j-- Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Går det ann å plutselig få reaksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før? Jeg leste "Går det ann å plutselig få ereksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før?". Jeg er et håpløst tilfelle, tror jeg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Går det ann å plutselig få reaksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før? Ja. Du trenger ikke være allergisk for å reagere. I år er det ekstremt mye pollen. Klør i nesa og nyser hele tiden, jeg. Og jeg har aldri reagert før. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Går det ann å plutselig få reaksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før? Ja. Du trenger ikke være allergisk for å reagere. I år er det ekstremt mye pollen. Klør i nesa og nyser hele tiden, jeg. Og jeg har aldri reagert før. Er selv veldig snørrete i år...aldri reagert selv heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Går det ann å plutselig få reaksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før? Ja. Du trenger ikke være allergisk for å reagere. I år er det ekstremt mye pollen. Klør i nesa og nyser hele tiden, jeg. Og jeg har aldri reagert før. Er selv veldig snørrete i år...aldri reagert selv heller Bare jeg her som ikke har reagert på pollen i år, og heller aldri har gjort det? Eller mulig jeg sitter for mye innendørs.. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hehe, får ereksjon av pollen Flaut når eg sitt på skulen i joggebukse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hehe, får ereksjon av pollen Flaut når eg sitt på skulen i joggebukse Da sa HVAFORNOE!? Damn.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Går det ann å plutselig få reaksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før? Ja. Du trenger ikke være allergisk for å reagere. I år er det ekstremt mye pollen. Klør i nesa og nyser hele tiden, jeg. Og jeg har aldri reagert før. Er selv veldig snørrete i år...aldri reagert selv heller Bare jeg her som ikke har reagert på pollen i år, og heller aldri har gjort det? Eller mulig jeg sitter for mye innendørs.. Tipper på den siste Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 modig å inrømme de ihvertfall Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Går det ann å plutselig få reaksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før? Jeg leste "Går det ann å plutselig få ereksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før?". Jeg er et håpløst tilfelle, tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 [quote name='Sameboe' post='13765230' Eller mulig jeg sitter for mye innendørs.. Tipper på den siste Er det nå jeg skal komme med en sprø konspirasjonsteori om at sola er ute etter å ta livet av meg? Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 sure why not? uansett ikke noe vi har hørt før eller ikke har mistanke om til og med solen hater deg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 [quote name='Sameboe' post='13765230' Eller mulig jeg sitter for mye innendørs.. Tipper på den siste Er det nå jeg skal komme med en sprø konspirasjonsteori om at sola er ute etter å ta livet av meg? Seff...Eller at du egentlig er en albino som farger håret og bruker linser for å gli mer inn i mengden, og ikke tåler sol Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvilke middel bruker dere mot pollen? Har avamys og aerius... Funker av og til... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Apropos sol, flott bilde av Atlantis og Hubble: http://apod.nasa.gov/apod/image/0905/atlan...y13_legault.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Eller Pac-Man med lukket munn og lukkede øyne.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hehe, får ereksjon av pollen Flaut når eg sitt på skulen i joggebukse Ok. Tøsa? Hvorfor er ikke facebook osv blokket nå ^^? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hehe, får ereksjon av pollen Flaut når eg sitt på skulen i joggebukse Ok. Tøsa? Hvorfor er ikke facebook osv blokket nå ^^? Nå blir det sikkert blocket også vet du x) Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hehe, får ereksjon av pollen Flaut når eg sitt på skulen i joggebukse Ok. Å herre... les nokre postar over før du... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hehe, får ereksjon av pollen Flaut når eg sitt på skulen i joggebukse Ok. Tøsa? Hvorfor er ikke facebook osv blokket nå ^^? Si det... Må være brannmuren her som er litt småkødden.. Dog, det finnes sine alt for lette måter å komme seg rundt den, uten proxy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg