Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yo, har dere noen gang fått en slik feilmelding før:

 

403 Forbidden: The server understood the request, but is refusing to fulfill it.

 

wtf.

 

Haha. Er dette seriøst?

 

Serverne får fri vilje og stopper all trafikk

Endret av haarod
Lenke til kommentar

 

Flott fargoth :)

angående "hvem er fargoth?"-leken min så har jeg kommet frem til noe

Altan = terasse på trøndersk?

 

:ph34r: Du er nording!

Redd jeg må skuffe deg.

 

En terrasse er lavtliggende (det finnes riktignok også takterrasser, men det er en annen sak), mens en altan er plassert høyere opp, som en balkong.

Altan er altså en veranda. Jeg sier terasse og veranda om hverandre, det er ganske vanlig her også tror jeg.

Det skremmende med dette her var at jeg faktisk funderte på om jeg skulle bruke ordet "altan" eller ikke, da dets utbredelse er noe geografisk begrenset..

Lenke til kommentar
Flott fargoth :)

angående "hvem er fargoth?"-leken min så har jeg kommet frem til noe

Altan = terasse på trøndersk?

 

:ph34r: Du er nording!

Redd jeg må skuffe deg.

 

En terrasse er lavtliggende (det finnes riktignok også takterrasser, men det er en annen sak), mens en altan er plassert høyere opp, som en balkong.

Altan er altså en veranda. Jeg sier terasse og veranda om hverandre, det er ganske vanlig her også tror jeg.

Det skremmende med dette her var at jeg faktisk funderte på om jeg skulle bruke ordet "altan" eller ikke, da dets utbredelse er noe geografisk begrenset..

"You can run, but you can't hide"

Lenke til kommentar

En rekke innlegg med spam og sitatpyramider er slettet. Dette er ikke annet enn et irritasjonsmoment for de øvrige brukerne av kaféen. Så hold dette borte fra forumet. ;)

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...