Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GTAIV er desidert det beste spillet jeg har vært bori.

Synes det var en gigantisk skuffelse, jeg. Tror faktisk ikke jeg har spilt noe virkelig bra siden Mass Effect kom ut i slutten av 2007.

Hva er ditt favorittspill da?

Selv synes jeg GTAIV tok et stort skritt fra GTA III.. Mye mer å gjøre, ta taxi, mye bedre grafikk osv. Men alt i alt blir det kjedelig i lengden synes jeg. Slik er det dog med de fleste spill.

Lenke til kommentar
GTAIV er desidert det beste spillet jeg har vært bori.

Synes det var en gigantisk skuffelse, jeg. Tror faktisk ikke jeg har spilt noe virkelig bra siden Mass Effect kom ut i slutten av 2007.

Ahh, '07 var et fantastisk spillår, med gromtitler som Mass Effect, Bioshock og The Orange Box

Lenke til kommentar
Heeeejj jag heter Emma...(...)

Hejj! Jag heter Arrvid! Och jag gillar spotify fordi dom har alla Lordis skivor!

Heeejj! Jag heter Thomasss! Och jag gillar spotify fordi dom har så mycket reklam, just som det jag seier nu. Jag gillar reklamen fordi den på et sett är snikforsvenskning!

Lenke til kommentar
Heeeejj jag heter Emma...(...)

Hejj! Jag heter Arrvid! Och jag gillar spotify fordi dom har alla Lordis skivor!

Heeejj! Jag heter Thomasss! Och jag gillar spotify fordi dom har så mycket reklam, just som det jag seier nu. Jag gillar reklamen fordi den på et sett är snikforsvenskning!

.."DEN JÆVLA TELEFONSVARERN...MNJA!..."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...