Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

"-God morgen. Du må flytte innen 30.06. Ha en fin dag".

"-Oi, det ikke noen mulighet for å unngå dette? Ikke det nei. Søren klype, jaja. Takk skal du ha, hei."

 

"-F*en, f*ck, f*tte, helv*tte! Å nei.. Shit. Saaaa*an. Brøl."

 

Ti minutter senere:

 

"-God morgen, det er meg igjen. Du trenger ikke flytte allikevel, kom ned hit så ordner vi det."

 

:

 

1242781592056.png

Jeg ser det for meg xD Ser for meg brølet på slutten i saktefilm x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj, jeg skal ha prøve muntlig om 20 min.. skal snakke om australia og new zealand, men har ikke peiling på hva jeg skal si x)

Le helt hysterisk og pek vilt rundt deg. O.o

 

Eller finn på en unnskyldning og stikk. Forbedred deg hjemme og ha fremføringen neste gang.

Lenke til kommentar
Æsj, jeg skal ha prøve muntlig om 20 min.. skal snakke om australia og new zealand, men har ikke peiling på hva jeg skal si x)
Jeg så faktisk en dokumentar om Australia i går, HDTV.Discovery.Atlas.Australia.Revealed.x264.720p.AC3.

 

Jeg oppsummerer:

 

Majoriteten av Australias byer ligger ved kysten, dette fordi det er nærmest umulig å leve i innlandet på grunn av lite regn og fruktbart land (90% av landmassen er ikke fruktbar). Australiere elsker havet og 4/5 bor innen 30 minutter av en av de 11.000 strendene. De elsker å gamble, og det trasker omkring 1,000,000 ville kameler i ødemarken i Australia. (Disse ble bragt der av europeere som brukte dem som transport for 200 (?) år siden. Den 26 januar feirer de "Australia Day", en fridag som marker britenes landgang i 1700-og noe. Australia har en av verdens høyeste levestandard. Selv om det gjerne ikke regner på flere år i bushen, er det et enormt vannreservoar (artesisk brønn) to hundre meter under bakken. Det heter "The Great Artesian Basin" og inneholder rundt 6.49 × 10^16 liter vann. (Jeg måtte google det.)

 

Med det skulle du være rede til å holde et foredrag. Go, go.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...