Lord Britishface Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Jeg har ikke lest den, men Naiv.Super og Doppler står høyt i kurs hos undertegnede. Loe kan sakene sine. Ja. Du kan så si. Han er jo forfatter av yrke. Noe må han gjøre riktig. Se! En grevling. Jeg skal kalle den Ottar. Endret 19. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hvordan var turen ute, Hoppende Bryster? Turen var fin, hun har plutselig blitt flink til å løpe i menneskelig tempo og ikke late som hun er på jakt. Var egentlig ganske deilig, pluss at noen av gatelyktene hadde fått ny lyspære. Flinke kommunen. <3 Gapwick: Haha, joa. Kanskje ikke det mest krevende. Men jeg føler likevel at en del forfattere som prøver seg på naivisme bommer. Endret 19. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Turen var fin, hun har plutselig blitt flink til å løpe i menneskelig tempo og ikke late som hun er på jakt. Var egentlig ganske deilig, pluss at noen av gatelyktene hadde fått ny lyspære. Flinke kommunen. <3 Så herlig. Kanskje vovsen sover snart da! Jeg gleder meg til imorgen. Da er det trening, samt at det er ei heit dame på treninga jeg gleder meg til å se. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hyggelig å se deg også Roy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Roooy! Jeg fikk ikke svar sist gang. Hvordan gikk det med Gølfen? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Ha ha, OJ. Didn't see you there. Wheelie: Ey! Joda, den blir hold kunstig i live ved hjelp av hyppige stopp med stramming av hjulbolter osv. Er på utkikk etter ny rånekasse. Endret 19. mai 2009 av Mimir Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Her er jo underholdning for resten av kvelden. Når vil vi forresten se deg på TV2 Zebra? Datasjur? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det går bra vettu Skal legge meg jeg, må være frisk og uthvilt til i morgen, så jeg kan levere en besvarelse på engelsk skriftlig eksamen som er verdig en sekser! Natta alle sammen! Sove søtt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Wheelie: Ey! Joda, den blir hold kunstig i live ved hjelp av hyppige stopp med stramming av hjulbolter osv. Er på utkikk etter nye rånekasse. Kan du komme på MSN? Jeg må høre hele historien, lol. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Haha, Roy på MSN? Skjer ikke. HEI, MIMIR, forresten. Hund1 har allerede lagt seg makelig til på senga mi, hylo. Døser og koser seg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Natta, Ola! Wheelie: Joda, MSN kan ordnes. I hvert fall en liten stund før jeg kvelder. Oda: ...MSN får gå for denne gang. Endret 19. mai 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Oda: Hva slags hund er det? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Apropos bøker, leste et utdrag av boka L av Erlend Loe... Virker som en absurd og god bok. Noen som anbefaler den? Jeg har ikke lest den, men Naiv.Super og Doppler står høyt i kurs hos undertegnede. Loe kan sakene sine. Loe er absolutt en potent forfatter med særpreg Boken L er å anbefale. samme med Naiv.Super. Doppler er bare en fantastisk god bok jeg trakk på smilebåndet annenhver side. å med det samme må du kjøpe volvo lastvagnar som er oppfølgeren til doppler Happy Reading Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Simen: Verdens fineste gordon setter. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Ja, de er fine! Vi skal få Golden Retriever til sommern (Juli) ... Endret 19. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ååh, så herlig! Jeg er allergisk mot dem. :< Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Uff da... Jeg er egentlig ikke noe hunde-menneske, det er de andre som har lyst på hund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg