Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Tittei.

Jeg gidder ikke noen bildekritikk på dette bildet, så jeg spør bare her: I "vanlig" form eller bredformat?

Vanlig

post-136301-1242733481_thumb.jpg

Bred/wide

post-136301-1242733504_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger ikke være lurt så lenge det ser bra ut :D

Og så lenge du har noen å whine til? =D

Seff. :D

Haha :love:

Ah, er så mye bra på MuLifeIsAverage!

Today, I realised I was late for the bus. I ran to the bus stop to increase my chance of catching the bus. I caught it. MLIA

Today, I looked in the mirror at my stomach and said I was going to do some sit-ups. I never got around to it. MLIA.

Today it was my friends birthday I told him happy birthday on facebook. MLIA

Hahaha, jeg tror jeg er litt average :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det var det jeg følte mest for selv, men jeg er generelt sett veldig gla i bredformat, så derfor jeg alltid prøver å få til noe som wide. Men her er jeg som sagt enig med dere. Thanks :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Lenge siden jeg har tatt bilder, men har et lite lass liggende som jeg ser gjennom og etterbehandler. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Ossen ble bildene?

Rævva :w00t: Dette var ikke mitt private kamera, og objektivet var rævv! Men de ble jo greie nok ;)

Det er vel fotografen som tar bildene, ikke utstyret

Selv om utstyret hjelper noe jævlig til tider. :p

Lenke til kommentar
Fordi jeg fant ut at jeg var trøtt idag tidlig. Haha. Og det hadde jo vært ulogisk å fortsatt være på skolen nå som vi har slutta? :p

Men jeg er fortsatt det vettu. Foto dritten skal leveres i mårra jooo /: Også venter jeg på Torger^-^

Lenke til kommentar
Fordi jeg fant ut at jeg var trøtt idag tidlig. Haha. Og det hadde jo vært ulogisk å fortsatt være på skolen nå som vi har slutta? :p

Men jeg er fortsatt det vettu. Foto dritten skal leveres i mårra jooo /: Også venter jeg på Torger^-^

Åhh. Haha. Ja, jeg kommer ikke til å få levert den uansett. Får ikke tatt bilder før imårra og da er det brått snaaaut med tid. Sitter du på skolen alene? xD

Lenke til kommentar
Ossen ble bildene?

Rævva :w00t: Dette var ikke mitt private kamera, og objektivet var rævv! Men de ble jo greie nok ;)

Det er vel fotografen som tar bildene, ikke utstyret

Selv om utstyret hjelper noe jævlig til tider. :p

Altså dette objektiv var drit dårlig, samt en eldre modell enn det jeg har selv...så det var ganske uvant :p Men bildene ble jo greie da :)

Et bilde jeg tok ;)

post-114266-1242734999_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Åhh. Haha. Ja, jeg kommer ikke til å få levert den uansett. Får ikke tatt bilder før imårra og da er det brått snaaaut med tid. Sitter du på skolen alene? xD

Haha. Neida. Ida, Christine, marie og Aleksander er her^-^

Men skal vel snart dra^-^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...