Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 God morgen For en fin Himmelsprett :!: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 God morn/dag Sameboe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Da er jeg vel plassert på hotellet i Tønsberg. Sånn jøst in keis at noen faktisk lurer på det Men årsaken er at jeg er her på landsmøte i NSFF (Norsk Selskap for Fotografi). Så langt har det kun foregått innmelding, men blir vel masse utover fram til Søndagen. =) God dagen til folkens btw ^^, Endret 21. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Da er jeg vel plassert på hotellet i Tønsberg. Sånn jøst in keis at noen faktisk lurer på det Men årsaken er at jeg er her på landsmøte i NSFF (Norsk Selskap for Fotografi). Så langt har det kun foregått innmelding, men blir vel masse utover fram til Søndagen. =) Kanskje læreren min er der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det kan godt tenkes. Masse folk som er her. Cinque. Pidgin. Nuh! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Ang. sex med Alba, jeg ville generelt ikke hatt sex med henne, eww Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det kan godt tenkes. Masse folk som er her. Cinque. Pidgin. Nuh! Sorry Skal stå opp nå jeg, akkurat ferdig å se film. Må få i meg no næring før hodet sprenges. Også skal jeg en tur på butikken og Endret 21. mai 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det kan godt tenkes. Masse folk som er her. Cinque. Pidgin. Nuh! Hun heter Gebrielle, så vis du hører det navnet er det garrantert henne! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nei, nei, nei, du misforsår. Ikke status i så måte. Poenget er at personen er veldig ettertraktet. Og du kan ikke bevege deg utenfor de oppsatte begrensningene. åja. Antageligvis, ja. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 åja. Antageligvis, ja. Ja? Det er et særdeles dårlig svar på et enten/eller-spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nå henger jeg ikke helt med Steffen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nå henger jeg ikke helt med Steffen Læreren min heter Gabrielle, så vis du hører det navnet der du er, så er det nok 90% sikkert at det er henne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Åja. Trodde det var Cinque du mente på jeg :!: Kanskje jeg skal hilse fra deg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Åja.Trodde det var Cinque du mente på jeg :!: Kanskje jeg skal hilse fra deg? Vis du ser henne, så gjør det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Endelig, i morra kommer UFC 2009 Undisputed ut Iriterende er at Batman er utsatt til sensommern:S Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Gleder meg til Transformers 2 kommer på kino jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det minner meg forresten om et aldri så lite tankekors jeg hørte om for lenge siden, som gikk som så: Ville du hatt sex med Jessica Alba (vit at det er personens status som er det vitale her; jeg bare valgte et navn) uten at noen som helst kan få vite om det, eller ville du at alle skulle trodd at du har hatt sex med Jessica Alba uten at du faktisk har hatt det?Vel, ja, jeg ville hatt reell sex uten at noen som helst fikk vite om det. Da kunne jeg godt rundt og smilt for evig og alltid. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hvis man velger sistnevnte så er man ikke glad i sex :!: Driter i om andre får vite det, viktigste er at DU vet det;) Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hvilket spill på 360 skal jeg kjøpe i morgen?? En må belønne seg selv etter fullført eksamen^^ Og til det dilemmaet: Selvfølgelig hadde man jo valgt ukjent sex med Alba Endret 21. mai 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Hvilket spill på 360 skal jeg kjøpe i morgen?? En må belønne seg selv etter fullført eksamen^^ Og til det dilemmaet: Selvfølgelig hadde man jo valgt ukjent sex med Alba Resident Evil 5 er veldig bra Jeg har det, har ikke spilt igjennom hele enda, men generelt sett et bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg