Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

*puste lettet ut*

Jeg fikk heldigvis vakt på den avdelinga jeg er kjent på. Damit, hvis jeg skulle ha vært på Gammelstua i dag så hadde jeg fått fnatt.

Faen, er litt av et navn å kalle ei avdeling på et aldershjem for.."Gammelstua"..ikke akkurat noe en forbinder med noe positivt iallefall :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JEG HAR FUNNET DRØMMEFESTIVALEN!!!

http://www.metaltown.se/artister.asp

SHIT, dit skal jeg!!!

Ikke dårlig, ikke dårlig.

Wacken Open Air stiller også sterkt med blant annet Children Of Bodom, Iron Maiden, Killswitch Engage, Lordi, Nightwish, Opeth, Sonata Arctica, Soilwork og bandet med det fantastiske navnet Excrementory Grindfuckers.

Og Mambo-Kurt, selvfølgelig.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Lett å ikke ta det alvorlig.

Setter meg stadig nye, "syke", mål.

Se hvor lenge jeg kan gå uten mat før jeg svimer av. Se hvor lenge jeg kan gå uten vann før kroppen ikke takler det mer. Begynne å skrive bokmål. Begynne å snakke bokmål-lignende til ikke-trøndere og automatisk gå ut fra at de er som de fleste jeg har møtt som svarer meg med et "Hæ?" når jeg prekær trøndersk til de. Stoppe å spise godteri (holdt i over to år, før jeg plutselig fikk et sjokokick). Stoppe å drikke brus (7 måneder uten cola, hadde noen jævlige abstinenser back then). Stoppe å snuse (hittil gått jævlig greit, føler ikke for å ta en ny pris eller noe, dog i starten satt jeg stadig med en q-tips i øret som surrogat o_O)

Lenke til kommentar
Lett å ikke ta det alvorlig.

Setter meg stadig nye, "syke", mål.

Se hvor lenge jeg kan gå uten mat før jeg svimer av. Se hvor lenge jeg kan gå uten vann før kroppen ikke takler det mer. Begynne å skrive bokmål. Begynne å snakke bokmål-lignende til ikke-trøndere og automatisk gå ut fra at de er som de fleste jeg har møtt som svarer meg med et "Hæ?" når jeg prekær trøndersk til de. Stoppe å spise godteri (holdt i over to år, før jeg plutselig fikk et sjokokick). Stoppe å drikke brus (7 måneder uten cola, hadde noen jævlige abstinenser back then). Stoppe å snuse (hittil gått jævlig greit, føler ikke for å ta en ny pris eller noe, dog i starten satt jeg stadig med en q-tips i øret som surrogat o_O)

Men hvorfor ikke bare sette deg mål å slippe å ha sånne demoner?

Lenke til kommentar

Jeg har jæææææææææææææææææævlig lyst til å se Opeth live.

Er nyskerrig på hva de har fått til med ny gitarist og trommis.

Brodern så de på Roskilde etter at Lopez hadde sluttet og det var vist ganske forenklet spilling som ble gjort dessverre :\

Smurf: Du lager dine egne problemer mann. Selvpining er ingen løsning og..franckly, du har bestemt det selv så hvorfor dy klager er for meg litt uforståelig.

Lenke til kommentar

Alastor, godt spørsmål. Tror ikke jeg klarer det. Er vel et system i alt dette. Sikkert noe mentalt. Visse ting klarer jeg, om ikke for alltid, så i så og så lang tid, mens andre ting klarer jeg ikke i det hele tatt (sove om natta når det er helt mørkt / stille, være ute i sol og faenskap og samtidig klare å være glad og nyte det med venna mine, når alt er så mye bedre når sola går ned, det blir mørkere og man lettere kan gjemme seg bort i skau og trollskog, sove om natta uten kosedyret mitt som jeg har hatt siden jeg var 2 måneder og 1 time - har prøvd, ligger bare våken og skjelver og unnskylder meg selv for å ikke sove med ham)

edit: Hvem har sagt at jeg klager? Jeg er stort sett fornøyd.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Alastor, godt spørsmål. Tror ikke jeg klarer det. Er vel et system i alt dette. Sikkert noe mentalt. Visse ting klarer jeg, om ikke for alltid, så i så og så lang tid, mens andre ting klarer jeg ikke i det hele tatt (sove om natta når det er helt mørkt / stille, være ute i sol og faenskap og samtidig klare å være glad og nyte det med venna mine, når alt er så mye bedre når sola går ned, det blir mørkere og man lettere kan gjemme seg bort i skau og trollskog, sove om natta uten kosedyret mitt som jeg har hatt siden jeg var 2 måneder og 1 time - har prøvd, ligger bare våken og skjelver og unnskylder meg selv for å ikke sove med ham)

edit: Hvem har sagt at jeg klager? Jeg er stort sett fornøyd.

Du vet, det finnes faktisk mye man kan gjøre med alle sånne ting som det her :). Jeg tror løsningen din hele veien har vært å le det bort, stemmer ikke det? Skape en spøk ut av det, vri det om et ekstra hakk til det morbidmorsomme?

Lenke til kommentar
Stemmer ganske godt.

For å ta noe annet, hvor lenge kan jeg leve på musikk og DNFK?

Sette opp poll? :p

Sorry, men jeg har ikke lyst til å la det ligge.

For det er ikke gøy å se at det blir sånn for deg - det burde være annerledes. Det burde gå ann å ordne det, selv om du er altforglad i å leke det bort (kanskje du egentlig ikke vil tøyse om alt, men er eneste utvei?).

Lenke til kommentar

Emner som "Kan spenol egentlig brukes til noe godt (funker dårlig som både glidemiddel og fuktighetskrem)" og "Hvor mann er det egentlig med skjegg?" er det første som kommer opp i huet mitt.

Dog til den siste må vi sette oss ned og bestemme en mannhets-faktor.

:hmm:

edit: Meh, I'll survive. Når jeg stuper, får jeg bare krabbe inn på kjøkkenet å sprette en Guinness. Da burde jeg få meg næring. Dog, da ryker målet om å være alkoholfri også, siden alkoholen er det som gjør at jeg kommer meg på forelesninger, klarer å snakke til jenter irl, spille WoW, kose meg etc.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...