på ingen måte poenget med det. Kun en haug med text som tar opp plass i databasen til diskusjon, og ingen leser de og ingen bryr seg et sekund om de. Det jeg har intrykk av, iallefall. Jeg leste de, og brydde meg om de Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) ( The Propotet, gå og spis en bolle )Diktet her ble kåret til årets diktg i 2006. Denne her er til Gapwick: Kjære bønn jeg ber deg måtte det komme ikke bare ord og bilder men et menneske gjennom dine ord et menneske som finnes som kaller meg og finner meg kjære bokstaver reis dere og be stav meg et navn et jeg ikke kan som navngir det jeg vet jeg vil ha en rot en tro som vet at ordene fra i går ikke kan hete det samme som i går og spør hvem er du og svarer for meg jeg kan ikke hete det jeg kalte meg i går jeg kan ikke tenke mens jeg ber mens jeg skriver når tungen løsner er den nærmere bønnen enn munnen er det derfor jeg slutter å skrive og bønnen ser på meg at jeg ikke vil si mer ikke vil høre er det derfor jeg begynner å skrive igjen hør her suser et tre det kan ikke kalles han hun eller det når treet blir grønt er ordene mine løv på det treet når treet blir døpt er ordene mine navn på det treet når treet blir felt er ordene mine fugler som letter fra treet kjære hånd du skal få hvile jeg sier ordene høyt i stedet kjære bønn reis deg og stå gå dit ingen ord kan kalles mine men vi er faktisk dine og vet hva du gjør ja jeg hører ordene bli til men vi er ordene vi er alle like viktige når vi blir til helt til noen av oss likner deg mer enn andre ordet menneske likner deg mest av alle men du vil kalle deg andre ord som kan likne deg like mye men lyse for deg om natten hvem er dere vi er de uhørlige ordene du hørte da du kalte oss uhørlige og hvordan kunne du vite at vi var mange hva vil dere meg vi vil at alt skal bli som før jeg kan slutte å snakke du kan ikke skrive at ordene og hånden er like store når de blir for store jeg skal la dere være jeg skal aldri skrive mer Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Fløtegratinerte. Du a? Fløtegratinerte poteter er epic! Sjekk editen min. Hukommelsen min tilsier at Rebecca Loos tjente nesten et tosifret antall millioner kroner på intervjuer til sladreblader. Er det fortsatt like opplagt? Again: irrelevans, wtf? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg leste de, og brydde meg om de Snakker generelt om intrykket jeg får når man poster slikt. Du er et unntak, i følge meg med andre ord. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hallo, jeg heter linjeskift. Ikke. mis- bruk meg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 ( The Propotet, gå og spis en bolle )Diktet her ble kåret til årets diktg i 2006. Denne her er til Gapwick:Kjære bønn jeg ber deg måtte det komme ikke bare ord og bilder men et menneske gjennom dine ord et menneske som finnes som kaller meg og finner meg kjære bokstaver reis dere og be stav meg et navn et jeg ikke kan som navngir det jeg vet jeg vil ha en rot en tro som vet at ordene fra i går ikke kan hete det samme som i går og spør hvem er du og svarer for meg jeg kan ikke hete det jeg kalte meg i går jeg kan ikke tenke mens jeg ber mens jeg skriver når tungen løsner er den nærmere bønnen enn munnen er det derfor jeg slutter å skrive og bønnen ser på meg at jeg ikke vil si mer ikke vil høre er det derfor jeg begynner å skrive igjen hør her suser et tre det kan ikke kalles han hun eller det når treet blir grønt er ordene mine løv på det treet når treet blir døpt er ordene mine navn på det treet når treet blir felt er ordene mine fugler som letter fra treet kjære hånd du skal få hvile jeg sier ordene høyt i stedet kjære bønn reis deg og stå gå dit ingen ord kan kalles mine men vi er faktisk dine og vet hva du gjør ja jeg hører ordene bli til men vi er ordene vi er alle like viktige når vi blir til helt til noen av oss likner deg mer enn andre ordet menneske likner deg mest av alle men du vil kalle deg andre ord som kan likne deg like mye men lyse for deg om natten hvem er dere vi er de uhørlige ordene du hørte da du kalte oss uhørlige og hvordan kunne du vite at vi var mange hva vil dere meg vi vil at alt skal bli som før jeg kan slutte å snakke du kan ikke skrive at ordene og hånden er like store når de blir for store jeg skal la dere være jeg skal aldri skrive mer Hahaha. Jeg lo. Og det hele toppet når jeg så hva du skrev helt først, noe som jeg ikke la merke til i begynnelsen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Gapwick: Ikke be meg om og poste et sikkelig dikt og så begynner og klage over noe nytt.HVA FAEN VAR GALE NÅ DA? Du klarer ikke og bli fornøyd med noe du. Du er trollet under brua. Forbanna........... Visse mennesker blir faen meg ikke glad for noe. Klageklageklage. AAAAAAAAAAAAAAAAAAA Megaklask i bakhuet på deg. Edit: Ikke til The Prophet, håper du forsto at jegm ente det som en spøk...det med potet:P Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Sjekk editen min. Hukommelsen min tilsier at Rebecca Loos tjente nesten et tosifret antall millioner kroner på intervjuer til sladreblader. Er det fortsatt like opplagt? Again: irrelevans, wtf? Hva er irrelevant? Alba er en gift superstjerne og sexsymbol for ungdom. Om det ble oppdaget at hun hadde en elsker på si, ville det gitt et mediastyr uten like. Siden alle tror jeg har hatt sex med henne, trenger jeg ikke overbevise noen, og kan lange ut om hva vi 'gjorde' for et klekkelig honorar. Om det hypotetiske spørsmålet bare spør om hvordan man ville følt seg psykisk etterpå, må det spesifiseres. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Edit: Ikke til The Prophet, håper du forsto at jegm ente det som en spøk...det med potet:P Jaja, selvfølgelig. Jeg tar alt med en god porsjon humor uansett. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg også kan lage dikt: THE GAME Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Følte meg litt som Donald nå med det utbruddet :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg satt i sofaen Hørte på radio Det var som å sitte på do Mens man så på Karl og co Joda, jeg har meget god fantasi xD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 God helg, jeg syklet på en elg........ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Fløtegratinerte. Du a? Fløtegratinerte poteter er epic! Jeg spiste overprisa fløtegratinerte poteter i går. Det var usannsynlig godt. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Fløtegratinerte poteter er digg ja! Endret 21. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg kjente en mann Som var over snittet lam Han hadde en bart Og var i slekt med Johan Sebastian Bach oO Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 dama mi dro hjem for en liten stund siden, har hatt en super dag å ja, vi klinte villt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg