Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Da er jeg vel plassert på hotellet i Tønsberg. Sånn jøst in keis at noen faktisk lurer på det :p

Men årsaken er at jeg er her på landsmøte i NSFF (Norsk Selskap for Fotografi). Så langt har det kun foregått innmelding, men blir vel masse utover fram til Søndagen. =)

God dagen til folkens btw ^^,

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Da er jeg vel plassert på hotellet i Tønsberg. Sånn jøst in keis at noen faktisk lurer på det :p

Men årsaken er at jeg er her på landsmøte i NSFF (Norsk Selskap for Fotografi). Så langt har det kun foregått innmelding, men blir vel masse utover fram til Søndagen. =)

Kanskje læreren min er der :hmm:

Lenke til kommentar
Det minner meg forresten om et aldri så lite tankekors jeg hørte om for lenge siden, som gikk som så: Ville du hatt sex med Jessica Alba (vit at det er personens status som er det vitale her; jeg bare valgte et navn) uten at noen som helst kan få vite om det, eller ville du at alle skulle trodd at du har hatt sex med Jessica Alba uten at du faktisk har hatt det?
Vel, ja, jeg ville hatt reell sex uten at noen som helst fikk vite om det.

Da kunne jeg godt rundt og smilt for evig og alltid.

Lenke til kommentar
Hvilket spill på 360 skal jeg kjøpe i morgen?? En må belønne seg selv etter fullført eksamen^^

Og til det dilemmaet: Selvfølgelig hadde man jo valgt ukjent sex med Alba

Resident Evil 5 er veldig bra :) Jeg har det, har ikke spilt igjennom hele enda, men generelt sett et bra spill :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...