tsghost Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Så du har allerede scooter, men kikker på moped? Logikk, much? For er lei scooter, vil ha moped =) Jeg er lei moped, vil ha scooter. Bytte? xD Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 God kveld folkens! Hva skjer? Sitter og drikker vann, tenker på ei herlig jente og hører på Null$katte$nylterne. Tar livet helt og holdent med ro og ofrer ikke morgendagens eksamen en tanke. Godt å se at det ikke bare er meg som har skjønt det! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hm.. hvor flink jeg er derimot, det kan diskuteres første gang jeg kjørte bil klarte jeg å kjøre på terrassen til veninnen min, og har bla kjørt I et autovern med scooteren min, haha Slår deg. Glatt. Jeg sovna kjørende og kræsja med en buss noen hundre meter etter at jeg sovna. Bussen hadde stoppa. Jeg lå i 50. Jeg har også sovna og holdt på å kjøre i elva, kjørt inn i et par-tre skilt, autovernet, en garasjeport og what not. WTF :!: Er det mulig xD Sjur er en trafikkfare uten like! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 KANKE KJØRE SCOOTER, MÅ KJØRE TRÅMOPPE. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hm.. hvor flink jeg er derimot, det kan diskuteres første gang jeg kjørte bil klarte jeg å kjøre på terrassen til veninnen min, og har bla kjørt I et autovern med scooteren min, haha Slår deg. Glatt. Jeg sovna kjørende og kræsja med en buss noen hundre meter etter at jeg sovna. Bussen hadde stoppa. Jeg lå i 50. Jeg har også sovna og holdt på å kjøre i elva, kjørt inn i et par-tre skilt, autovernet, en garasjeport og what not. Kødder du :o wææ, bra det gikk bra da! Så du har allerede scooter, men kikker på moped? Logikk, much? For er lei scooter, vil ha moped =) Jeg er lei moped, vil ha scooter. Bytte? xD Ja, hvilken moped har du da? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hm.. hvor flink jeg er derimot, det kan diskuteres første gang jeg kjørte bil klarte jeg å kjøre på terrassen til veninnen min, og har bla kjørt I et autovern med scooteren min, haha Slår deg. Glatt. Jeg sovna kjørende og kræsja med en buss noen hundre meter etter at jeg sovna. Bussen hadde stoppa. Jeg lå i 50. Jeg har også sovna og holdt på å kjøre i elva, kjørt inn i et par-tre skilt, autovernet, en garasjeport og what not. Kødder du :o wææ, bra det gikk bra da! Så du har allerede scooter, men kikker på moped? Logikk, much? For er lei scooter, vil ha moped =) Jeg er lei moped, vil ha scooter. Bytte? xD Ja, hvilken moped har du da? Rieju MRX ^^, Endret 19. mai 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har ikke på pcn. Kan se om jeg får tatt imorgen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 den jeg ikke har oppdatert på lenge? Jah. Vært mye ute i det siste? Fått åpna noen sett? nytt innlegg der nå, og JA så absolutt ;D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sunniva, bra og bra. Jeg er på min andre scooter og den starter nå bare når det er sol og den har stått i sola et par timer. Alt av elektronikk og innmat generelt er bytta ut et par-tre ganger, har punktert 30-40 ganger på noen få år (scootere passer seg visst ikke til røff skogskjøring eller til å kjøre på gangfelt ) og anlegget og neonlysa er tatt ut og står i garasjen til en kompis. Men jeg er så glad i henne at jeg selger / vraker henne ikke for alt i verden. Og jeg har ikke blitt noe bedre av å treffe alskens Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sunniva, bra og bra.Jeg er på min andre scooter og den starter nå bare når det er sol og den har stått i sola et par timer. Alt av elektronikk og innmat generelt er bytta ut et par-tre ganger, har punktert 30-40 ganger på noen få år (scootere passer seg visst ikke til røff skogskjøring eller til å kjøre på gangfelt ) og anlegget og neonlysa er tatt ut og står i garasjen til en kompis. Men jeg er så glad i henne at jeg selger / vraker henne ikke for alt i verden. Og jeg har ikke blitt noe bedre av å treffe alskens Aaw, så søtt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hege Bethisaleth Gamle bilder riktignok Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Lykk meg ønske til på eksamen. Da. Natt god. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg liker ikke å tenke på at jeg har eksamen om 11,5 timer altså Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hege Bethisaleth Gamle bilder riktignok Den var nice da her er min: Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Scooter omg, må ha noe med giring. Kjedelig å kjøre det i lengden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Giring er komplisert Dessuten er det alt for lite oppbevaringsplass på en moped. Må kjøre med sekk hele tida. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg elsker The Shining! Når jeg tilfeldigvis kommer over bilder fra filmen, så blir jeg litt satt ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har ikke turt å se den enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg