Mountain Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Andre som syns King of Trolls med Far Away som kom videre på Melodi Grand Prix var tøff? Ja! Imponerende at de gikk videre. Kostymene var fantastisk. Til de som gikk glipp av sangen og ikke skjønner en dritt: King of Trolls - Far Away Likte live opptreden bedre. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som synes den lignet på Over The Hills and Far Away av Gary Moore? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Lordi-light, faktisk. Har vi glemt sangen deres? Likte live opptreden bedre. Kostymene gjorde jo halve showet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Der hører man i det minste riff-gitaren gjennom all synthen. Men nå har jo aldri MGP stått for kvalitet musikkmessig. Bare å se på alle de øst-europeiske landene som tropper opp i plastrustninger og alt mulig tull. Og transer. Endret 25. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som vet hva dagspass koster på Quart? Vil på CoF! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som vet hva dagspass koster på Quart? Vil på CoF! Er ikke så ille med dagspass. Betalte 1650 for ukespass til Hove (nå er prisen 1890), vil tro dagspass er en del billigere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Herrrrlig! Animetal for teh win! De er et japansk band som lager metalcovers av anime-temasanger. Gitt ut minst 10 plater siden 90-tallet. Dette var yndlingsserien min når jeg var liten. Saint Seiya!! Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er ikke så ille med dagspass. Betalte 1650 for ukespass til Hove (nå er prisen 1890), vil tro dagspass er en del billigere. Da tror jeg du ble lurt. Hove varer, såvidt jeg vet, bare i 4 dager Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er ikke så ille med dagspass. Betalte 1650 for ukespass til Hove (nå er prisen 1890), vil tro dagspass er en del billigere. Da tror jeg du ble lurt. Hove varer, såvidt jeg vet, bare i 4 dager Ukespass = festivalpass. Jeg vet hvor lenge Hove varer. Tirsdag-lørdag med konserter, 5 dager. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Noen som synes den lignet på Over The Hills and Far Away av Gary Moore? Nightwish har også en versjon av denne om dere bare har hørt den. Anyone? Endret 25. januar 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Aww, jeg husker hvor hardt vi lo da vi så Lordi for første gang. Sukk. Gode minner. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 NP: Cradle of Filth - Fear of the Dark. Rått Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 NP: Cradle of Filth - Fear of the Dark. Rått Det er en av de få coverlåtene jeg virkelig DIGGER Fiolinen er bare så.. Aah. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Og man er hjemme igjen, og fortsetter å høre på DJ Sixty - Rainbow. Funky. Ble truet igjen på jobb i dag, av han samme som truet meg tidligere, og dermed ble nektet å komme til butikken. Jeg minnet ham på det, og han ble furten. Surpomp. Lurer på om han går med planer om å møte opp etter stengetid denne gangen og. Truet i hvert fall med det sist, uten at han dukket opp. Får satse på han ikke gjør det i dag, for da er ikke jeg der engang. Mye rart man kommer over, altså. Og Hafslund hadde ikke dekning, eller hadde slått av vakttelefonen sin. Stabile greier. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det er en av de få coverlåtene jeg virkelig DIGGER Fiolinen er bare så.. Aah. Første gangen jeg hørte den syntes jeg den gjorde skam på Maiden. Det gjør jeg ikke lengre fredrik: Hva faen? Anmeld jævelen? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Visste ikke at CoF hadde covra Fear of the Dark. Graveworm sin versjon er i alle fall digg Endret 25. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) CoF hadde tre-fire coverlåter som bonus på limited kisteutgaven av Dusk and her Embrace. Endret 25. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Visste ikke at CoF hadde covra Fear of the Dark. Graveworm sin versjon er i alle fall digg Mulig det er noen på min p2p som har skrevet feil filnavn. Er det ikke CoF? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ahh, har ikke hørt den. Er den bra? Bedre enn Graveworm sin version? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg