Niqābninja Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nå måtte jeg skrive litt til Jan på facebook, kjente jeg. Koselige mannen Sånn, Jonas Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Godkjent, Ida. Søppelposeklæra var jo bare det beste i hele verden! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg er fortsatt litt furten over at vi ikke kom med i TGN. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Ditto. Om vi pløyer igjennom nok av bildeserier fra TG09 så er det jo ikke umulig at vi finner bilder av bedre kvalitet! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg er fortsatt litt furten over at vi ikke kom med i TGN. Jeg er så jævlig glad for det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Ditto. Om vi pløyer igjennom nok av bildeserier fra TG09 så er det jo ikke umulig at vi finner bilder av bedre kvalitet! Gjør det du, vi har ikke nett til sånt Jeg er så jævlig glad for det. Duda. :---( Æsj, jeg må legge meg snart. Jobb i morra/dag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Haaaa gjett hvem som har helt fri i morra? Jo, det er meg. <3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Og meg! Ida: Ikke legg deg! Innerst inne vil du ikke sove. For natta, den er magisk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Blablabla. Jeg får ganske så greit timesbetalt da. edit: Jonas, det er lyst ute. /me vinker natta. Endret 21. mai 2009 av bazukh Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nattinatti, sovagodti Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Blablabla. Jeg får ganske så greit timesbetalt da. edit: Jonas, det er lyst ute. /me vinker natta. Natta Ida! Fint man har fått seg persienner, da. Ellers hadde lyset ødelagt ganske så mye. *Hører på Kari Bremnes - Fyret Ved Tornehamn* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Bare to ting, så skal jeg legge meg: Tech support rep: Okay, so go ahead and type in the url in the address bar.Customer: Okay, uh, um, should I be on the internet? Tech support rep: Yes. Customer: Okay. Um. Okay. So uh, should I google "internet"? Tech on phone: Please click start, type "cmd" and press enter. (pause) It should have brought up a command prompt. (pause) Nothing yet? Hmmm. Let me remote in. (starts laughing uncontrollably) Sir, you have to type "cmd" and press the enter key. Typing "cmdandpressenter" will not work. Sorry I wasn't more clear. overheardintheoffice.com Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Fantastisk. Jeg fant sveler! Lykke! Edit: (pl.) Endret 21. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Natta, Jonas, og natta, alle andre. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 21. mai 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Supervisor on speakerphone: Hold on a sec, I've got another call. Hello, this is Mark*.Caller: Yes, am I in the right place? Supervisor: I don't know, who were you trying to reach? Caller: Is this the number for the internet? Supervisor: No, I'm sorry, this is a state agency. Caller: This isn't the internet? Supervisor: Nope, sorry. Caller: Oh, darn, okay bye. Supervisor (back to the other line): Well, that was a first. :!: Nei, jeg fikk visst ikke sove. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Her var det rimelig dødt ? Kristi himmelfarting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg