CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Metal Gear Solid er jo tidenes beste spill! Wrong! ----- Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Cyph: Vi må være tvillingsjeler, jeg elsker Zelda OOT! Rundet det for en uke siden, det var opplevelse det Endret 21. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 ENDELIG, en dag uten internett eller mobil. Utrolig hvor avhengig jeg er av teknologien. Grill er chill Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Cyph: Vi må være tvillingsjeler, jeg elsker Zelda OOT! Fysj da! ENDELIG, en dag uten internett eller mobil. Utrolig hvor avhengig jeg er av teknologien. Grill er chill ehm... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Metal Gear Solid er jo tidenes beste spill! Wrong! ----- Mine 2 jenter, begge de 2 er noen av DET BESTE man får spilt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er ingen spill i verden som noen gang kommer til å overgå Zelda: Ocarina of Time. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 ENDELIG, en dag uten internett eller mobil. Utrolig hvor avhengig jeg er av teknologien. Grill er chill ehm... Ehm what? Nettet har vært nede i hele dag og mobilen er herpa . Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er ingen spill i verden som noen gang kommer til å overgå Zelda: Ocarina of Time. Det kan diskuteres, men Zelda er ganske høyt oppe ja ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg holder meg til en chubby, italiensk rørlegger og en guttunge på hoppestokk med laserpistol. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det kan diskuteres, men Zelda er ganske høyt oppe ja ... Synes ikke det kan diskuteres Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er ingen spill i verden som noen gang kommer til å overgå Zelda: Ocarina of Time. Ingenting overgår det jeg følte når jeg spilte første Zelda eller første MGS...så for meg så kan ikke de 2 sammenlignes, er 2 vidt forskjellige spill=) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 ENDELIG, en dag uten internett eller mobil. Utrolig hvor avhengig jeg er av teknologien. Grill er chill ehm... Ehm what Nettet har vært nede i hele dag og mobilen er herpa . Nei, bare det at det virket som du var happy for å ikke vært på nettet hele dagen, også sier du det på nettet... litt ironisk. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er ingen spill i verden som noen gang kommer til å overgå Zelda: Ocarina of Time. Ingenting overgår det jeg følte når jeg spilte første Zelda eller første MGS...så for meg så kan ikke de 2 sammenlignes, er 2 vidt forskjellige spill=) Veldig sant ... Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er ingen spill i verden som noen gang kommer til å overgå Zelda: Ocarina of Time. Med et hestehode Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) http://www.vgtv.no/?id=15981 For en latter! Endret 21. mai 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Men hva gjør folket? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Men hva gjør folket? Nettopp sett Simpsons Det er ingen spill i verden som noen gang kommer til å overgå Zelda: Ocarina of Time. Med et hestehode Final Fantasy er en god spillserie, men ikke i nærheten spørr du meg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 100% enig med Cyph der. Har flere hundre timer med det spillet bak meg Lenke til kommentar
ekornlus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 inne på temaet spill, hvorfor syns gutter det er så rart at jenter spiller wow? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Vel, det er få jenter i forhold til gutter som spiller WOW er jeg ganske sikker på, og når man da møter en jentekarakter ingame så er det vanskelig å bli overbevist av et ja til female sånn uten videre. Men jeg vet at de finnes Her var det da lite aktivitet i dag. Ingen som har rare linker å legge inn eller annet? Her har man vært innom Søta bror for inntil en time siden da den lange reisen ble slutt og man hastet seg ut med matvarer og annet godt Man fikk også tak i en sykt billig skypetelefon som lengtes etter å teste ut Endret 21. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg