SnittLeif Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Innledning er kjedelig å skrive til rapport. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 SNIPP Hadde du hatt mer kløft hadde du sikkert fått firer Lønner seg alltid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Stor kløft, kort skjørt og et uskyldig blikk er den sikreste veien til en 6er... eller bare 6. Kommer ann på hva du vil. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Høhø, vær så snill å si det er ei i klassen din? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Høh.Jeg kan tenke meg den læreren koser seg om dagen. Edit: Shooop, shoop, whoopiwhoop, trening nå! Endret 20. mai 2009 av hylo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Høh.Jeg kan tenke meg den læreren koser seg om dagen. Edit: Shooop, shoop, whoopiwhoop, trening nå! Koser meg da relativt greit av og til, jeg og =P Shooopi whoppi, ikke en dritt nå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Høh.Jeg kan tenke meg den læreren koser seg om dagen. Det heter "tortur". Tenk deg hver eneste ukedag i 3 år hvor man går rundt med "bare se men ikke røre"-jenter.. Uff.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Nå skal jeg lage meg milkshake, og se på Fullmetal Alchemist Tsk tsk. Sjekk ut de bedre seriene Gi deg da, FMA er fantastisk! Høh.Jeg kan tenke meg den læreren koser seg om dagen. Det heter "tortur". Tenk deg hver eneste ukedag i 3 år hvor man går rundt med "bare se men ikke røre"-jenter.. Uff.. Tja, jeg vil si det er bedre enn "ikke se, ikke røre"-jenter Ikke at jeg har det sånn men Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Nå skal jeg lage meg milkshake, og se på Fullmetal Alchemist Tsk tsk. Sjekk ut de bedre seriene Gi deg da, FMA er fantastisk! Jeg hører du sier det, men har du faktisk tittet på de andre jeg nevnte? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Ola, du bør sjekke ut Elfen Lied. Veit dere, jeg sovna her foran laptopen i totida i natt, og våkna for en halvtime nede i senga mi. Og jeg finner ikke mobilen min. Jeg aner ikke hva som har skjedd. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Hei HB! En tier på at du våkna en gang i natt, sjangla til kjøleskapet, drakk litt melk, puttet mobilen og melka tilbake i kjøleskapet, og sjanglet videre bort til senga di og sovna. Så, sjekk kjøleskapet Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Nå skal jeg lage meg milkshake, og se på Fullmetal Alchemist Tsk tsk. Sjekk ut de bedre seriene Gi deg da, FMA er fantastisk! Jeg hører du sier det, men har du faktisk tittet på de andre jeg nevnte? Nei, jeg har ikke det Er så opphengt i FMA atm Men skal sjekke de når jeg er ferdig med den Ola, du bør sjekke ut Elfen Lied. Veit dere, jeg sovna her foran laptopen i totida i natt, og våkna for en halvtime nede i senga mi. Og jeg finner ikke mobilen min. Jeg aner ikke hva som har skjedd. Tja, det kan vi jo se på ^^ Høres sært ut. Du har vel vært søvngjenger, da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Ola, du bør sjekke ut Elfen Lied. Foretrekker mangaen fremfor Animen. Mangaen viser historien så utrolig mye bedre, mens animen har for mye fanservice. Veit dere, jeg sovna her foran laptopen i totida i natt, og våkna for en halvtime nede i senga mi. Og jeg finner ikke mobilen min. Jeg aner ikke hva som har skjedd. Høres ut som livsstilen jeg brukte å ha før jeg fikk meg jobb... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) ...den lå under kjøkkenbordet. Med batteri og SIM-kort ute. Jeg har aldri lest mangaen av Elfen Lied, men jeg foretrekker jo det meste i bokform. Har ikke turt å se på One Piece, jeg blei så glad i bøkene at jeg ikke vil se det ødelagt. Endret 20. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Hey noen her som har en liten cruise båt ?? Jeg har skikkelig lyst på en skikkelig på en River 350 XR båt Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Slimda: Manga er sikkert kos, men det er *host* mye greiere å skaffe seg animeèn Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 ...den lå under kjøkkenbordet. Med batteri og SIM-kort ute. I helvete! Åssen klarte du det? Lå batteriet og SIM-kortet like ved, eller har du ikke funnet dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg