Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt har jeg funnet fire andre steder hvor dette fungerer. Takk, Slimda. Nå har du gitt meg noe å gjøre... Dagen før eksamen. Din skyld om jeg stryker nå.

 

Vil dere vite hvor det er? VIL DERE?

 

FINN UT SELV!

 

Effektene når man gjør dette på denne siden var interessante.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Roskilde-billetten min har ligget i lommeboka mi i tre uker nå. Smått nervøs for å miste den, men hvis jeg legger den et "lurt" sted, finner jeg den ikke igjen.

Tror jeg kan trenge litt opplæring der. Og samtidig vil jeg si at om noen låner en bok av meg med en Wacken 09-billett i, så vil jeg sette pris på å få tilbake billetten før festivalen starter.

 

Nei, kanskje sove litt? =]

Lenke til kommentar
Roskilde-billetten min har ligget i lommeboka mi i tre uker nå. Smått nervøs for å miste den, men hvis jeg legger den et "lurt" sted, finner jeg den ikke igjen.

Jeg tviler på at du glemmer den hvis du legger den i en skuff eller lignende. Du kan si til meg hvor du legger den, så kan jeg minne deg på det om du glemmer det. ;D

 

Jeg tror ikke du glemmer det om du mister den, og må kjøpe en ny. :)

 

 

Btw, hvem skal du dra med, og hvor skal dere campe?

Lenke til kommentar

Blir en haug med venner. Ingen forumhorer i år (med mindre Hylo skal). Aids skal til USA i stedet.

Vi kommer nok til å prøve oss på Camp C. Navnet er usikkert. Noen forslag er Camp Paris Hilton/Lindsey Lohan og Camp Wergeland. Moro blir det nok uansett. :)

 

Hvorfor Camp Serious? Og aner der hvor dere skal campe?

Endret av :--}D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...