j-- Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Takker, HB! Er så deilig å slippe å ta valg selv ---- Only image ever taken of a transit of a space shuttle (Atlantis) and the Hubble Space Telescope (HST) in front of the Sun, during the last repair mission of Hubble, obtained from Florida at 100 km south of the Kennedy Space Center on May 13th 2009 12:17 local time, several minutes before grapple of Hubble by Atlantis. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nice. Fiks noen kjendiser, da. Plx. Jeg fikk en epost fra en random, han ville komme. La ved et bilde: Bare at Cyph ikke har lyst å gifte seg med fyren. hahaha! Det er derfor jeg gifter meg med deg. ... Har også fått deltagerne fra bosnia under mgp! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg håper da inderlig det. "The purpose of writing is to inflate weak ideas, obscure pure reasoning, and inhibit clarity. With a little practice, writing can be an intimidating and impenetrable fog!" - Bill Watterson. Du går nesten over streken om du trekker Bill Waterson inn i mørja! Uansett, da er jeg ferdig med The Bourne Supremacy og nå er det havregryn og proteinshake på gang, ya. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har også fått deltagerne fra bosnia under mgp! De var jo flinke ^^, Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 EPLEMINOR?! JEG ER 16 NÅ DA! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 hei! wtf? bare så du vet det, sosialt-delen av forumet er ødelagt siden sist gang. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nice. Fiks noen kjendiser, da. Plx. Jeg fikk en epost fra en random, han ville komme. La ved et bilde: Bare at Cyph ikke har lyst å gifte seg med fyren. hahaha! Det er derfor jeg gifter meg med deg. ... Har også fått deltagerne fra bosnia under mgp! Ser meget bra ut, du. Du kjenner ikke en viss Hugh Jackman, da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hugh er med vettu, han kommer bare litt sent, var visstnok noe som måtte ordnes først. Har også hyret inn Lars Monsen, riktignok vet jeg ikke hva han kan brukes til enda, men finner sikkert på noe. btw: godnatt. Endret 20. mai 2009 av Ballus Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 wtf? bare så du vet det, sosialt-delen av forumet er ødelagt siden sist gang. jeg skjønte ikke. ;D jeg skjønte ikke den heller Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 bare så du vet det, sosialt-delen av forumet er ødelagt siden sist gang. "Siden sist". Newfag! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 btw: godnatt. Natta! The Game. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Du går nesten over streken om du trekker Bill Waterson inn i mørja! Unnskyld. Det hender at jeg går tom for ideer, skjønner du, og da tar jeg i bruk andres. Til stadighet overrasker det meg hvor mye lurt andre enn meg selv har uttalt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Newfag! Please.. Ikke her.. ikke nå.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) "Siden sist". Newfag! fuck, jeg er trøtt. Cyph, uten å se hva som er i spoileren tenker jeg automatisk på tg.'' Natta elskede! Endret 20. mai 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg