Lord Britishface Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Do you know who cares about what you say?http://i44.tinypic.com/snkvpw.jpg Du kan i det minste prøve å bruke de idiotiske bildene dine på en måte så de faktisk står i kontekst til det du svarer på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg var ganske lealaus da jeg var kid, men mange år sittende i en stol foran en skjerm i stedet for å sitte på et gulv og bygge fantastiske kreasjoner i lego, har fucka den delen av meg. Hendene er fortsatt fucka da. Du er borte igjen nå, men det sto noe som: What time is it? IT IS FAT SHIRTLESS NINJA TIME! Det er ikke morsomt. Og det blir enda mer ikke-morsomt av at det er tullinger herifra som står for all postingen. Do you know who cares about what you say? *bilde* I do ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Du verden noe så hypnotisk http://www.yooouuutuuube.com/v/?rows=36&am...amp;startZoom=1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Du verden noe så hypnotisk http://www.yooouuutuuube.com/v/?rows=36&am...amp;startZoom=1 Denne var litt artig: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Faen så kjedelig. Alle flytter ut herifra nå. Ulempen med å bo i et hus med masse førsteklassinger. De er ferdige tidlige Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 God kveld folkens! Hva driver dere med? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Manner meg opp til å ta matavfallet. Det har gjæra og mugna *grøsse* Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Manner meg opp til å ta matavfallet. Det har gjæra og mugna *grøsse* mmm, har en pose i gangen jeg og som er lekk i bunnen . løfta det i går så var det en stor dam. satte den ned å gikk ut. siden har den stått der , merker lukta var litt strammere i dag morrest. får vel ta den i morgen tidlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tok den nå i sted. Grøss, trodde jeg sku kaste opp Men nå er restavfall, matavfall, plast og papp/papir tatt ut, oppvasken er tatt og jeg lurer på hva jeg skal gjøre nå Kanskje jeg bare skal legge meg på gulvet og se hvor mange situps jeg klarer, har ikke gjort det på et par år Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ta deg noen pushups og hangups samtidig, så kommer du kanskje noe sted. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 God kveld folkens! Hva driver dere med? Prøver å finne ut av en feil i phpscript... Hva skjer hos M_W? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Ingen steder å gjøre hangups, vel, aldri klart en uansett, men pushups klarer jeg i alle fall et par av. Men nå har jeg aldri tatt over 5 pushups i et strekk noen sinne, så Huhei, jeg klarte 10. Ny pers! Endret 20. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
SVD Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ta deg noen pushups og hangups samtidig, så kommer du kanskje noe sted. Og noen hangovers. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hangovers ja, spanderer du 5-6 flasker god vin, eller noen liter sprit? Så skal vi se om vi ikke klarer å gi meg en hangover Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ingen steder å gjøre hangups, vel, aldri klart en uansett, men pushups klarer jeg i alle fall et par av.Men nå har jeg aldri tatt over 5 pushups i et strekk noen sinne, så Huhei, jeg klarte 10. Ny pers! Grattis, det går framover! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 God kveld folkens! Hva driver dere med? Prøver å finne ut av en feil i phpscript... Hva skjer hos M_W? Leter etter en Photoshop-CD som skal ligge her et eller annet sted ... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Leter etter en Photoshop-CD som skal ligge her et eller annet sted ... Sjekka under puta? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ingen steder å gjøre hangups, vel, aldri klart en uansett, men pushups klarer jeg i alle fall et par av.Men nå har jeg aldri tatt over 5 pushups i et strekk noen sinne, så Huhei, jeg klarte 10. Ny pers! Grattis, det går framover! Yeah, men jeg vet jeg er i skikkelig crappy form, for jeg blir sliten av å runke og av å gå opp trappa Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ingen steder å gjøre hangups, vel, aldri klart en uansett, men pushups klarer jeg i alle fall et par av.Men nå har jeg aldri tatt over 5 pushups i et strekk noen sinne, så Huhei, jeg klarte 10. Ny pers! Grattis, det går framover! Yeah, men jeg vet jeg er i skikkelig crappy form, for jeg blir sliten av å runke og av å gå opp trappa Hahaha xD You go Smurf Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 http://www.thegirlofmydreams.co.uk/ viss noen vet noen som ser sånn ut, hjelp denne britiske mannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg