hylo Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Cuddling more and driving slow, with no particular place to go. *dumtidum* No particular place to go So we parked way out on ko-ko-mo The night was young and the moon was gold So we both decided to take a stroll Can you image the way I felt I couldn't unfasten her safety belt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Dere har ikke nok hår på snabben *ta ting ut av kontekst* Når ble det positivt å se ut som en sau på/rundt kjeppen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Dere har ikke nok hår på snabben *ta ting ut av kontekst* Når ble det positivt å se ut som en sau på/rundt kjeppen? Nå snakket vi ikke definitivt urskog eller her da Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Når du er ute etter sauer.. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Cuddling more and driving slow, with no particular place to go. *dumtidum* No particular place to go So we parked way out on ko-ko-mo The night was young and the moon was gold So we both decided to take a stroll Can you image the way I felt I couldn't unfasten her safety belt Riding along in my calaboose Still trying to get her belt unloose All the way home I held a grudge For the safety belt that wouldn’t budge Cruising and playing the radio With no particular place to go Du hører på Thorogood-versjonen håper jeg? Ellers blir det bank. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 "bæbæ lille-lam er langt ifra tam" RAWR! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 *ta ting ut av kontekst* Når ble det positivt å se ut som en sau på/rundt kjeppen?Når det ble positivt? Bare se på meg, jeg oser av positiv utstråling! Du hører på Thorogood-versjonen håper jeg? Ellers blir det bank. Yaaaaaaa'a. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) *ta ting ut av kontekst* Når ble det positivt å se ut som en sau på/rundt kjeppen?Når det ble positivt? Bare se på meg, jeg oser av positiv utstråling! Og blir det noe på deg? Nevermind, vi tar ikke dette her, for det blir en evig comeback på meg nå, kjenner jeg. Endret 19. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 BORTE : D Ler like mye hver gang. "Bjabfdkjdf will miss you", også er det folk du ikke har snakka med på tredve år. SKRAM will miss you. OMG LOL. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 *ta ting ut av kontekst* Når ble det positivt å se ut som en sau på/rundt kjeppen?Når det ble positivt? Bare se på meg, jeg oser av positiv utstråling! Haha. Hahaha. Hah. Hah. Haha. <3 BORTE : D Ler like mye hver gang. "Bjabfdkjdf will miss you", også er det folk du ikke har snakka med på tredve år. SKRAM will miss you. OMG LOL. HAH!!!! Nå lo jeg høyt. Bedre å bli lam, enn å ligge med Skram. Damdamdam. Skulle faen meg laga en låt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 *ta ting ut av kontekst* Når ble det positivt å se ut som en sau på/rundt kjeppen?Når det ble positivt? Bare se på meg, jeg oser av positiv utstråling! Og blir det noe på deg? Nevermind, vi tar ikke dette her, for det blir en evig cockslap på meg nå kjenner jeg. You got that right, mr. I got kinda blown off like hell! Haha. Hahaha. Hah. Hah. Haha. <3HIEHE. I'm that kinda hairy guy. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Haha. Hahaha. Hah. Hah. Haha. <3HIEHE. I'm that kinda hairy guy. Jeg lo mer av at du hevder at du har positiv utstråling. Jeg holdt på å drite på meg når jeg kom til Marius fordi du så så sint ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som kan forklare meg bruk av Final Cut Server, prinsippene for generell digitalisering og grunnleggende struktur og virkemåte for en RSS-feed? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg lo mer av at du hevder at du har positiv utstråling. Jeg holdt på å drite på meg når jeg kom til Marius fordi du så så sint ut Pfffft! Jeg er bare hyggelig jeg! Og positiv. Det er derfor jeg vinner The Positive Awards © hvert år. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg lo mer av at du hevder at du har positiv utstråling. Jeg holdt på å drite på meg når jeg kom til Marius fordi du så så sint ut Pfffft! Jeg er bare hyggelig jeg! Og positiv. Det er derfor jeg vinner The Positive Awards © hvert år. Du ser sint ut uansett hva du sier, Larsemann! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Du ser sint ut uansett hva du sier, Larsemann! Det er uansett litt av sjarmen min. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 I need to take a crap Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Det har jeg ikke sagt noe på Det med sjarmen, altså D: Endret 19. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Javel da, får vel gå å straffe dassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg