Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Gah, matte. Er det rart jeg henger i GBS? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Da tar jeg kvelden! Natta alle sammen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Du går nesten over streken om du trekker Bill Waterson inn i mørja! Unnskyld. Det hender at jeg går tom for ideer, skjønner du, og da tar jeg i bruk andres. Til stadighet overrasker det meg hvor mye lurt andre enn meg selv har uttalt. Det er noe med den oppfinnsomheten som tilsynelatende aldri finner sted i andre enn kjente menneskers verden. Er vel heller derfor de er kjente og berømte? The Bourne Ultimatum må virkelig kjøres på nå. Endret 20. mai 2009 av hylo Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 4+2x 4x + x^2 + c hva slags dritt er dette her? kan ikke vi heller ta noe jeg kan.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Småungene har oppdaget enda et urgammelt meme, og som vanlig tar de helt av. Det går nok over så fort de skjønner at de er 1. fem år for sent ute, og 2. dørgende kjedelige.Du som er så smart kan kanskje komme med noen mer spennende og originale tankeeksperimenter? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 4+2x 4x + x^2 + c hva slags dritt er dette her? kan ikke vi heller ta noe jeg kan.. Innen natten er omme, skal du ha lært deg å integrere og derivere unge mann! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg går ikke i 9. klasse enda, nei *skuff* Du har ikke ei lillesøster, da? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 4+2x 4x + x^2 + c hva slags dritt er dette her? kan ikke vi heller ta noe jeg kan.. Innen natten er omme, skal du ha lært deg å integrere og derivere unge mann! 1. integrere? 2. jeg kan derivere 3. MANN?!?! Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Innen natten er omme, skal du ha lært deg å integrere og derivere unge mann jente! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Småungene har oppdaget enda et urgammelt meme, og som vanlig tar de helt av. Det går nok over så fort de skjønner at de er 1. fem år for sent ute, og 2. dørgende kjedelige.Du som er så smart kan kanskje komme med noen mer spennende og originale tankeeksperimenter? Når ble The Game et spennende og originalt tankeeksperiment? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Når ble The Game et spennende og originalt tankeeksperiment?Du misforstår... Det er det originale og spennende jeg etterlyser. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 *skuff* Du har ikke ei lillesøster, da? æsj, da er det bedre at jeg later som jeg er minor! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Du sparer godheten til den ene dagen i året skjønner jeg. Jeg har masse godhet til alle som fortjener det. Det er noe med den oppfinnsomheten som tilsynelatende aldri finner sted i andre enn kjente menneskers verden. Er vel heller derfor de er kjente og berømte? Synes de "kjente og berømte" finner på ekstraordinært mye dumt, jeg. Men problemet er ikke kjendisene, det er hvem vi velger å gjøre til kjendiser. Du som er så smart kan kanskje komme med noen mer spennende og originale tankeeksperimenter? Ikke sånn i farta. Det finnes mange (bedre) fra før av, da. Schrödingers katt er jo en klassiker. Endret 20. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) *skuff* Du har ikke ei lillesøster, da? æsj, da er det bedre at jeg later som jeg er minor! Ser ut som niende for meg. Schrödingers katt: Er et nitrist paradoks! Endret 20. mai 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 *skuff* Du har ikke ei lillesøster, da? æsj, da er det bedre at jeg later som jeg er minor! Det er jo ikke spennende å spise av edens frukter etter å ha tillatelse av gud. (Og for fritzls skyld, jeg er ikke pedoish/hebefil) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Synes de "kjente og berømte" finner på ekstraordinært mye dumt, jeg. Men problemet er ikke kjendisene, det er hvem vi velger å gjøre til kjendiser.Men alikevel, lager ikke de mye morro når de gjør "ekstraordinært mye dumt"? Se f.eks på Arnold, han gjør meg virkelig lattermild. Er det da virkelig valgene våre som er feil? Vi velger de trossalt slik at de skal underholde oss. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nei, stikker og legger meg jeg. Natta! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er jo ikke spennende å spise av edens frukter etter å ha tillatelse av gud. (Og for fritzls skyld, jeg er ikke pedoish/hebefil) det sier dem alle Ser ut som niende for meg. meg eller dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg