Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt jeg, samboe, har ikke kjøpt er fotballspill siden Fifa 05, jeg. Syns det holder å spille det selv, dessuten er Football Manager MYE kulere! <3

 

EDIT: FM er jo fotballspill, men du forstår :p

CM eier FM. Griselett!

De nyeste CM spillene er jo rævva...FM er egentlig gamle CM, men så splittet de seg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Lenge leve FM, finner noen spillere fra den lokale 3. div klubben i editoren, da er det WIN uansett! :p

 

 

EDIT; hva synes dere om den nye 3D-motoren i Fm egentlig? Bare jeg som ble litt skuffa?

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Lenge leve FM, finner noen spillere fra den lokale 3. div klubben i editoren, da er det WIN uansett! :p

 

 

EDIT; hva synes dere om den nye 3D-motoren i Fm egentlig? Bare jeg som ble litt skuffa?

Jeg synes den er ganske brajeg :) Den er tross alt helt ny, og kunne vært mye verre! Tro meg, den blir bedre etterhvert!

Lenke til kommentar

Da har jeg gått tur raskt i tre kvarter og blitt skikkelig svett, sliten og andpusten (ja, jeg har dårlig kondis og har brukt brorparten av de siste årene på å sitte foran PCen eller ligge i senga), og har tøyd ut, så nå kan jeg drikke et glass juice og spise en omelett med kalkun med god samvittighet! :)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt jeg, samboe, har ikke kjøpt er fotballspill siden Fifa 05, jeg. Syns det holder å spille det selv, dessuten er Football Manager MYE kulere! <3

 

EDIT: FM er jo fotballspill, men du forstår :p

CM eier FM. Griselett!

De nyeste CM spillene er jo rævva...FM er egentlig gamle CM, men så splittet de seg!

I know, men jeg liker verken de nye CM-spillene eller FM-spillene.

Jeg spiller CM2 og 3 og storkoser meg :love:

 

Det klarer du Smurfen, jeg blir imponert :love:

 

 

 

:!:

Woohoo! :D

:love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...