Midnight_walker Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Leter etter en Photoshop-CD som skal ligge her et eller annet sted ... Sjekka under puta? Hehe ... *Sjekke under puta* Ja. Den var ikke der! Endret 20. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 http://www.thegirlofmydreams.co.uk/ viss noen vet noen som ser sånn ut, hjelp denne britiske mannen hahaha Så bra! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 GET OUT OF MY HEAD! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Ingen steder å gjøre hangups, vel, aldri klart en uansett, men pushups klarer jeg i alle fall et par av.Men nå har jeg aldri tatt over 5 pushups i et strekk noen sinne, så Huhei, jeg klarte 10. Ny pers! Grattis, det går framover! Yeah, men jeg vet jeg er i skikkelig crappy form, for jeg blir sliten av å runke og av å gå opp trappa Hahaha xD You go Smurf Derfor jeg kutter sigg og blir healthy Vel, hovedsaklig er det det. Og så sugde jeg balle på fotballen i fjor:P Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har blitt syk med forkjølelse, så kan verken trene eller gjøre stort annet.. Det verste av alt er at jeg ikke kan gå ut i regnet og kjenne dråpene falle mot huden Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Tja, hva gjør folket i kveld da? Jeg har lyst til å hoppe på trampolina, men den er våt, så det går ikke Jeg ender vel alltids opp med å se på Fullmetal Alchemist igjen, og kanskje øve litt gitar Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Tja, hva gjør folket i kveld da? Jeg har lyst til å hoppe på trampolina, men den er våt, så det går ikke Jeg ender vel alltids opp med å se på Fullmetal Alchemist igjen, og kanskje øve litt gitar Fap? Endret 20. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Battlefield Heroes er fortsatt gøy Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har gjort matte i fire, nesten fem timer nå med en liten pause og spist is. Jeg skal gå opp en karakter på tentamen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Tja, hva gjør folket i kveld da? Jeg har lyst til å hoppe på trampolina, men den er våt, så det går ikke Jeg ender vel alltids opp med å se på Fullmetal Alchemist igjen, og kanskje øve litt gitar Har begynt å spille WoW igjen etter en pause på noen uker, kjeda meg sånn at jeg måtte ha noe å gjøre. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Tja, hva gjør folket i kveld da? Jeg har lyst til å hoppe på trampolina, men den er våt, så det går ikke Jeg ender vel alltids opp med å se på Fullmetal Alchemist igjen, og kanskje øve litt gitar Har begynt å spille WoW igjen etter en pause på noen uker, kjeda meg sånn at jeg måtte ha noe å gjøre. Du kunne jo spilt inn Fat shirtless ninja 2 Neida...men WoW Smurf...finnes da bedre ting å gjøre, jeg vil si at det er mer fornuftig av deg å røyke hasj da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Haha, Two Guys And A Girl er herlich Sett en sesong siden jeg kom hjem fra jobb ^___^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Hei damer og småbarn! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Haha, Two Guys And A Girl er herlich Sett en sesong siden jeg kom hjem fra jobb ^___^ Pizzagjengen som de heter i Norge Artig serie, synd jeg ikke ser det lengere på TV2 .__. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Faen som dere griner da fjortisser! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Hei damer og småbarn! Kom hit så skal jeg vise deg småbarn! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Dra deg ut av vidda med det mobile bredbåndet ditt! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg kjeder meg! Du ber om det: YOJIMBO? HAVE U SEEN IT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg