Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ewww. :( Du må kjøpe ny Pæregreie til meg, Jonas. Den egentlige eieren har begynt å etterlyse den xD

Skal vi kunne fikse =3

Ghraag: Hvor lang tid tok det fra du ble lagt til i unntakslista i proxyen, til det begynte å fungere ufiltrert? :p

Sendte mail på torsdag. Ting begynte å fungere rett etter at jeg hadde fått mail tilbake fra Lasse ;)

Lenke til kommentar
Ey, ikke klag Jonas. Du sto opp etter vi dro til jernbanen :p

Ja, men dere fikk iallefall sove to timer før alle andre da :p

Jeg måtte sitte å høre på den grusomme søstra til Jonas til klokka var sånn fire elns. Verste jeg har vært med på. :p

Hmm, var stille i stua når vi sovna? >.<

Lenke til kommentar
Det er fordi du er lame og blir fyllesyk =D Haha.

Haha :cry:

Haha, regner med det var en ganske så fornøyd Torger med følge som traska til toget på morrakvisten. Når kommer det et "<3" i signaturen din, da? ^_^

Ja, men dere fikk iallefall sove to timer før alle andre da :p

Jeg måtte sitte å høre på den grusomme søstra til Jonas til klokka var sånn fire elns. Verste jeg har vært med på. :p

Sov de virkelig to timer før alle oss andre? Og ja, søs (med følget sitt) var retarderte =/

Ewww. :( Du må kjøpe ny Pæregreie til meg, Jonas. Den egentlige eieren har begynt å etterlyse den xD

Skal vi kunne fikse =3

Ghraag: Hvor lang tid tok det fra du ble lagt til i unntakslista i proxyen, til det begynte å fungere ufiltrert? :p

Sendte mail på torsdag. Ting begynte å fungere rett etter at jeg hadde fått mail tilbake fra Lasse ;)

Hmm, ting har ikke helt kicka inn er enda, virker det som. Fikk mail om at jeg var lagt til, dog :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...