Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rammstein frister det litt å se live, men jeg tror jeg skal klare meg uten. :wee:

Frister her og. Hadde vært balletøft!

Om jeg bare kunne fått sett én konsert i hele mitt liv ...

Fyttirakkern.

Vel...jeg var på denne jeg:

(crappy video)

DET var konserten sin :love:

45000 klikker fiiite mongo og moshpitten var et rene helvette å være i..christ..aldri vært med på mer gal publikum :wee:

DO WANT!

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til Hove. Babyshambles, Behemoth, Converge, Crystal Castles, Animal Alpha, Slagsmålsklubben, Familjen.. Aah. :love:

Behemoth er så jævelig kult :love:

Det er et band jeg skal se live :wee:

Det er et band jeg skal se live og. Om ca. 150 dager. :wee:
oi..The Chemical Brothers skal til roskilde i år...og radiohead
Jeg vurderer å reise direkte fra Hove til Roskilde, men jeg MÅ ha penger i slutten av Juli/begynnelsen av August.
Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til Hove. Babyshambles, Behemoth, Converge, Crystal Castles, Animal Alpha, Slagsmålsklubben, Familjen.. Aah. :love:

Behemoth er så jævelig kult :love:

Det er et band jeg skal se live :wee:

Det er et band jeg skal se live og. Om ca. 150 dager. :wee:
oi..The Chemical Brothers skal til roskilde i år...og radiohead
Jeg vurderer å reise direkte fra Hove til Roskilde, men jeg MÅ ha penger i slutten av Juli/begynnelsen av August.

Forbanna heldig gris :wee:

Sorry for mye Quoting

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke klarer å lære henne å være alene hjemme. Er ikke mer jobb til meg der jeg jobbet før og nå må jeg finne en ny en jeg kan ta med hunden på. Ikke har jeg noen kompetanse eller relevant utdanning av noe slag heller.

Veit ikke hva jeg skal gjøre jeg. Trenger jo penger.

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ikke klarer å lære henne å være alene hjemme. Er ikke mer jobb til meg der jeg jobbet før og nå må jeg finne en ny en jeg kan ta med hunden på. Ikke har jeg noen kompetanse eller relevant utdanning av noe slag heller.

Veit ikke hva jeg skal gjøre jeg. Trenger jo penger.

Ah..den der er litt værre ja =\

Forhørt deg på NAV-ting?

Lenke til kommentar
Ah..den der er litt værre ja =\

Forhørt deg på NAV-ting?

Har sjekket stillingsannonser og sånt. Skal til jobb-rådgiver på mandag. Hun sier nok at jeg må selge bikkja eller la være å få penger som vanlig. Og jeg ender vel opp på sosialen igjen eller uten penger i det heletatt.

Bra samboer har godt betalt jobb.

Lenke til kommentar
Har sjekket stillingsannonser og sånt. Skal til jobb-rådgiver på mandag. Hun sier nok at jeg må selge bikkja eller la være å få penger som vanlig. Og jeg ender vel opp på sosialen igjen eller uten penger i det heletatt.

Bra samboer har godt betalt jobb.

Kan hende vedkommende gjør, men aldri si aldri..det kan nok hende at noe dukker opp skal du sjå. En må bare finne mot til å gjøre de kampene rett og slett :)

(nei jeg er ikke rette personen til å snakke om å ta de kampene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...