Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Går det ann å plutselig få reaksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før?

Jeg leste "Går det ann å plutselig få ereksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før?". Jeg er et håpløst tilfelle, tror jeg :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går det ann å plutselig få reaksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før?

Ja. Du trenger ikke være allergisk for å reagere. I år er det ekstremt mye pollen. Klør i nesa og nyser hele tiden, jeg. Og jeg har aldri reagert før.

Er selv veldig snørrete i år...aldri reagert selv heller

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Går det ann å plutselig få reaksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før?

Ja. Du trenger ikke være allergisk for å reagere. I år er det ekstremt mye pollen. Klør i nesa og nyser hele tiden, jeg. Og jeg har aldri reagert før.

Er selv veldig snørrete i år...aldri reagert selv heller

 

Bare jeg her som ikke har reagert på pollen i år, og heller aldri har gjort det?

 

Eller mulig jeg sitter for mye innendørs..

Lenke til kommentar
Går det ann å plutselig få reaksjon i auga på grunn av pollen vist eg ikkje har hatt det før?

Ja. Du trenger ikke være allergisk for å reagere. I år er det ekstremt mye pollen. Klør i nesa og nyser hele tiden, jeg. Og jeg har aldri reagert før.

Er selv veldig snørrete i år...aldri reagert selv heller

 

Bare jeg her som ikke har reagert på pollen i år, og heller aldri har gjort det?

 

Eller mulig jeg sitter for mye innendørs..

Tipper på den siste :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
[quote name='Sameboe' post='13765230'

Eller mulig jeg sitter for mye innendørs..

Tipper på den siste :p

 

Er det nå jeg skal komme med en sprø konspirasjonsteori om at sola er ute etter å ta livet av meg?

Lenke til kommentar
[quote name='Sameboe' post='13765230'

Eller mulig jeg sitter for mye innendørs..

Tipper på den siste :p

 

Er det nå jeg skal komme med en sprø konspirasjonsteori om at sola er ute etter å ta livet av meg?

Seff...Eller at du egentlig er en albino som farger håret og bruker linser for å gli mer inn i mengden, og ikke tåler sol :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hehe, får ereksjon av pollen :wallbash: Flaut når eg sitt på skulen i joggebukse :wow:

Ok.

 

Tøsa? Hvorfor er ikke facebook osv blokket nå ^^?

 

Si det...

 

Må være brannmuren her som er litt småkødden..

Dog, det finnes sine alt for lette måter å komme seg rundt den, uten proxy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...