Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Lurer på om jeg skal dope meg ned på anti-histaminer og gå meg en tur ut. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 bah, webdesign på skolen, og jeg er leeei. Hva skal jeg lage om? Lag en side om. ANE. Heh. Eller. Nei. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Skulle gjerne laget en side om noen, men må visst være IT-relatert >.< Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Faen så kjedelig webdesign er. Jeg gidder ikke tenke for deg engang. Jeg priser meg lykkelig over å være ferdig Nå kan det ha noe med at weblæreren vår er .. 80% døv. Men likevel. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er IT-relatert. Bare husk å nevne nettsia mi + div andre ting Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Haha Tipper jeg bare later som jeg skal lære mer PHP, og "lese" litt på nettet Endret 19. mai 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Rart du synes det er vanskelig å lære deg PHP, Torger Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Haha, nå når vi er på skolen, uten lærer og skal ha webdesign.. Gidder man da? Hadde lærærn vært her, hadde jeg ihvertfall gjort noe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er stuptrett, har eksamensnerver, jeg kaldsvetter og har vondt i magen. Knall! Det var dette jeg gikk etter da jeg bestemte meg for å kutte to avhengigheter samtidig. Og dette er bare dag to, noen herlige måneder foran meg ja! Men så lenge familien blir glad og jeg klarer å slutte helt med nikotin før jeg blir 23, kan jeg vel ikke klage. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Hehe, sant det. Hatt web(prosjekt) nå, skal holde presentasjon om en annen i klassen sin i morra. Holder på med sia mi halve torsdagen. Det er lett Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Faen, jeg vil virkelig gifte meg med filestube.<3 Yohoho, a Pirates life for me. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg vil ha penger til nye sko og nye shortser. Og flust med kjoler <3 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg vil ha penger til nye sko og nye shortser.Og flust med kjoler <3 Med blomster på? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg tror Datasmurfen vår har en spirende karriere som transvesitt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg tror Datasmurfen vår har en spirende karriere som transvesitt. Tror ikke du skal si så mye, med vesten til Kine Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Jeg tror Datasmurfen vår har en spirende karriere som transvesitt. Haha, ja, det er iallefall sikkert. Han får skaffe seg matchende skjørtet til syrran hass Jonas. *grøss* Tror ikke du skal si så mye, med vesten til Kine Finnes ikke noe mer barskt enn menn i olavest, Torgersen! (Kanskje utenom menn i skinnvest). Så den der vil jeg ha meg frabedt. Endret 19. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 hylo, folk pleier å tro det det der. Men jeg sier at man er ikke nødvendigvis transe fordi om man er mann og liker kjoler og kjolelignende plagg. Kine, uten blomster. Har kjole med blomster. Trenger noen raffe kjoler for å ha på byen, noen designer-kjoler for å ha på fine middager og noen chille sommerkjoler. En viktoriansk ballkjole hadde heller ikke vært å forakte, men Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Tror ikke du skal si så mye, med vesten til Kine Vel, den var awesome, og til din informasjon; I got one myself. Men det er bare så harry at jeg heller snart tar meg en løpetur. Jeg har kjøpt meg nye løpesko. De gamle døde. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Haha, bilde kommer i denne tråden i kveld, så kan folk bedømme selv hvor barskt det er Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Haha, bilde kommer i denne tråden i kveld, så kan folk bedømme selv hvor barskt det er DØH, Vesten min er barskest ever. Du er bare sjalu fordi du ikke fikk låne den. Endret 19. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg