Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) alle som er glad i norske filmer bør se på Nrk nå, "Bussen" går der :!: Ser heller på Stargate på viasat4 ja Endret 21. mai 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vet ikke helt jeg, samboe, har ikke kjøpt er fotballspill siden Fifa 05, jeg. Syns det holder å spille det selv, dessuten er Football Manager MYE kulere! <3 EDIT: FM er jo fotballspill, men du forstår CM eier FM. Griselett! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vet ikke helt jeg, samboe, har ikke kjøpt er fotballspill siden Fifa 05, jeg. Syns det holder å spille det selv, dessuten er Football Manager MYE kulere! <3 EDIT: FM er jo fotballspill, men du forstår CM eier FM. Griselett! De nyeste CM spillene er jo rævva...FM er egentlig gamle CM, men så splittet de seg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Lenge leve FM, finner noen spillere fra den lokale 3. div klubben i editoren, da er det WIN uansett! EDIT; hva synes dere om den nye 3D-motoren i Fm egentlig? Bare jeg som ble litt skuffa? Endret 21. mai 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Lenge leve FM, finner noen spillere fra den lokale 3. div klubben i editoren, da er det WIN uansett! EDIT; hva synes dere om den nye 3D-motoren i Fm egentlig? Bare jeg som ble litt skuffa? Jeg synes den er ganske brajeg Den er tross alt helt ny, og kunne vært mye verre! Tro meg, den blir bedre etterhvert! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ida: Hvordan gikk det på den nye jobben? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) <Terje_P> http://itpro.no/fil/1803.html HAr det ikke fantes funksjoner i skjermdriveren som kan gjør dette i evigheter? <Random> har det ikke fantes. "Har det ikke fantes" Er jo en grei måte å spørre om noen har vært til stede til evigheter. Men gjør seg kanskje bedre ut muntlig. Noen som er enige med meg? Endret 21. mai 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Da har jeg gått tur raskt i tre kvarter og blitt skikkelig svett, sliten og andpusten (ja, jeg har dårlig kondis og har brukt brorparten av de siste årene på å sitte foran PCen eller ligge i senga), og har tøyd ut, så nå kan jeg drikke et glass juice og spise en omelett med kalkun med god samvittighet! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Har fantes er korrekt bøyning av verbet å finne. Sjur: Grattis, du imponerer! Endret 21. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Oda, jeg håper da det ^^ Spørs bare om jeg imponerer jenta jeg prøver å imponere Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det klarer du Smurfen, jeg blir imponert :!: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg skal sitte oppe i natt å få med meg Hideo Kojimas neste prosjekt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vet ikke helt jeg, samboe, har ikke kjøpt er fotballspill siden Fifa 05, jeg. Syns det holder å spille det selv, dessuten er Football Manager MYE kulere! <3 EDIT: FM er jo fotballspill, men du forstår CM eier FM. Griselett! De nyeste CM spillene er jo rævva...FM er egentlig gamle CM, men så splittet de seg! I know, men jeg liker verken de nye CM-spillene eller FM-spillene. Jeg spiller CM2 og 3 og storkoser meg Det klarer du Smurfen, jeg blir imponert :!: Woohoo! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Back from the city Endelig fikk jeg slukket sukkersuget, blir bare større for hvert år Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg skal sitte oppe i natt å få med meg Hideo Kojimas neste prosjekt. Viste det var en grunn til og like deg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg skal sitte oppe i natt å få med meg Hideo Kojimas neste prosjekt. Viste det var en grunn til og like deg Hehe ... Metal Gear Solid er jo tidenes beste spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg