Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ewww. :( Du må kjøpe ny Pæregreie til meg, Jonas. Den egentlige eieren har begynt å etterlyse den xD

Skal vi kunne fikse =3

Ghraag: Hvor lang tid tok det fra du ble lagt til i unntakslista i proxyen, til det begynte å fungere ufiltrert? :p

Sendte mail på torsdag. Ting begynte å fungere rett etter at jeg hadde fått mail tilbake fra Lasse ;)

Lenke til kommentar
Ey, ikke klag Jonas. Du sto opp etter vi dro til jernbanen :p

Ja, men dere fikk iallefall sove to timer før alle andre da :p

Jeg måtte sitte å høre på den grusomme søstra til Jonas til klokka var sånn fire elns. Verste jeg har vært med på. :p

Hmm, var stille i stua når vi sovna? >.<

Lenke til kommentar
Det er fordi du er lame og blir fyllesyk =D Haha.

Haha :cry:

Haha, regner med det var en ganske så fornøyd Torger med følge som traska til toget på morrakvisten. Når kommer det et "<3" i signaturen din, da? ^_^

Ja, men dere fikk iallefall sove to timer før alle andre da :p

Jeg måtte sitte å høre på den grusomme søstra til Jonas til klokka var sånn fire elns. Verste jeg har vært med på. :p

Sov de virkelig to timer før alle oss andre? Og ja, søs (med følget sitt) var retarderte =/

Ewww. :( Du må kjøpe ny Pæregreie til meg, Jonas. Den egentlige eieren har begynt å etterlyse den xD

Skal vi kunne fikse =3

Ghraag: Hvor lang tid tok det fra du ble lagt til i unntakslista i proxyen, til det begynte å fungere ufiltrert? :p

Sendte mail på torsdag. Ting begynte å fungere rett etter at jeg hadde fått mail tilbake fra Lasse ;)

Hmm, ting har ikke helt kicka inn er enda, virker det som. Fikk mail om at jeg var lagt til, dog :fun:

Lenke til kommentar

Jeg må kjøpe meg en 5dunk og fylle med vann eller noe.

Eller i det minste ei mugge, kjedelig å reise seg for å hente vann hvert 5. minutt :p

http://en.wikipedia.org/wiki/Glucose

Tada. Og nav har endelig fått ræven ut og betalt meg, tok riktig nok bare en måned. Kunne jo vært langt verre. Så nå er spørsmålet, ny pc. Eller drikke?

Carbs, jeg er visst på en no carbs-diett :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...