Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, om jeg bare kan sovne nå, har jeg snart klart meg i et døgn uten næring :woot:

Er det noe å være stolt over egentlig =/?.

Det var det jeg og lurte på.

Spiser man ikke skrur kroppen ned energibruken til null, du blir superslapp og ukonsentrert - og lukter ofte vondt. Ikke så lurt mao :p.

NP: Soilwork - Breeding Thorns

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Vel, tidligere i høst gikk jeg ofte et par dager uten noe næring at all.

Glemte det. Satt bare på forumet, spilte WoW og så film dagen lang når jeg ikke var på skolen.

Så ble det jul og jeg ble tvangsfôra som en anna broiler og kom litt ut av form og rytme og begynte å spise ofte igjen, men nå prøver jeg å kutte ned på spisinga samtidig som jeg går en times tur hver kveld (så lenge jeg kommer meg ut døra, dog, det er ofte psykisk, ikke fysisk).

Lenke til kommentar

Kutte ned er greit. Men å gå flere dager uten å spise? Da jeg spiste lite var det fordi jeg ikke trivdes vertfall. Og ikke gøy å leve med. Men opp til deg. Nå har jeg fått tilbake appetitten og har det bra. Det er det jeg trives med. Men man kan jo spise sunnere, litt mindre porsjoner (litt ja) og trene aktivt^^.

Lenke til kommentar
Vel, tidligere i høst gikk jeg ofte et par dager uten noe næring at all.

Glemte det. Satt bare på forumet, spilte WoW og så film dagen lang når jeg ikke var på skolen.

Så ble det jul og jeg ble tvangsfôra som en anna broiler og kom litt ut av form og rytme og begynte å spise ofte igjen, men nå prøver jeg å kutte ned på spisinga samtidig som jeg går en times tur hver kveld (så lenge jeg kommer meg ut døra, dog, det er ofte psykisk, ikke fysisk).

GLEMTE det? Uh..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...