CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 I wanna rock (ROCK!) I want TO ROCK! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 I wanna rock (ROCK!) I want TO ROCK! Hey, my name is Anne, I live in England, like pancakes and WANT TO ROCK! (ROCK) Datarata, datarata, I WANT TO ROCK (ROCK)... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Da har du ikke vært borti så mye. Joda, det har jeg nok. Folk har forskjellig smak? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Heeeejj jag heter Emma...(...) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Daaamn!! Det spillet vil jeg ha!Det er bare å google. Mer info om spillet. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 GTAIV er desidert det beste spillet jeg har vært bori. Synes det var en gigantisk skuffelse, jeg. Tror faktisk ikke jeg har spilt noe virkelig bra siden Mass Effect kom ut i slutten av 2007. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Heeeejj jag heter Emma...(...)..Ja hallo! *bluaaææærghh!!!* Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 GTAIV er desidert det beste spillet jeg har vært bori. Synes det var en gigantisk skuffelse, jeg. Tror faktisk ikke jeg har spilt noe virkelig bra siden Mass Effect kom ut i slutten av 2007. Hva er ditt favorittspill da? Selv synes jeg GTAIV tok et stort skritt fra GTA III.. Mye mer å gjøre, ta taxi, mye bedre grafikk osv. Men alt i alt blir det kjedelig i lengden synes jeg. Slik er det dog med de fleste spill. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Synes det var en gigantisk skuffelse, jeg. Tror faktisk ikke jeg har spilt noe virkelig bra siden Mass Effect kom ut i slutten av 2007. Hva var det du ble skuffet over? Spillet har sine svakheter, det skal jeg være enig i. Er en del små-irritasjonsmomenter som kunne vært fikset på, ellers er det midt i blinken for meg. Ville ha gitt det en solid 9/10. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Ukjente nummre er spennende. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 ..Ja hallo! *bluaaææærghh!!!* Klassiker! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har alltid hatt lyst til å spille Mass Effect, men aldri fått sjansen til å prøve det. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 GTAIV er desidert det beste spillet jeg har vært bori. Synes det var en gigantisk skuffelse, jeg. Tror faktisk ikke jeg har spilt noe virkelig bra siden Mass Effect kom ut i slutten av 2007. Ahh, '07 var et fantastisk spillår, med gromtitler som Mass Effect, Bioshock og The Orange Box Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 I wanna rock (ROCK!) I want TO ROCK! Yeah! Hey, my name is Anne, I live in England, like pancakes and WANT TO ROCK! (ROCK) Datarata, datarata, I WANT TO ROCK (ROCK)... What? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hey, my name is Anne, I live in England, like pancakes and WANT TO ROCK! (ROCK) Datarata, datarata, I WANT TO ROCK (ROCK)... What? Tenkte jeg skulle dra en forlangsetningutenpusterom med humor, men den ble ikke dratt helt i land. Endret 21. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Heeeejj jag heter Emma...(...) Hejj! Jag heter Arrvid! Och jag gillar spotify fordi dom har alla Lordis skivor! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Heeeejj jag heter Emma...(...) Hejj! Jag heter Arrvid! Och jag gillar spotify fordi dom har alla Lordis skivor! Heeejj! Jag heter Thomasss! Och jag gillar spotify fordi dom har så mycket reklam, just som det jag seier nu. Jag gillar reklamen fordi den på et sett är snikforsvenskning! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Heeeejj jag heter Emma...(...) Hejj! Jag heter Arrvid! Och jag gillar spotify fordi dom har alla Lordis skivor! Heeejj! Jag heter Thomasss! Och jag gillar spotify fordi dom har så mycket reklam, just som det jag seier nu. Jag gillar reklamen fordi den på et sett är snikforsvenskning! .."DEN JÆVLA TELEFONSVARERN...MNJA!..." Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hejj, jag gillar only spotify, du er inte så kul som lordi. dom rular och jag er dom och snakkar om lordi på en sånn her telefånsvarar. ring inn du også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg