Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Åhh. Haha. Ja, jeg kommer ikke til å få levert den uansett. Får ikke tatt bilder før imårra og da er det brått snaaaut med tid. Sitter du på skolen alene? xD

 

Haha. Neida. Ida, Christine, marie og Aleksander er her^-^

Men skal vel snart dra^-^

 

Ahh, mysmys. Jeg venter på Dennis. Har en følelse av at det her ikke blir ett like koselig besøk som det pleier. Men. Jeg håper på det beste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jonas, seriøst. Du har for sær humor noenganger. "Haha, se på han japsa som lager mat da, det er dritmorsomt for han har bilde av seg selv på forkleet". >_>

Hvordan kan dette ikke være morsomt?

Se filmen hos Youtube

:fun:

 

Ahh, mysmys. Jeg venter på Dennis. Har en følelse av at det her ikke blir ett like koselig besøk som det pleier. Men. Jeg håper på det beste.

Gogogo PM og fortell! =)

Lenke til kommentar

"Think of it like a movie. The Torah is the first one, and the New Testament is the sequel. Then the Qu'ran comes out, and it retcons the last one like it never happened. There's still Jesus, but he's not the main character anymore, and the messiah hasn't shown up yet.

 

Jews like the first movie but ignored the sequels, Christians think you need to watch the first two, but the third movie doesn't count, Moslems think the third one was the best, and Mormons liked the second one so much they started writing fanfiction that doesn't fit with ANY of the series canon."

 

Godt forklart ^^

Lenke til kommentar
Ahh, mysmys. Jeg venter på Dennis. Har en følelse av at det her ikke blir ett like koselig besøk som det pleier. Men. Jeg håper på det beste.

 

 

/: Jeg og ):

 

Gjør sikkert det. Håper jeg!

 

FAEN

"Du har ett nytt e-post meddelande från Facebook."

 

Tror kanskje ikke profilen ble deaktivert likevel?

Lenke til kommentar

Ja.

 

1.: Dave ER pro at cooking.

2.: Jeg har jogga 8,5 km på 29 minutter nå.

3.: Jeg har på meg shorts.

4.: Jeg har akkurat lagt merke til at det gjør vondt å dra av bukser over leggene. Det lugger i hårene.

5.: Jeg var tørst, men jeg fikk vann.

Lenke til kommentar
Ahh, mysmys. Jeg venter på Dennis. Har en følelse av at det her ikke blir ett like koselig besøk som det pleier. Men. Jeg håper på det beste.

 

 

/: Jeg og ):

 

Gjør sikkert det. Håper jeg!

 

FAEN

"Du har ett nytt e-post meddelande från Facebook."

 

Tror kanskje ikke profilen ble deaktivert likevel?

Hotmail på svensk :ph34r: ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...