Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Final Fantasy står sterkt her, nr. 3/6 er favoritten. Har gått glipp av 7. - 8. og 9. var helt ok, men ikke på høyde med 3/6 og 2/4 og etter det gav jeg omtrent opp serien på grunn av at jeg ikke har ps2 og ryktene tilsier at kvaliteten framdeles falt en stund.

Spillopplevelser påvirkes av så mye. Men ofte så får man en stor favoritt når man kommer over et spill av god kvalitet i en sjanger man er fersk i. Mye på n64 var slik, og de holder seg overraskende bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Final Fantasy er en god spillserie, men ikke i nærheten spørr du meg

Tøv, Zelda spiller på nostalgi. FF funker like godt den dag i dag.

Men på grunn av det screenshotet du postet, vil jeg spille TLoZ:OoT nå :whistle: Lost Woods-melodien surrer i hodet mitt. Da blir det kanskje noen Wii-poimts samtidig i morgen da

EDIT: Jann - Ove, spill nr 7 for pokker. Og elsk det

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar
Final Fantasy er en god spillserie, men ikke i nærheten spørr du meg

Tøv, Zelda spiller på nostalgi. FF funker like godt den dag i dag.

Men på grunn av det screenshotet du postet, vil jeg spille TLoZ:OoT nå :whistle: Lost Woods-melodien surrer i hodet mitt. Da blir det kanskje noen Wii-poimts samtidig i morgen da

Zelda spiller absolutt ikke bare på nostalgi for min del. Det er et magisk eventyrspill den dag i dag uansett. Helt eksakt kan jeg ikke vite dette, however, da det er nostalgisk. Jeg aner jo ikke hvordan det hadde vært om jeg ikke hadde spilt det som sju-åring. Men det vet jo ikke du heller. Samma det.

Lost Woods ja.. Flott sted, flott sang.. husker jeg spilte Majoras Mask også når det kom i 2000.. Flott tid, flott tid.

Dette vekker minner:

Se filmen hos Youtube

OOT, Verdens beste spill, jeg bøyer meg i støvet. Majoras Mask like etter.

Lenke til kommentar

Dere bestemmer hva jeg skal spille nå

360: Fable II eller Dishwasher

PS3: Killzone 2 eller CoD: World at War

Wii: Zelda: Majoras Mask

EDIT: Vet vel ikke om OoT spiller på nostalgi nei, men det er et spill jeg mistenker for å gjøre det: A Link to the Past. Kjedelig sammenlignet med andre Zelda-titler

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar
GTAIV er desidert det beste spillet jeg har vært bori.

Pføy! man blir fort lei, dessuten har ikke spillet stemning og atmosfære som Zelda o.l :whistle:

Dere bestemmer hva jeg skal spille nå

360: Fable II eller Dishwasher

PS3: Killzone 2 eller CoD: World at War

Wii: Zelda: Majoras Mask

MAJORAS FUCKING MASK.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
I know, men jeg liker verken de nye CM-spillene eller FM-spillene.

Jeg spiller CM2 og 3 og storkoser meg :love:

Championship Manager Norge '95 er jo the shit. Fikk låne det på en brent CD av en kompis og vi spilte det så alt for lenge. Det var helt rått.

CM_Norge_Box.png

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
GTAIV er desidert det beste spillet jeg har vært bori.

Da har du ikke vært borti så mye.

Championship Manager Norge '95 er jo the shit. Fikk låne det på en brent CD av en kompis og vi spilte det så alt for lenge. Det var helt rått.

*bilde*

Daaamn!! Det spillet vil jeg ha!

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...