Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Åhh. Haha. Ja, jeg kommer ikke til å få levert den uansett. Får ikke tatt bilder før imårra og da er det brått snaaaut med tid. Sitter du på skolen alene? xD Haha. Neida. Ida, Christine, marie og Aleksander er her^-^ Men skal vel snart dra^-^ Ahh, mysmys. Jeg venter på Dennis. Har en følelse av at det her ikke blir ett like koselig besøk som det pleier. Men. Jeg håper på det beste. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) NEIIII. Fy helvete. Nå har tv'n min tatt kvelden. Jeg dør innvendig. Vil du låne min? Endret 19. mai 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 NEIIII. Fy helvete. Nå har tv'n min tatt kvelden. Jeg dør innvendig. Vil du låne min? JA, GIEF!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Herre faen, jeg er trett.Mikkel, fått med deg siste nytt? Jeg skal bli sunn og skal få deg til å dra meg med ut og jogge en dag Bli med på 3T i kveld da Ikke i kveld. Eksamen i morra Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jonas, seriøst. Du har for sær humor noenganger. "Haha, se på han japsa som lager mat da, det er dritmorsomt for han har bilde av seg selv på forkleet". >_> Hvordan kan dette ikke være morsomt? Se filmen hos Youtube Ahh, mysmys. Jeg venter på Dennis. Har en følelse av at det her ikke blir ett like koselig besøk som det pleier. Men. Jeg håper på det beste. Gogogo PM og fortell! =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Herre faen, jeg er trett.Mikkel, fått med deg siste nytt? Jeg skal bli sunn og skal få deg til å dra meg med ut og jogge en dag Bli med på 3T i kveld da Ikke i kveld. Eksamen i morra Du skal værsegod få vise hva du er god for å bli med en gang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 "Think of it like a movie. The Torah is the first one, and the New Testament is the sequel. Then the Qu'ran comes out, and it retcons the last one like it never happened. There's still Jesus, but he's not the main character anymore, and the messiah hasn't shown up yet. Jews like the first movie but ignored the sequels, Christians think you need to watch the first two, but the third movie doesn't count, Moslems think the third one was the best, and Mormons liked the second one so much they started writing fanfiction that doesn't fit with ANY of the series canon." Godt forklart ^^ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ahh, mysmys. Jeg venter på Dennis. Har en følelse av at det her ikke blir ett like koselig besøk som det pleier. Men. Jeg håper på det beste. /: Jeg og ): Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ahh, mysmys. Jeg venter på Dennis. Har en følelse av at det her ikke blir ett like koselig besøk som det pleier. Men. Jeg håper på det beste. /: Jeg og ): Gjør sikkert det. Håper jeg! FAEN "Du har ett nytt e-post meddelande från Facebook." Tror kanskje ikke profilen ble deaktivert likevel? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ja. 1.: Dave ER pro at cooking. 2.: Jeg har jogga 8,5 km på 29 minutter nå. 3.: Jeg har på meg shorts. 4.: Jeg har akkurat lagt merke til at det gjør vondt å dra av bukser over leggene. Det lugger i hårene. 5.: Jeg var tørst, men jeg fikk vann. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ahh, mysmys. Jeg venter på Dennis. Har en følelse av at det her ikke blir ett like koselig besøk som det pleier. Men. Jeg håper på det beste. /: Jeg og ): Gjør sikkert det. Håper jeg! FAEN "Du har ett nytt e-post meddelande från Facebook." Tror kanskje ikke profilen ble deaktivert likevel? Hotmail på svensk ? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har da for faen alt på svensk! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Faenmeg bra for deg Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Faenmeg bra for deg Visst faen er det det Haha. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 JESS, visste ikke at det var offentlig fridag på fredag. Ah, lykkens dag Og ang. punkt 2: Da kraver du fint inntakskravet ditt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Da satt man på skolen og gjorde ikke en dritt igjen .__. oO Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Er det fri på fredag? Jeg har fri på tors, men har tentamen på fredag.. hadde vært sykt digg med langhelg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Sexsammens periode vetts Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Er det fri på fredag? Jeg har fri på tors, men har tentamen på fredag.. hadde vært sykt digg med langhelg. Tror det er fri for alle som ikke har eksamen. Jeg har fri på fredag vet jeg, men jeg kom ikke opp i noe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har også fri på Torsdag og Fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg