Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nyhus: Nei. Jeg kan gå med på at Clive Owen, SS og Clintern er Menn, men strekker meg ikke lenger.

Så du synes ikke Arnold er en skikkelig mannemann? Eller van Damme? Statham? What? You drunk bitch?

Arnold.

Statham..

van Damme.

Seagal.

og her har vi Matt Damon.

Yeeeaahh!

Å være Mann er ikke bare utseende :p

Selvfølgelig ikke, men kara jeg nevnte er fete og har en epic filmbodycount mot Damon som egentlig er totally not awesome ever. Eneste unntak er Dogma.

edit:

Er vel heller det at han er så hardcore mann, tøffere enn toget at det ikke er mulig. Verdens tøffeste mann, IMO.

Her har vi en som har forstått det.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Nyhus: Nei. Jeg kan gå med på at Clive Owen, SS og Clintern er Menn, men strekker meg ikke lenger.

Så du synes ikke Arnold er en skikkelig mannemann? Eller van Damme? Statham? What? You drunk bitch?

Arnold.

Statham..

van Damme.

Seagal.

og her har vi Matt Damon.

Yeeeaahh!

De er flinke til å spille MENN, mener du vel. De ville aldri ha blitt skuespillere til å begynne med dersom de ikke hadde uvanlig store eggstokker til menn å være.

Lenke til kommentar
De ville aldri ha blitt skuespillere til å begynne med dersom de ikke hadde uvanlig store eggstokker til menn å være.

Haha, enda en setning jeg aldri trodde jeg ville lese noen gang.

Btw, i følge kona til Eastwood er han like kald og avvisende i det virkelige liv som i filmene han er med i. Stakkars familien hans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Kan vi ha denne i bryllupet?

*nice kake*

Genial kake! Men tror jeg vil ha Portal-kake om jeg noen gang gifter meg ;)

så, når alle gjestene spør hvor kaka er, sier jeg bare: The cake is a lie!

/dårlig humor.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Er vel heller det at han er så hardcore mann, tøffere enn toget at det ikke er mulig. Verdens tøffeste mann, IMO.

Her har vi en som har forstått det.

Fra The Good, the bad and the ugly til Gran Torino; uansett alder, sted og type film, så er han verdens tøffeste badass.

Jeg hater Arnold Schwarzenegger. Jeg håper han dør langsomt og smertefullt etter å ha produsert så mye møkk.

Nå fikk jeg lyst til å komme med den "du hater ikke personen, du hater det han har gjort" osv, men isteden..

FUCK OFF!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ikke, men kara jeg nevnte er fete og har en epic filmbodycount mot Damon som egentlig er totally not awesome ever. Eneste unntak er Dogma.

Damon er tøffere som Bourne enn de andre bolerne har vært i løpet av hele sitt liv.

Kan forstå at du kaller Arnold og Sylvester bolere, men resten av kara? Seagal er jo småfeit ffs!

Og nei, Damon kunne ikke erstattet lilletåa til noen av de nevnte karene i en hvilken som helst action film. Han er bare ikke barsk nok. Han passer bedre til roller ala karen i Titanic.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...