Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du hva... nå blir jeg litt sint her :p

Bare fordi vi kommer med gode argumenter :p?

Nei, for at dere er negativ og dreper håpet mitt om å få den mopeden!!!

Bli sint! UNLEASH THE ANGER! Vi vil bare at CypheroN skal få seg litt piercing :ph34r:

haha!:)

Er ikke negativ, vi sier bare at du sparer mer på å spare til lappen ;)

Lenke til kommentar
Sunniva, helt ærlig. Vil du ha råd til å sløse bort penger nå også bruke 20K (ca bare på lappen) til bil også kjøpe deg en bil i tilleg som koster alt ifra 5000-4.8 mill?

Mamma og de betaler halve lappen for meg. Men skal begynne å spare, er jo enda 2 år til da. Skal begynne å jobbe snart ;)

Vet du hva... nå blir jeg litt sint her :p

Bare fordi vi kommer med gode argumenter :p?

Nei, for at dere er negativ og dreper håpet mitt om å få den mopeden!!!

Bli sint! UNLEASH THE ANGER! Vi vil bare at CypheroN skal få seg litt piercing :ph34r:

haha!:)

Er ikke negativ, vi sier bare at du sparer mer på å spare til lappen ;)

Javell, har fått det med meg nå ;)

Lenke til kommentar
Lucky you. Jeg får ikke lønn for i slutten av måneden. Så skal jeg på kurs i Sverige! :fun:

Hmm, Sverige, you say? Kurs høres gøy ut! :fun:

Meeeen, tror jeg legger meg igjen, jeg. Så lønna kommer fortere. Har til og med skrevet lang handleliste for å huske alt man skal ha på butikken =P

Lenke til kommentar

Mmmh, Quiche. Jeg har fått helt dilla på å lage Quiche Lorraine i det siste. Det er relativt billig å lage, ufattelig enkelt, og smaker nesten like bra som den man får kjøpt på gatekafeer i Frankrike. Anbefales for alle som er lei av kylligfileten med ris eller slappe woker dag ut og dag inn. Med litt grønt til er det både magert og sunt også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...