Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm.. hvor flink jeg er derimot, det kan diskuteres :p første gang jeg kjørte bil klarte jeg å kjøre på terrassen til veninnen min, og har bla kjørt I et autovern med scooteren min, haha :grin:

Slår deg. Glatt.

Jeg sovna kjørende og kræsja med en buss noen hundre meter etter at jeg sovna. Bussen hadde stoppa. Jeg lå i 50.

 

Jeg har også sovna og holdt på å kjøre i elva, kjørt inn i et par-tre skilt, autovernet, en garasjeport og what not. :p

WTF :!: Er det mulig xD Sjur er en trafikkfare uten like!

Lenke til kommentar
Hm.. hvor flink jeg er derimot, det kan diskuteres :p første gang jeg kjørte bil klarte jeg å kjøre på terrassen til veninnen min, og har bla kjørt I et autovern med scooteren min, haha :grin:

Slår deg. Glatt.

Jeg sovna kjørende og kræsja med en buss noen hundre meter etter at jeg sovna. Bussen hadde stoppa. Jeg lå i 50.

 

Jeg har også sovna og holdt på å kjøre i elva, kjørt inn i et par-tre skilt, autovernet, en garasjeport og what not. :p

Kødder du :o wææ, bra det gikk bra da!

 

Så du har allerede scooter, men kikker på moped? Logikk, much?

 

For er lei scooter, vil ha moped =)

 

Jeg er lei moped, vil ha scooter.

Bytte? xD

Ja, hvilken moped har du da?:D

Lenke til kommentar

 

Hm.. hvor flink jeg er derimot, det kan diskuteres :p første gang jeg kjørte bil klarte jeg å kjøre på terrassen til veninnen min, og har bla kjørt I et autovern med scooteren min, haha :grin:

Slår deg. Glatt.

Jeg sovna kjørende og kræsja med en buss noen hundre meter etter at jeg sovna. Bussen hadde stoppa. Jeg lå i 50.

 

Jeg har også sovna og holdt på å kjøre i elva, kjørt inn i et par-tre skilt, autovernet, en garasjeport og what not. :p

Kødder du :o wææ, bra det gikk bra da!

 

Så du har allerede scooter, men kikker på moped? Logikk, much?

 

For er lei scooter, vil ha moped =)

 

Jeg er lei moped, vil ha scooter.

Bytte? xD

Ja, hvilken moped har du da?:D

 

 

Rieju MRX ^^,

Endret av Torg3r
Lenke til kommentar

Sunniva, bra og bra.

Jeg er på min andre scooter og den starter nå bare når det er sol og den har stått i sola et par timer. Alt av elektronikk og innmat generelt er bytta ut et par-tre ganger, har punktert 30-40 ganger på noen få år (scootere passer seg visst ikke til røff skogskjøring eller til å kjøre på gangfelt :p ) og anlegget og neonlysa er tatt ut og står i garasjen til en kompis.

Men jeg er så glad i henne at jeg selger / vraker henne ikke for alt i verden.

 

Og jeg har ikke blitt noe bedre av å treffe alskens :p

Lenke til kommentar
Sunniva, bra og bra.

Jeg er på min andre scooter og den starter nå bare når det er sol og den har stått i sola et par timer. Alt av elektronikk og innmat generelt er bytta ut et par-tre ganger, har punktert 30-40 ganger på noen få år (scootere passer seg visst ikke til røff skogskjøring eller til å kjøre på gangfelt :p ) og anlegget og neonlysa er tatt ut og står i garasjen til en kompis.

Men jeg er så glad i henne at jeg selger / vraker henne ikke for alt i verden.

 

Og jeg har ikke blitt noe bedre av å treffe alskens :p

 

Aaw, så søtt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...