Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Uff. Mopeder. Skal man først ha ped, så bør det nå helst være en Motorhispania. Enten en RX50 eller en Furia , typ rød eller gul :love: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Uff. Mopeder. Skal man først ha ped, så bør det nå helst være en Motorhispania. Enten en RX50 eller en Furia , typ rød eller gul :love: Tempo Corvette FTW! Endret 19. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Verdt det om du trimmer. den er trimmet =p http://mc.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=p...AdItemId=834061 Hahaha, den sykkelen er heifra. Fra en kar jeg vet hvem det er. Etter hva jeg har fått med meg går den som faen, men karen har grisekjørt så jævligt i snart 2 år. Imo ikke gå for den der, må være fucka til tusen. Har 6mnd garanti om noe går galt! står i annonsen. Pluss jeg er den som kjører ganske pent Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Pluss jeg er den som kjører ganske pent Pfff :!: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 God kveld folkens! Hva skjer? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Uff. Mopeder. Skal man først ha ped, så bør det nå helst være en Motorhispania. Enten en RX50 eller en Furia , typ rød eller gul :love: Tempo Corvette FTW! Tempo stiller i egen klasse, Lars Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det sier du frem til du vet sykkelens begrensninger og dine begrensninger, SunnivaKL. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 God kveld folkens! Hva skjer? Sitter og drikker vann, tenker på ei herlig jente og hører på Null$katte$nylterne. Tar livet helt og holdent med ro og ofrer ikke morgendagens eksamen en tanke. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Pluss jeg er den som kjører ganske pent Kjønn: Jente Motsigende, much? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Pluss jeg er den som kjører ganske pent Kjønn: Jente Motsigende, much? I lol'd Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Ikke det jeg har hørt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legg spesielt merke til at ordet "å kjøre" har flere betydninger og hentydninger Endret 19. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Ikke det jeg har hørt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legg spesielt merke til at ordet "å kjøre" har flere betydninger og hentydninger Haha...jeg lo igjen :!: Rart en elsker deg Wheelie xD Endret 19. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hm.. hvor flink jeg er derimot, det kan diskuteres første gang jeg kjørte bil klarte jeg å kjøre på terrassen til veninnen min, og har bla kjørt I et autovern med scooteren min, haha Ikke det jeg har hørt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legg spesielt merke til at ordet "å kjøre" har flere betydninger og hentydninger Tss haha vær litt grei da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 God kveld folkens! Hva skjer? Leser Pickup bloggen til samebror. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Så du har allerede scooter, men kikker på moped? Logikk, much? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 God kveld folkens! Hva skjer? Leser Pickup bloggen til samebror. den jeg ikke har oppdatert på lenge? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 den jeg ikke har oppdatert på lenge? Jah. Vært mye ute i det siste? Fått åpna noen sett? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Så du har allerede scooter, men kikker på moped? Logikk, much? For er lei scooter, vil ha moped =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hm.. hvor flink jeg er derimot, det kan diskuteres første gang jeg kjørte bil klarte jeg å kjøre på terrassen til veninnen min, og har bla kjørt I et autovern med scooteren min, haha Slår deg. Glatt. Jeg sovna kjørende og kræsja med en buss noen hundre meter etter at jeg sovna. Bussen hadde stoppa. Jeg lå i 50. Jeg har også sovna og holdt på å kjøre i elva, kjørt inn i et par-tre skilt, autovernet, en garasjeport og what not. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg