Ballus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Yo, har dere noen gang fått en slik feilmelding før: 403 Forbidden: The server understood the request, but is refusing to fulfill it. wtf. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Yo, har dere noen gang fått en slik feilmelding før: 403 Forbidden: The server understood the request, but is refusing to fulfill it. wtf. Haha. Er dette seriøst? Serverne får fri vilje og stopper all trafikk Endret 20. mai 2009 av haarod Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ballus: Blir jo som denne, det: http://dev.tard.no/ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Custom 403, kjekt. Altså, det er bare en standard 403, men serveren har en egendefinert feilmeldingsside for det. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Custom 403, kjekt. Altså, det er bare en standard 403, men serveren har en egendefinert feilmeldingsside for det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Haha. Er dette seriøst? Serverne får fri vilje og stopper all trafikk Haha, jeg fikk meldingen hos twitter. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Flott fargoth angående "hvem er fargoth?"-leken min så har jeg kommet frem til noe Altan = terasse på trøndersk? Du er nording! Redd jeg må skuffe deg. En terrasse er lavtliggende (det finnes riktignok også takterrasser, men det er en annen sak), mens en altan er plassert høyere opp, som en balkong. Altan er altså en veranda. Jeg sier terasse og veranda om hverandre, det er ganske vanlig her også tror jeg. Det skremmende med dette her var at jeg faktisk funderte på om jeg skulle bruke ordet "altan" eller ikke, da dets utbredelse er noe geografisk begrenset.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Flott fargoth angående "hvem er fargoth?"-leken min så har jeg kommet frem til noe Altan = terasse på trøndersk? Du er nording! Redd jeg må skuffe deg. En terrasse er lavtliggende (det finnes riktignok også takterrasser, men det er en annen sak), mens en altan er plassert høyere opp, som en balkong. Altan er altså en veranda. Jeg sier terasse og veranda om hverandre, det er ganske vanlig her også tror jeg. Det skremmende med dette her var at jeg faktisk funderte på om jeg skulle bruke ordet "altan" eller ikke, da dets utbredelse er noe geografisk begrenset.. "You can run, but you can't hide" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nettet snører seg osv. Forøvrig kommer ordet altan av altus som betyr høy, og har mer til felles med balkong enn tarasse, slik som Gapwick nevner. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 En rekke innlegg med spam og sitatpyramider er slettet. Dette er ikke annet enn et irritasjonsmoment for de øvrige brukerne av kaféen. Så hold dette borte fra forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Da stikker jeg hjem, snakkes dnfk! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 WEEEEEE vi skal på GATEBIL som avsluttningstur på skoleåret :D :D Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 SNIPP Hadde du hatt mer kløft hadde du sikkert fått firer Læreren er en dame. Og så vidt jeg vet er hun ikke lesbisk heller. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 WEEEEEE vi skal på GATEBIL som avsluttningstur på skoleåret :D :D Spør om dere ikke heller kan ta turen til Trondheim si slutten av mai, så får dere med dere både Festningsrittet og Markatråkket. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 SNIPP Hadde du hatt mer kløft hadde du sikkert fått firer Læreren er en dame. Og så vidt jeg vet er hun ikke lesbisk heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Sånn! Da var 2 kuponger vikinglotto + joker levert. I morgen satser jeg på å være 92 millioner kroner rikere. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Sånn! Da var 2 kuponger vikinglotto + joker levert. I morgen satser jeg på å være 92 millioner kroner rikere. 70/30? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg