Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit nok at dama skal være åpen for litt pc-nørding, men å sitte på forum med damebesøk mister litt vitsen med pointet å ha besøk.

Poenget er jo å la oss tro at han faktisk har hatt en jente på rommet sitt.

 

Det minner meg forresten om et aldri så lite tankekors jeg hørte om for lenge siden, som gikk som så: Ville du hatt sex med Jessica Alba (vit at det er personens status som er det vitale her; jeg bare valgte et navn) uten at noen som helst kan få vite om det, eller ville du at alle skulle trodd at du har hatt sex med Jessica Alba uten at du faktisk har hatt det?

Lenke til kommentar
Poenget er jo å la oss tro at han faktisk har hatt en jente på rommet sitt.

 

Det minner meg forresten om et aldri så lite tankekors jeg hørte om for lenge siden, som gikk som så: Ville du hatt sex med Jessica Alba (vit at det er personens status som er det vitale her; jeg bare valgte et navn) uten at noen som helst kan få vite om det, eller ville du at alle skulle trodd at du har hatt sex med Jessica Alba uten at du faktisk har hatt det?

Det går ikke an å tenke kun status, jeg tenker utseende med en gang. Men ja, jeg ville sagt ja til ei som var prikk lik JA, uten å ha kjendisstatus.

Lenke til kommentar
Det går ikke an å tenke kun status, jeg tenker utseende med en gang. Men ja, jeg ville sagt ja til ei som var prikk lik JA, uten å ha kjendisstatus.

Nei, nei, nei, du misforsår. Ikke status i så måte. Poenget er at personen er veldig ettertraktet. Og du kan ikke bevege deg utenfor de oppsatte begrensningene.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...