Kverulantus Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Muff3, Muff3. Så du klarte ikke stå imot Jon Ivar? You're still weak, young padawan. Much you have learn to. Strong with the force you are. ^^ Det er noen ting man ikke vil oppleve i livet:1. Fuglebajs på softisen, og så ta en bit (aldri testet, men ser for meg at det ikke er så gøy) 2. Forumtøsing intravinøst uten bedøvelse 3. Sitte tentamensvakt i 6 timer Sistnevnte har jeg prøvd. Faen så kjedelig.! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Haha, ditto. Fikk jo litt peng for det, but still. Men nå er det straks nystekte rundstykker med barneleverpostei på Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Halve morroa med å sitte tentamensvakt er jo å gi elevene fordeler, hinte litt subtilt o.l., og ikke minst høre på musikk og loke på nettet. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ewww. Du må kjøpe ny Pæregreie til meg, Jonas. Den egentlige eieren har begynt å etterlyse den xD Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 God morgen DNFK! Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=npHWX1dciOE husker eksamen i fjor når jeg satt 13 timer og venta på å kunne ta eksamen, og den ene eksamensvakten tok dagen etter den andre.... xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=npHWX1dciOE husker eksamen i fjor når jeg satt 13 timer og venta på å kunne ta eksamen, og den ene eksamensvakten tok dagen etter den andre.... xD Eksamen som Bjørn jobber for at skal bli anullert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Jeg husker det med skrekk.. @Ghraag: Bjørn har sluttet, vet ikke om han jobber med det fremdeles Endret 19. mai 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 han gjorde det helt til dere slette mailen hans fra mailserveren deres, har ikke hørt fra han siden da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Gah, jeg hater varme når jeg sitter her og prøver å lese til eksamen >< Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg husker det med skrekk.. @Ghraag: Bjørn har sluttet, vet ikke om han jobber med det fremdeles I know, Jimmi told. Jeg håper virkelig det, fordi det er i utgangspunktet uakseptabelt å vente så lenge som mange av oss gjorde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 han gjorde det helt til dere slette mailen hans fra mailserveren deres, har ikke hørt fra han siden da Hmm, vi hørte aldri noe om at han fremdeles jobbet med det, og hørte heller aldri at han klagde på at mailen ble slettet nar han sluttet. Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 han sendte meg ihvertfall flere mail og håpet jeg kunne bekrefte at det var dårlig eksamen og alt for dårlig at jeg måtte sitte så lenge... Prøvde å svare han rett etter at jeg fikk mailen, men da var den tydelighvis slettet Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Blir alltid sulten nå.. en time før lunsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 I see.. Har vel enda nummeret hans? Isåfall kunne du ringt han. Er usikker på om jeg fremdeles har det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ewww. Du må kjøpe ny Pæregreie til meg, Jonas. Den egentlige eieren har begynt å etterlyse den xD Skal vi kunne fikse =3 Ghraag: Hvor lang tid tok det fra du ble lagt til i unntakslista i proxyen, til det begynte å fungere ufiltrert? Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 hmm... kunne kanskje gjort det... får se på det... så seint du spiser lunsj a Trikset er å spise lunsj kl 11 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Faen altså. Skal aldri mer ta meg fri fra skolen fordi jeg er trøtt på morgenen. Kan ikke huske sist jeg var så rastløs så tidlig på morgenen. Eller, unntaket er muligens 17. Mai nå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Faen altså. Skal aldri mer ta meg fri fra skolen fordi jeg er trøtt på morgenen. Kan ikke huske sist jeg var så rastløs så tidlig på morgenen. Eller, unntaket er muligens 17. Mai nå No shit. Jeg var ihvertfall ikke klar da du begynte å skulle ha meg opp =P *omnomnom, nystekt baguett med leverpostei* Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Faen altså. Skal aldri mer ta meg fri fra skolen fordi jeg er trøtt på morgenen. Kan ikke huske sist jeg var så rastløs så tidlig på morgenen. Eller, unntaket er muligens 17. Mai nå No shit. Jeg var ihvertfall ikke klar da du begynte å skulle ha meg opp =P *omnomnom, nystekt baguett med leverpostei* Det er fordi du er lame og blir fyllesyk =D Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg