Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Tittei. Jeg gidder ikke noen bildekritikk på dette bildet, så jeg spør bare her: I "vanlig" form eller bredformat? Vanlig Bred/wide Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Begge er (veldig) fine, men foretrekker vanlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Trenger ikke være lurt så lenge det ser bra ut Og så lenge du har noen å whine til? =D Seff. Haha Ah, er så mye bra på MuLifeIsAverage! Today, I realised I was late for the bus. I ran to the bus stop to increase my chance of catching the bus. I caught it. MLIA Today, I looked in the mirror at my stomach and said I was going to do some sit-ups. I never got around to it. MLIA. Today it was my friends birthday I told him happy birthday on facebook. MLIA Hahaha, jeg tror jeg er litt average Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Det var det jeg følte mest for selv, men jeg er generelt sett veldig gla i bredformat, så derfor jeg alltid prøver å få til noe som wide. Men her er jeg som sagt enig med dere. Thanks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Herre faen, jeg er trett. Mikkel, fått med deg siste nytt? Jeg skal bli sunn og skal få deg til å dra meg med ut og jogge en dag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Herre faen, jeg er trett.Mikkel, fått med deg siste nytt? Jeg skal bli sunn og skal få deg til å dra meg med ut og jogge en dag Bli med på 3T i kveld da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Da var men ferdig å ta bilder! Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ossen ble bildene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Lenge siden jeg har tatt bilder, men har et lite lass liggende som jeg ser gjennom og etterbehandler. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jonas, seriøst. Du har for sær humor noenganger. "Haha, se på han japsa som lager mat da, det er dritmorsomt for han har bilde av seg selv på forkleet". >_> Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ossen ble bildene? Rævva Dette var ikke mitt private kamera, og objektivet var rævv! Men de ble jo greie nok Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 ._. Hvorfor i helvette er ikke du på solen i dag Kine? :3 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 ._. Hvorfor i helvette er ikke du på solen i dag Kine? :3 Fordi jeg fant ut at jeg var trøtt idag tidlig. Haha. Og det hadde jo vært ulogisk å fortsatt være på skolen nå som vi har slutta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ossen ble bildene? Rævva Dette var ikke mitt private kamera, og objektivet var rævv! Men de ble jo greie nok Det er vel fotografen som tar bildene, ikke utstyret Selv om utstyret hjelper noe jævlig til tider. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Fordi jeg fant ut at jeg var trøtt idag tidlig. Haha. Og det hadde jo vært ulogisk å fortsatt være på skolen nå som vi har slutta? Men jeg er fortsatt det vettu. Foto dritten skal leveres i mårra jooo /: Også venter jeg på Torger^-^ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Fordi jeg fant ut at jeg var trøtt idag tidlig. Haha. Og det hadde jo vært ulogisk å fortsatt være på skolen nå som vi har slutta? Men jeg er fortsatt det vettu. Foto dritten skal leveres i mårra jooo /: Også venter jeg på Torger^-^ Åhh. Haha. Ja, jeg kommer ikke til å få levert den uansett. Får ikke tatt bilder før imårra og da er det brått snaaaut med tid. Sitter du på skolen alene? xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ossen ble bildene? Rævva Dette var ikke mitt private kamera, og objektivet var rævv! Men de ble jo greie nok Det er vel fotografen som tar bildene, ikke utstyret Selv om utstyret hjelper noe jævlig til tider. Altså dette objektiv var drit dårlig, samt en eldre modell enn det jeg har selv...så det var ganske uvant Men bildene ble jo greie da Et bilde jeg tok Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 NEIIII. Fy helvete. Nå har tv'n min tatt kvelden. Jeg dør innvendig. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Åhh. Haha. Ja, jeg kommer ikke til å få levert den uansett. Får ikke tatt bilder før imårra og da er det brått snaaaut med tid. Sitter du på skolen alene? xD Haha. Neida. Ida, Christine, marie og Aleksander er her^-^ Men skal vel snart dra^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg