Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Foto oppgave idag 8D Dog, fikk ikke vite det før nå så må låne kamera av skolen :< Endret 19. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ey, ikke klag Jonas. Du sto opp etter vi dro til jernbanen Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ey, ikke klag Jonas. Du sto opp etter vi dro til jernbanen Ja, men dere fikk iallefall sove to timer før alle andre da Jeg måtte sitte å høre på den grusomme søstra til Jonas til klokka var sånn fire elns. Verste jeg har vært med på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Hvem vil ta eksamen for meg i morgen? Jeg er ikke klar for dette Veldig lei av å lese om DAM og MAM også. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 ...får komme meg inn i klasserommet og forberede no kort muntli til klokka 2 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ewww. Du må kjøpe ny Pæregreie til meg, Jonas. Den egentlige eieren har begynt å etterlyse den xD Skal vi kunne fikse =3 Ghraag: Hvor lang tid tok det fra du ble lagt til i unntakslista i proxyen, til det begynte å fungere ufiltrert? Sendte mail på torsdag. Ting begynte å fungere rett etter at jeg hadde fått mail tilbake fra Lasse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Havregryn er tørt og tamt. Skal bli interessant å spise det til frokost den neste måneden Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ta sukker på havregrynen da vel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Det tror jeg ikke er så bra i dietten min gitt Særlig siden jeg ikke trener noe særlig bortsett fra en og annen spontan gåtur med kamera i en times tid på kvelden Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hehe, du får finne på no så det ikke blir så kjedeli. Trener ikke no jeg da. Bortsett fra gym en gang i uka på skolen, løpe til toget og bussen, trykke på tastaturet Endret 19. mai 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Har kutta opp bananen min oppi der, får holde det. Så blir det ut i sola i noen timer etterpå. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ey, ikke klag Jonas. Du sto opp etter vi dro til jernbanen Ja, men dere fikk iallefall sove to timer før alle andre da Jeg måtte sitte å høre på den grusomme søstra til Jonas til klokka var sånn fire elns. Verste jeg har vært med på. Hmm, var stille i stua når vi sovna? >.< Lenke til kommentar
Bango Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ta druesukker smurf, dats wat Ich do Lenke til kommentar
Bango Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Glucose Tada. Og nav har endelig fått ræven ut og betalt meg, tok riktig nok bare en måned. Kunne jo vært langt verre. Så nå er spørsmålet, ny pc. Eller drikke? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Det er fordi du er lame og blir fyllesyk =D Haha. Haha Ey, ikke klag Jonas. Du sto opp etter vi dro til jernbanen Haha, regner med det var en ganske så fornøyd Torger med følge som traska til toget på morrakvisten. Når kommer det et "<3" i signaturen din, da? ^_^ Ey, ikke klag Jonas. Du sto opp etter vi dro til jernbanen Ja, men dere fikk iallefall sove to timer før alle andre da Jeg måtte sitte å høre på den grusomme søstra til Jonas til klokka var sånn fire elns. Verste jeg har vært med på. Sov de virkelig to timer før alle oss andre? Og ja, søs (med følget sitt) var retarderte =/ Ewww. Du må kjøpe ny Pæregreie til meg, Jonas. Den egentlige eieren har begynt å etterlyse den xD Skal vi kunne fikse =3 Ghraag: Hvor lang tid tok det fra du ble lagt til i unntakslista i proxyen, til det begynte å fungere ufiltrert? Sendte mail på torsdag. Ting begynte å fungere rett etter at jeg hadde fått mail tilbake fra Lasse Hmm, ting har ikke helt kicka inn er enda, virker det som. Fikk mail om at jeg var lagt til, dog Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg må kjøpe meg en 5dunk og fylle med vann eller noe. Eller i det minste ei mugge, kjedelig å reise seg for å hente vann hvert 5. minutt http://en.wikipedia.org/wiki/Glucose Tada. Og nav har endelig fått ræven ut og betalt meg, tok riktig nok bare en måned. Kunne jo vært langt verre. Så nå er spørsmålet, ny pc. Eller drikke? Carbs, jeg er visst på en no carbs-diett Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har aldri fått så mange retarderte spørsmål etter hverandre på lang tid. Og ihvertfall ikke av samme person, Jonas xD Dog, hadde jeg vært fullere, så kunne det gått riktig ille xD Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 1,5l-flaska bør holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg