CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Legg bort pc-en! Enig. Dame på besøk = PC FY! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 i morgen skal jeg på skolen for å hente kjemiboka mi Imorgen skal jeg på skolen for å ha eksamen ... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 i morgen skal jeg på skolen for å hente kjemiboka mi Imorgen skal jeg på skolen for å ha eksamen ... Yay! Jeg misunner deg litt egentlig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg vet det, for etter eksamen har jeg ferie. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvaaaa. Jeg hadde eksamen på tirsdag, og jeg har IKKE ferie. >:[ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Enig. Dame på besøk = PC FY! Da har man feil type dame på besøk =] edit: @HB: Morgen! =D Endret 21. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Enig. Dame på besøk = PC FY! Da har man feil type dame på besøk =] Greit nok at dama skal være åpen for litt pc-nørding, men å sitte på forum med damebesøk mister litt vitsen med pointet å ha besøk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 God morgen, Jonas! Få dama til å ta med laptopen sin. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvaaaa. Jeg hadde eksamen på tirsdag, og jeg har IKKE ferie. >:[ Slapp av kjære, jeg har egentlig ikke ferie, har bare ingenting å gjøre på skolen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hoi. Ifølge en promillekalkulator jeg fant på nett hadde jeg promile på over 4 i går.. damn! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg og Chris sitter jo en del på pc-en når vi er på besøk hos hverandre. Men ikke bare det da.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg og Chris sitter jo en del på pc-en når vi er på besøk hos hverandre. Men ikke bare det da.. Så og si er det akkurat det eneste dere driver på med... har jeg fått inntrykk av. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Greit nok at dama skal være åpen for litt pc-nørding, men å sitte på forum med damebesøk mister litt vitsen med pointet å ha besøk. Poenget er jo å la oss tro at han faktisk har hatt en jente på rommet sitt. Det minner meg forresten om et aldri så lite tankekors jeg hørte om for lenge siden, som gikk som så: Ville du hatt sex med Jessica Alba (vit at det er personens status som er det vitale her; jeg bare valgte et navn) uten at noen som helst kan få vite om det, eller ville du at alle skulle trodd at du har hatt sex med Jessica Alba uten at du faktisk har hatt det? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hoi. Ifølge en promillekalkulator jeg fant på nett hadde jeg promile på over 4 i går.. damn! Det tviler jeg på. Hvis det er tilfelle, så tåler du mye, for halvparten av de som når 4 promille dør av alkoholforgiftning Endret 21. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 edge: Da tror jeg buksa du hadde på deg ville vært full av ekskrementer Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hoi. Ifølge en promillekalkulator jeg fant på nett hadde jeg promile på over 4 i går.. damn! Det tviler jeg på. Jeg og, egentlig.. edge: Da tror jeg buksa du hadde på deg ville vært full av ekskrementer Clean as a whistle^^,) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Poenget er jo å la oss tro at han faktisk har hatt en jente på rommet sitt. Det minner meg forresten om et aldri så lite tankekors jeg hørte om for lenge siden, som gikk som så: Ville du hatt sex med Jessica Alba (vit at det er personens status som er det vitale her; jeg bare valgte et navn) uten at noen som helst kan få vite om det, eller ville du at alle skulle trodd at du har hatt sex med Jessica Alba uten at du faktisk har hatt det? Det går ikke an å tenke kun status, jeg tenker utseende med en gang. Men ja, jeg ville sagt ja til ei som var prikk lik JA, uten å ha kjendisstatus. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det går ikke an å tenke kun status, jeg tenker utseende med en gang. Men ja, jeg ville sagt ja til ei som var prikk lik JA, uten å ha kjendisstatus. Nei, nei, nei, du misforsår. Ikke status i så måte. Poenget er at personen er veldig ettertraktet. Og du kan ikke bevege deg utenfor de oppsatte begrensningene. Endret 21. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg og Chris sitter jo en del på pc-en når vi er på besøk hos hverandre. Men ikke bare det da.. Ikke gå i detaljer....forum-kaniner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg