Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Tittei.

Jeg gidder ikke noen bildekritikk på dette bildet, så jeg spør bare her: I "vanlig" form eller bredformat?

 

Vanlig

post-136301-1242733481_thumb.jpg

 

Bred/wide

post-136301-1242733504_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger ikke være lurt så lenge det ser bra ut :D

Og så lenge du har noen å whine til? =D

Seff. :D

Haha :love:

 

Ah, er så mye bra på MuLifeIsAverage!

 

Today, I realised I was late for the bus. I ran to the bus stop to increase my chance of catching the bus. I caught it. MLIA

 

Today, I looked in the mirror at my stomach and said I was going to do some sit-ups. I never got around to it. MLIA.

 

Today it was my friends birthday I told him happy birthday on facebook. MLIA

 

Hahaha, jeg tror jeg er litt average :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det var det jeg følte mest for selv, men jeg er generelt sett veldig gla i bredformat, så derfor jeg alltid prøver å få til noe som wide. Men her er jeg som sagt enig med dere. Thanks :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Ossen ble bildene?

Rævva :w00t: Dette var ikke mitt private kamera, og objektivet var rævv! Men de ble jo greie nok ;)

 

Det er vel fotografen som tar bildene, ikke utstyret

Selv om utstyret hjelper noe jævlig til tider. :p

Lenke til kommentar
Fordi jeg fant ut at jeg var trøtt idag tidlig. Haha. Og det hadde jo vært ulogisk å fortsatt være på skolen nå som vi har slutta? :p

 

Men jeg er fortsatt det vettu. Foto dritten skal leveres i mårra jooo /: Også venter jeg på Torger^-^

 

Åhh. Haha. Ja, jeg kommer ikke til å få levert den uansett. Får ikke tatt bilder før imårra og da er det brått snaaaut med tid. Sitter du på skolen alene? xD

Lenke til kommentar
Ossen ble bildene?

Rævva :w00t: Dette var ikke mitt private kamera, og objektivet var rævv! Men de ble jo greie nok ;)

 

Det er vel fotografen som tar bildene, ikke utstyret

Selv om utstyret hjelper noe jævlig til tider. :p

Altså dette objektiv var drit dårlig, samt en eldre modell enn det jeg har selv...så det var ganske uvant :p Men bildene ble jo greie da :)

 

Et bilde jeg tok ;)

post-114266-1242734999_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...