Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lol. For første gang er jeg ferdig med en skriftlig eksamen etter 50 min Svarte på alt også. Fatter ikke at det gikk så fort. Oh well, nå har jeg en hel dag å ikke gjøre noe på annet enn å loke på forum og se film og gå meg en tur ... Hmm, kanskje leke intarwebz detective også, og finne nr til ei jente og spørre om hu vil være med ut og gå tur Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Flere enn meg her som ligger på sofaen, drikker alt for mye kaffe og leser til eksamen i Treningslære? Endret 20. mai 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nei, jeg sitter på jobb med hendene dekket av støv og nesa full av snørr, mens jeg mekker gamle PCer med nok støv til å grave ned et hus. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det hørtes da ut som en givende jobb? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 *host*stalker*host* Ingenting galt i å stalke jenter, vel? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det noen som har en nettside der de selger fete kabinetter ? *bump* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det noen som har en nettside der de selger fete kabinetter ? *bump* Kabinetter til hva? PCer? Isåfall kan du jo sjekke prisguiden og eventuelt microplex.no Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 *host*stalker*host* Ingenting galt i å stalke jenter, vel? Tja. Å plutselig ringe noen man ikke kjenner så godt for å spørre ut på en gåtur, er litt creepy Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Sier gutten som roter med edlere deler i en maskin Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor joke detected. Endret 20. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 *host*stalker*host* Ingenting galt i å stalke jenter, vel? Tja. Å plutselig ringe noen man ikke kjenner så godt for å spørre ut på en gåtur, er litt creepy I know. Derfor er jeg glad jeg ikke tør ringe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det noen som har en nettside der de selger fete kabinetter ? *bump* Kabinetter til hva? PCer? Isåfall kan du jo sjekke prisguiden og eventuelt microplex.no Danke Skal bygge meg egen PC til neste TG...har litt lysst å bygge selv, men ideèn min der tror jeg blir litt dyr og vanskelig Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 *host*stalker*host* Ingenting galt i å stalke jenter, vel? Tja. Å plutselig ringe noen man ikke kjenner så godt for å spørre ut på en gåtur, er litt creepy Kommer vel litt an på hva slags person du er fra før.... Er du en übersosial fyr så vil jeg vel ikke kalle det så creepy, men om du er en "loner" og en litt rar person fara før som er helt opphengt i jenta, DA er det creepy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det å bygge egen PC trenger ikke bli særlig dyrt eller vanskelig. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har invitert jenter jeg knapt kjenner på overnattingsturer, biltur, gåtur, mye rart. Aldri blitt tatt ille opp det. Må nok se personen man inviterer an, da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det å bygge egen PC trenger ikke bli særlig dyrt eller vanskelig. Nei, jeg tviler ikke...men å få tak i to gitar kropper, og plexiglass og begynne å prøve å lage kabinett selv blir litt vanskelig...da må jeg isåfall skaffe meg hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det å bygge egen PC trenger ikke bli særlig dyrt eller vanskelig. Nei, jeg tviler ikke...men å få tak i to gitar kropper, og plexiglass og begynne å prøve å lage kabinett selv blir litt vanskelig...da må jeg isåfall skaffe meg hjelp Det kan bli vanskelig ja.. Sats heller på et standard kabinett, mye greiere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det å bygge egen PC trenger ikke bli særlig dyrt eller vanskelig. Nei, jeg tviler ikke...men å få tak i to gitar kropper, og plexiglass og begynne å prøve å lage kabinett selv blir litt vanskelig...da må jeg isåfall skaffe meg hjelp Det kan bli vanskelig ja.. Sats heller på et standard kabinett, mye greiere. Det jeg kom frem til selv, selv om Gitar kabinettet hadde blitt kult En annen ide er å kjøpe en akustisk kasse gitar dele den i to deler, og bygge den til et kabinett Det hadde vært smooth ^^, Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 "-God morgen. Du må flytte innen 30.06. Ha en fin dag". "-Oi, det ikke noen mulighet for å unngå dette? Ikke det nei. Søren klype, jaja. Takk skal du ha, hei." "-F*en, f*ck, f*tte, helv*tte! Å nei.. Shit. Saaaa*an. Brøl." Ti minutter senere: "-God morgen, det er meg igjen. Du trenger ikke flytte allikevel, kom ned hit så ordner vi det." : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg