Jann - Ove Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Final Fantasy står sterkt her, nr. 3/6 er favoritten. Har gått glipp av 7. - 8. og 9. var helt ok, men ikke på høyde med 3/6 og 2/4 og etter det gav jeg omtrent opp serien på grunn av at jeg ikke har ps2 og ryktene tilsier at kvaliteten framdeles falt en stund. Spillopplevelser påvirkes av så mye. Men ofte så får man en stor favoritt når man kommer over et spill av god kvalitet i en sjanger man er fersk i. Mye på n64 var slik, og de holder seg overraskende bra. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Final Fantasy er en god spillserie, men ikke i nærheten spørr du meg Tøv, Zelda spiller på nostalgi. FF funker like godt den dag i dag. Men på grunn av det screenshotet du postet, vil jeg spille TLoZ:OoT nå Lost Woods-melodien surrer i hodet mitt. Da blir det kanskje noen Wii-poimts samtidig i morgen da EDIT: Jann - Ove, spill nr 7 for pokker. Og elsk det Endret 21. mai 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 GTAIV er desidert det beste spillet jeg har vært bori. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Som standalone spill så elskes two worlds til døde her i gården Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Final Fantasy er en god spillserie, men ikke i nærheten spørr du meg Tøv, Zelda spiller på nostalgi. FF funker like godt den dag i dag. Men på grunn av det screenshotet du postet, vil jeg spille TLoZ:OoT nå Lost Woods-melodien surrer i hodet mitt. Da blir det kanskje noen Wii-poimts samtidig i morgen da Zelda spiller absolutt ikke bare på nostalgi for min del. Det er et magisk eventyrspill den dag i dag uansett. Helt eksakt kan jeg ikke vite dette, however, da det er nostalgisk. Jeg aner jo ikke hvordan det hadde vært om jeg ikke hadde spilt det som sju-åring. Men det vet jo ikke du heller. Samma det. Lost Woods ja.. Flott sted, flott sang.. husker jeg spilte Majoras Mask også når det kom i 2000.. Flott tid, flott tid. Dette vekker minner: Se filmen hos Youtube OOT, Verdens beste spill, jeg bøyer meg i støvet. Majoras Mask like etter. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Dere bestemmer hva jeg skal spille nå 360: Fable II eller Dishwasher PS3: Killzone 2 eller CoD: World at War Wii: Zelda: Majoras Mask EDIT: Vet vel ikke om OoT spiller på nostalgi nei, men det er et spill jeg mistenker for å gjøre det: A Link to the Past. Kjedelig sammenlignet med andre Zelda-titler Endret 21. mai 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) GTAIV er desidert det beste spillet jeg har vært bori. Pføy! man blir fort lei, dessuten har ikke spillet stemning og atmosfære som Zelda o.l Dere bestemmer hva jeg skal spille nå 360: Fable II eller Dishwasher PS3: Killzone 2 eller CoD: World at War Wii: Zelda: Majoras Mask MAJORAS FUCKING MASK. Endret 21. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Morrowind var fabelaktig i sin tid. Det har holdt seg godt på de fleske punkter også, bare synd det er så dårlig optimalisert i forhold til ytelse. Endret 21. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Fable II FTW Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nå blir jeg sittende å høre på OOT-sanger på youtube.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Pføy! man blir fort lei, dessuten har ikke spillet stemning og atmosfære som Zelda o.l Nei, det har ikke det eventyrlige trekket over seg... og jeg liker det veldig godt. N64 spill generelt er fantastiske og er i en sjanger for seg selv. Men å terrorisere byer i GTAIV er rett og slett en deilig følelse... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Se filmen hos Youtube Denne husker vi, folkens? Men å terrorisere byer i GTAIV er rett og slett en deilig følelse... Bazooka + Sykehus = Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Husker dette spillet så godt... og musikken er rett og slett genial. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Og nå til den mest badass Zelda-melodien Se filmen hos Youtube Uansett, det ble Majora's Mask Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) I know, men jeg liker verken de nye CM-spillene eller FM-spillene.Jeg spiller CM2 og 3 og storkoser meg Championship Manager Norge '95 er jo the shit. Fikk låne det på en brent CD av en kompis og vi spilte det så alt for lenge. Det var helt rått. Endret 21. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) GTAIV er desidert det beste spillet jeg har vært bori. Da har du ikke vært borti så mye. Championship Manager Norge '95 er jo the shit. Fikk låne det på en brent CD av en kompis og vi spilte det så alt for lenge. Det var helt rått. *bilde* Daaamn!! Det spillet vil jeg ha! Endret 21. mai 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 I wanna rock (ROCK!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg