Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Giring er komplisert :p

 

Dessuten er det alt for lite oppbevaringsplass på en moped. Må kjøre med sekk hele tida.

Du får ta å hive på litt trim på den :p

 

Edit: Nei det er ikke oppfordring til trim, sier det før det kommer en sint moderator med warn :p

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

Men... Det sa de om 30 Days of Night, Blue Velvet, alle norske skrekkfilmer av nyere dato osv. Hvorfor gjør de det mot meg?

 

Enig. Men jeg tror jeg kan høre det for meg når du gjør det såå tydelig. Du kan jo evt. legge ut lydklipp.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Giring er komplisert :p

 

Dessuten er det alt for lite oppbevaringsplass på en moped. Må kjøre med sekk hele tida.

Du får ta å hive på litt trim på den :p

 

Edit: Nei det er ikke oppfordring til trim, sier det før det kommer en sint moderator med warn :p

For mye snut rundt meg. Vel, hjemme hos foreldra mine hvor hu står siden jeg ikke har noe plass å sette henne her og ikke tør å kjøre i en by fordi jeg ikke husker trafikkreglene noe særlig godt :p

3 snut på 1 km, og to av de er veldig glade i å ta ungdommer for trimma mopeder og råkjøring med biler, samt komme og klage på at vi kommer hjem midt på natta :p

Lenke til kommentar
Men... Det sa de om 30 Days of Night, Blue Velvet, alle norske skrekkfilmer av nyere dato osv. Hvorfor gjør de det mot meg?

 

Enig. Men jeg tror jeg kan høre det for meg når du gjør det såå tydelig. Du kan jo evt. legge ut lydklipp.

Livet er ikke alltid rettferdig.

 

Jeg kommer SRSLY aldri til å legge ut annet enn bilder av penis/ansikt.

Lenke til kommentar
Giring er komplisert :p

 

Dessuten er det alt for lite oppbevaringsplass på en moped. Må kjøre med sekk hele tida.

Du får ta å hive på litt trim på den :p

 

Edit: Nei det er ikke oppfordring til trim, sier det før det kommer en sint moderator med warn :p

For mye snut rundt meg. Vel, hjemme hos foreldra mine hvor hu står siden jeg ikke har noe plass å sette henne her og ikke tør å kjøre i en by fordi jeg ikke husker trafikkreglene noe særlig godt :p

3 snut på 1 km, og to av de er veldig glade i å ta ungdommer for trimma mopeder og råkjøring med biler, samt komme og klage på at vi kommer hjem midt på natta :p

Er tryggest å kjøre orginalt da. Poltiet her er litt mer forståelsesfulle når det gjelder moped og trim. Var en gjeng på 10 stk som ble stoppa, ingen orginale mopeder. De bare sa at vi skulle kjøre litt saktere gjenom sentrum.

Lenke til kommentar
Men... Det sa de om 30 Days of Night, Blue Velvet, alle norske skrekkfilmer av nyere dato osv. Hvorfor gjør de det mot meg?

 

Enig. Men jeg tror jeg kan høre det for meg når du gjør det såå tydelig. Du kan jo evt. legge ut lydklipp.

Livet er ikke alltid rettferdig.

 

Jeg kommer SRSLY aldri til å legge ut annet enn bilder av penis/ansikt.

 

Så kjeeedelig du er.

 

Sunniva: Få deg jobb som telefonselger ellernoe. Sånne selskaper har det med å ansette underkvalifisert ungdom i store kvantaer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...