Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du går nesten over streken om du trekker Bill Waterson inn i mørja!

Unnskyld. Det hender at jeg går tom for ideer, skjønner du, og da tar jeg i bruk andres. Til stadighet overrasker det meg hvor mye lurt andre enn meg selv har uttalt.

Det er noe med den oppfinnsomheten som tilsynelatende aldri finner sted i andre enn kjente menneskers verden.

 

Er vel heller derfor de er kjente og berømte?

 

The Bourne Ultimatum må virkelig kjøres på nå.

Endret av hylo
Lenke til kommentar
Småungene har oppdaget enda et urgammelt meme, og som vanlig tar de helt av. Det går nok over så fort de skjønner at de er 1. fem år for sent ute, og 2. dørgende kjedelige.
Du som er så smart kan kanskje komme med noen mer spennende og originale tankeeksperimenter?
Lenke til kommentar
Småungene har oppdaget enda et urgammelt meme, og som vanlig tar de helt av. Det går nok over så fort de skjønner at de er 1. fem år for sent ute, og 2. dørgende kjedelige.
Du som er så smart kan kanskje komme med noen mer spennende og originale tankeeksperimenter?

Når ble The Game et spennende og originalt tankeeksperiment?

Lenke til kommentar
Du sparer godheten til den ene dagen i året skjønner jeg.

Jeg har masse godhet til alle som fortjener det.

 

Det er noe med den oppfinnsomheten som tilsynelatende aldri finner sted i andre enn kjente menneskers verden.

 

Er vel heller derfor de er kjente og berømte?

Synes de "kjente og berømte" finner på ekstraordinært mye dumt, jeg. Men problemet er ikke kjendisene, det er hvem vi velger å gjøre til kjendiser.

 

Du som er så smart kan kanskje komme med noen mer spennende og originale tankeeksperimenter?

Ikke sånn i farta. Det finnes mange (bedre) fra før av, da. Schrödingers katt er jo en klassiker.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Synes de "kjente og berømte" finner på ekstraordinært mye dumt, jeg. Men problemet er ikke kjendisene, det er hvem vi velger å gjøre til kjendiser.
Men alikevel, lager ikke de mye morro når de gjør "ekstraordinært mye dumt"?

 

Se f.eks på Arnold, han gjør meg virkelig lattermild.

 

Er det da virkelig valgene våre som er feil? Vi velger de trossalt slik at de skal underholde oss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...