Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Battlefield Heroes er fortsatt gøy

 

bare gni det inn at jeg sitt erpå en dårlig laptop uten mulighet til å få spilt noe som helst til over helga!... bare gjør det du! :nei:

Lenke til kommentar
Battlefield Heroes er fortsatt gøy

 

bare gni det inn at jeg sitt erpå en dårlig laptop uten mulighet til å få spilt noe som helst til over helga!... bare gjør det du! :nei:

Haha! Du sitter på en dårlig laptop uten mulighet til å få spilt noe som helst til over helga!

 

simpsons_nelson_haha3.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Battlefield Heroes er fortsatt gøy

 

bare gni det inn at jeg sitt erpå en dårlig laptop uten mulighet til å få spilt noe som helst til over helga!... bare gjør det du! :nei:

Haha! Du sitter på en dårlig laptop uten mulighet til å få spilt noe som helst til over helga!

 

simpsons_nelson_haha3.jpg

 

 

 

 

Ikke se ut kjøkkenvinduet ditt nå...

Lenke til kommentar

De to første Texas Chainsaw Masacre er episke! Er mer komedie enn skrekk i mine øyne, jeg ler hver gang xD Men skvetter til tider da... Husker da jeg tok den med på fotballcup og vi så på den og skremte den barnsligste på laget om at "motorsagmasakeren" kom å skulle ta han... han ble redd xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Lars:

 

 

Bare gjør det, k? Jeg blir gal av å sitte i klesskapet ditt, og trenger en mulighet til å snike meg over gangen og inn på badet!

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...